SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän kohti natsismia.
Kommentit (13)
SDP ei vastusta hanketta, vaan sen kiireellistä aikataulua. Muuten SDP kannattaa tätä. Haluaa itse veidä hankkeen läpi. Tulee tapahtumaan ensi hallituksen aikana demareiden johdolla.
Kova on himo vahtia kansalaisia. Kun on itse kiero sutki niin olettaa kaikkien muidenkin olevan samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
SDP ei vastusta hanketta, vaan sen kiireellistä aikataulua. Muuten SDP kannattaa tätä. Haluaa itse veidä hankkeen läpi. Tulee tapahtumaan ensi hallituksen aikana demareiden johdolla.
Höpönlöpön. Nää kyttäilyt on oikeiston heiniä, pitää estää suurpääoman ja elinkeinotteluelämän intressien vastainen toiminta.
Vierailija kirjoitti:
SDP pelasti Suomen!!
Miten se pelasti jos itse on viemässä hankkeen läpi? Tuo pitäisi kuopata kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpönlöpön. Nää kyttäilyt on oikeiston heiniä, pitää estää suurpääoman ja elinkeinotteluelämän intressien vastainen toiminta.
Mitä höpönlöpön jos demarit itse kertovat kannattavansa hanketta? Tuohan hankehan on niin demaria kuin olla ja voi. Tämä kyttäämisen kiima yhdistää demareita sekä Kokoomusta ja taitaa persutkin sitä haluta.
Vierailija kirjoitti:
SDP pelasti Suomen!!
Kompostitarkastajillako
Oikeasti viettäkää vähemmän aikaa tällä palstalla ja lukekaa uutisia. Tämä hanke ei ole kuopattu, vaan tullaan runnomaan läpi ensi vaalikaudella demareiden johdolla. Kaikkien pitää vastustaa tätä viimeiseen saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SDP pelasti Suomen!!
Kompostitarkastajillako
Ei vaan sukupuolineutraaleilla liikennemerkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti viettäkää vähemmän aikaa tällä palstalla ja lukekaa uutisia. Tämä hanke ei ole kuopattu, vaan tullaan runnomaan läpi ensi vaalikaudella demareiden johdolla. Kaikkien pitää vastustaa tätä viimeiseen saakka.
Luulin, että teillä palstalaisilla ei ollut mitään salattavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että teillä palstalaisilla ei ollut mitään salattavaa?
Haluatko antaa vornasille oikeuden vakoilla kaikkai ilman perusteita? Miksi joku haluaisi tätä?
ne mikrofonit on kylläkin olleet jo jokaisen suomalaisen kodeissa ja taskuissa ainakin kymmenisen vuotta mutta salakuuntelua tekee etupäässä kiinalaiset ja usalaiset yritykset.
Kokkareet ja Persut halusi poistaa kotirauhan!