Lue keskustelun säännöt.
Odotin pääsiäisvapailta paljon - petyin
16.04.2022 |
Koiraa lukuunottamatta kukaan ei tunnu kaipaavan mun seuraa, teinit omissa menoissaan (ei yllättänyt), mutta se miten mies äyskii mulle tuli puskista. Paria kaveria olen pyytänyt kävelylle, mutta heillä ollut jo muita suunnitelmia.
Avioero taitas olla paras lääke tähän
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Mies alkoi eilen juomaan. Lähti jo perjantaina iltapäivällä omalle reissulleen. Lasten kanssa nyt olen. Pahin harmitus lasten puolesta.
Ja avioeroa mietin täälläkin. En jaksa enää näitä miehen mokia ja sitä miten ne vaikuttaa lapsiin. Oli hyvä isä, kunnes alkoholi vei. Todella raskasta nähdä lasten suru, kun isä valitsee viinan heidän sijaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos tuo tuo on totta, että mies heitti punajuuret uunijuureksista lattialle, se on kyllä törkeää käytöstä juhlapyhinä sekä ruuanlaittajaa kohtaan.
Jos jotakin juureksia ei uunijuureksista halua syödä, jättää ottamatta ne kokonaan, tai jättää lautaselle.
Uunijuureksi ovat tosi herkkua, ja punajuuret on yksi sen parhaista aineksista. Uunijuuurikset voi marinoida, tai maustaa hunajalla, siirapilla ja lopuksi erilaisissa yrteillä.
Kyllä minullakin olisi tullut todella paha mieli, jos mieheni olisi heittänyt jostain ruuasta osan lattialle vain siksi, että juuri se osa ruuasta ei maistu.
Joskus tuntuu käsittämättömältä, mitä kaikkea monet naiset kestävät ja joutuvat kestämään.
Ja osin siksi, että haluavat pitää perheen koossa, nimenomaan lasten takia.