Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikisinkut ihmiset

Free foverer
16.04.2022 |

Onko teitä koskaan luultu homoseksuaaliksi? Minua ei (luultavasti), muutaman kerran on tosin kehotettu "ottamaan" mies. Olen kauniiksi, älykkääksi ja mukavaksi kehuttu, joten monet ihmettelevät sinkkuuttani.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Sitten kun kerron FWB-tytöistäni, tarkkaan ottaen heidän lukumäärän, niin ne epäilyt loppuvat siihen. Tämä on tapahtunut muutamaan kertaan sukulaisten kanssa. M27

Vierailija
2/7 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan luultu. Itse puhun niin usein naisten treffailustani niin ihmiset tietää kyllä että en ole vain kelvannut naisille vaikka yritys on ollut kova.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mutta muuten pidetään outona ja mielisairaana.

N25

Vierailija
4/7 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, koska homoseksuaalit ovat ikisinkkuja. Vai ovatko?

Vierailija
5/7 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, koska homoseksuaalit ovat ikisinkkuja. Vai ovatko?

Logiikka kysymyksen takana on varmaan se että ihmiset epäilevät homoksi jos mies ei ole ikinä tuonut ketään naista näytille koska epäilevät että mies ei uskaltaisi tuoda miestä näytille.

Vierailija
6/7 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Minua ei nyt kiinnostakaan mitä he jotka minua eivät tunne, minusta ajattelevat.

Elän tasan siihen tapaan kuin haluan ja parhaaksi näen ja se on sinkkuus.

Jos se jotakuta askarruttaa miettikööt ja ihmetelkööt, mitä se minua liikuttaa?

Onhan minulle sanottu ei yhden eikä kaksi kertaa kun on tullut ilmi että elän yksin enkä missään tapauksessa muuta halua, että onhan se mies oltava! Ja nämä olleet poikkeuksetta miehiä.

Olen siis nainen.

Vierailija
7/7 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein jaksa edes vastata, jos joku tuttu parisuhderiippuvainen multinaitu sarjaporsija yrittää nykyään parittaa jotain sokkotreffiviritelmiä, joten varmaan pitävät homona jo. Se on vaan mukavampi asua yksin ja välillä tavata antoisaa nuorempaa naisseuraa ilman sen vakavampia tavoitteita, vaikka ei se ikä nyt mikään itsetarkoitus siinä ole.