Tykkään seksistä ja antaa miehille. Onko se muka niin paha?!!
Tykkään fyysisistä asioista, mm. seksistä. Musta ihan luonnollista antaa mennä silloin, kun tutustuu tyyppiin, jonka kanssa kemiat vain toimii.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis annat? Etkö itse siis saa? Kuulostaa aina yhtä tyhmälle...
Saan vahvana naisena nimenomaan kiksit siitä, että antaudun himon vietäväksi ja annan miehelle sen, mitä haluaa. Jokaisella omat juttunsa.
Aivan, sinä olet se palstan vahva nainen! Jätä vain ne orkut kernaasti meille heikoille.
niin totta kuin sanot. ja eihän se seksissä ole tärkeää kellekkään tietää että miksi. vaan ennemminkin niin että seksissä tärkeämpää on tietää ittselleni ainakin että missä ja miten.. kun on sellainen leikkikaveri joka ajattelee vähän samoilla aalloilla asioista. nautin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina tätä tympeetä antamista..aina saa kuvan että nainen vaan antaa, ja mies nauttii, nainen ei. Ikänkuin pääasia olis että saa tosiaan antaa, muusta väliä. Jotenkin alentavaa.
Itse en lähde seksiin millään antamismielellä, vaan ihan tasavertaisena kumppanina nauttimassa ja toki antamassa nautintoa miehellekin.
Tuo "antaminen" kuvaa ehkä enemmän valta-asemaa seksin suhteen. Naisille seksin saaminen on itsestäänselvyys, miehille ei. Siksi nainen antaa seksiä ja mies saa sitä.
Näin juuri. Antaminen sanana ei mitenkään alista naisia. Päinvastoin, nainen saa päättää milloin on seksiä.
Nainen saa toki päättää, ihme ja kumma. Mutta sana ANTAA ei sisällä sanaa saamyös. Jos annat jollekkin jotain, niin saaja saa, ei antaja.
Lapsena viimeksi odotin jouluna mitä saan. Aikuisena tunnen antamisesta paljon enemmän iloa. Että mites tämä nyt näin..Mun vaimo antaa kun pyydän, aina. Ja aina saa myös. Haluaisiko joku oikeasti, että me miehet puhuttaisiin täällä, tai keskenämme: Saako sun vaimo seksiä? Annan sille kerran viikkoon? Tästä vasta poru syntyisi. Vai pitäisikö puhua, että mun vaimo antaasaa joka päivä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina tätä tympeetä antamista..aina saa kuvan että nainen vaan antaa, ja mies nauttii, nainen ei. Ikänkuin pääasia olis että saa tosiaan antaa, muusta väliä. Jotenkin alentavaa.
Itse en lähde seksiin millään antamismielellä, vaan ihan tasavertaisena kumppanina nauttimassa ja toki antamassa nautintoa miehellekin.
Tuo "antaminen" kuvaa ehkä enemmän valta-asemaa seksin suhteen. Naisille seksin saaminen on itsestäänselvyys, miehille ei. Siksi nainen antaa seksiä ja mies saa sitä.
Näin juuri. Antaminen sanana ei mitenkään alista naisia. Päinvastoin, nainen saa päättää milloin on seksiä.
Nainen saa toki päättää, ihme ja kumma. Mutta sana ANTAA ei sisällä sanaa saamyös. Jos annat jollekkin jotain, niin saaja saa, ei antaja.
Lapsena viimeksi odotin jouluna mitä saan. Aikuisena tunnen antamisesta paljon enemmän iloa. Että mites tämä nyt näin..Mun vaimo antaa kun pyydän, aina. Ja aina saa myös. Haluaisiko joku oikeasti, että me miehet puhuttaisiin täällä, tai keskenämme: Saako sun vaimo seksiä? Annan sille kerran viikkoon? Tästä vasta poru syntyisi. Vai pitäisikö puhua, että mun vaimo antaasaa joka päivä?
Mikäs siinä oliskaan vikana? Siitä vaan antamaan vaimoille seksiä. Minunkin mies antaa mulle monasti päivässä. Huippua!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä oliskaan vikana? Siitä vaan antamaan vaimoille seksiä. Minunkin mies antaa mulle monasti päivässä. Huippua!!
Todistit juuri kaksoisstandardin.
Taas näitä jotka haluaa "antautua", mutta miehen pitäisi haluita kyselemättä "ottaa" hänet niinkuin hän haluaa. Leikitään että sinä pakotat minut siihen mitä minä haluan kun en itse halua sanoa -leikki