Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveimmät rotukissat

Vierailija
16.04.2022 |

Minulla on ollut rescue-kissoja jo vuosia ja ne ovat olleet hyvin rakkaita. Niillä on kuitenkin usein paljon terveydellisiä ongelmia sisäsiittoisuudesta ja rankasta alusta johtuen. Huikeiksi kohonneet eläinlääkärilaskut ja jatkuva huoli kissoista imee kuiviin. En haluaisi kuitenkaan kissatonta elämää. Olen alkanut miettimään rotukissan hankintaa. Sen taustasta olisi paremmin tietoa, sairauksien todennäköisyys on paremmin selvillä, niiden tunne-elämä saa paremman alun, vakuutus myönnetään jne. Mutta edes rotukissayhdistyksen sivuilta ei löydy eri rotujen sairauksista mitään. Haussa siis ensisijaisesti mahdollisimman TERVE ROTU. Toissijaisena toiveena seurallinen, suurikokoinen rotu, jonka turkki ei vaadi päivittäistä hoitoa. Suosituksia? Kokemuksia? Myös miksi ET suosittele jotain tiettyä rotua.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkki ei vaadi päivittäistä hoitoa? Osta kuuöe pehmolelu!!! Kyllä lyhytkarvaistenkin turkkia pitää hoitaa. Lampaat kai hiuksesikin päivittäin vaikkaa olisit lyhythiuksinen?!?

Vierailija
2/4 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhä Birma on ilmeisesti melko terve rotu.

Näin olen lukenut. Itsellä on 8v ja ei ole sairastellut tähän mennessä ollenkaan.

Turkki on puolipitkäkarvainen mutta ei takkuunnu. Karvaa kuitenkin lähtee joten harjaus säästää itseä siivoamisesta ja kissaa karvapalloilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja Birma on hyvin seurallinen. Rauhallinen mutta utelias ja osallistuva.

Vierailija
4/4 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkki ei vaadi päivittäistä hoitoa? Osta kuuöe pehmolelu!!! Kyllä lyhytkarvaistenkin turkkia pitää hoitaa. Lampaat kai hiuksesikin päivittäin vaikkaa olisit lyhythiuksinen?!?

Jahas, tahallaan väärin ymmärtäjältä ovat tainneet lääkkeet jäädä aamulla ottamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä