Mulla on 3 olutta jääkaapissa joita en juo. Voisko viedä naapurin naiselle jolle maistuu kalja.
Kommentit (25)
Tuo vaan. Tosin kolme ei riitä mihinkään, voisitko kiltisti käydä ostamassa kymmenen lisää ja tuoda nekin?
En suosittele, jos et tiedä merkkejä mitä juo. Ei kaikille kelpaa kaikki.
Oliko sulla nyt siis olutta vai kaljaa siellä jääkaapissa?
Mä en tykkäis. Kuitenkin jotain pas..ka merkkiä tai sit pistelty neuloilla niihin jotain.
Oikein kiltti teko olisi. Sanot vielä viedessäsi, että kun sulle näyttää tuo olut maistuvan, tuossa olis kolme.. varmasti on iloinen.
Missä ne viipyy? Mulla on jano!
T. Naapuri
Minäkin ryyppään aika paljon, mutta bulkkipaskaa en joisi edes krapulaan. Pitäkää naapurit koffit ja karhut vaan edelleen jääkaapeissanne.
tuo ne kohta, kun mies lähtee töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vie vaan! Meillä oli kanssa ylijäämää, niin vein ne läheisen bussipysäkin penkille. 4 Kukkoa jäi, kun oli kaveripariskunta loimuttamassa lohta meidän kanssa.
Aika vastuutonta. Joku lapsikin on voinut ne ottaa ja juoda.
Vierailija kirjoitti:
tuo ne kohta, kun mies lähtee töihin.
Nieletkö?
Toki voit viedä. Toivota vielä Hyvää Pääsiäistä, se ilahtuu ikiajoiksi.
Älä vie. Kai niille muutakin käyttöä keksii. Oletko ikinä kokeillut oluthuuhtelua hiuksiin? Antaa ravinteita. Tai sitten tietty ruuanlaitossa. Johonkin pataruokaan vaikka.
Tuo vaan! Just otinki ensipurasun kaljasta.
Jos sinulla on kaljaa jääkaapissasi, voin ihan mielelläni juoda sitä. Olutta en juo.
Helmiä sioille. Pillua et kuitenkaan saa eikä nykynaiset osaa ruokaakaan laittaa eli senkään puolesta et saisi mitään takaisin. Päinvastoin, sinusta tulisi sen naisen hyväksikäytettävä hölmö jota kutsuttaisiin tekemään kaikki miehen työt, ilmaiseksi.
Vie ensiksi viinipullo tai pari. Jos ei vielä tarpeeksi humalassa niin viimeiseksi oluet. Voit päästä pa.nee
Vierailija kirjoitti:
Missä ne viipyy? Mulla on jano!
T. Naapuri
Mä kyllä toivoin, että se olis ollut mun naapuri
T. Naapurin nainen
Vie vaan! Meillä oli kanssa ylijäämää, niin vein ne läheisen bussipysäkin penkille. 4 Kukkoa jäi, kun oli kaveripariskunta loimuttamassa lohta meidän kanssa.