Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun maksamalla saunavuorolla oli joku random tyyppi saunassa! Ylireagoinko?

Vierailija
16.04.2022 |

Mulle kävi just näin, ja ahdistuin. Mietin ylireagoinko? Mulla oli eilen saunavuoro, mutta saunavuoroa ei oltu vielä päivitetty saunan oven listaan. No, siellä oli joku tuntematon tyyppi saunomassa, koska "tämä on vapaa vuoro". Lähti sitten lopulta pois kun sanoin että olen varannut (ja maksanut) kyseisen vuoron, vaikka sitä ei ole vielä listaan päivitettykään. Meni saunailta ihan pilalle. Olin orientoitunut siihen, että kohta pääsen rentoutumaan ja viettämään rauhallista iltaa saunassa. Sitten stressitasot pomppaa kattoon, kun siellä on joku random tyyppi jonka kanssa joutuu vääntämään että kenen vuoro nyt onkaan... Olen kai tosi herkkä tai jotain mutta en enää pystynyt kunnolla nauttimaan saunasta, meni fiilis, kun kroppa oli ihan ylikierroksilla tuon episodin jälkeen.

Toinen asia on se, että suututtaa tuollaiset ihmiset jotka katsovat listasta "vapaita vuoroja" ja menevät sitten maksamatta saunaan. Jos haluatte noin paljon saunoa niin miksette maksa ihan omaa vuoroa?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä liikkuu ihmisen päässä, joka katsoo listasta vapaan vuoron ja menee silloin pokkana saunomaan maksamatta? Ihmeellistä, miten erilaisia moraalikäsityksiä ihmisillä on.

Vierailija
2/55 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt ihan samoin, olen paljon poissa ja jotkut on ilmeisesti käyttänyt saunavuoroani. Kerran olin menossa saunomaan ja pukuhuoneessa ollessani joku yritti sisään avaimilla, onneksi oli salpa kiinni. Todella ahdistavaa, laitoin viestiä isännöitsijälle ja myöhemmin tuli kirje jossa luki että saunominen vain omilla vuoroilla. Sen jälkeen saanut olla rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä liikkuu ihmisen päässä, joka katsoo listasta vapaan vuoron ja menee silloin pokkana saunomaan maksamatta? Ihmeellistä, miten erilaisia moraalikäsityksiä ihmisillä on.

Mistä tiedät, että tyyppi ei ole maksanut yksittäisvuorosta? Ei kai sitä sinulle makseta.

Vierailija
4/55 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, että tyyppi ei ole maksanut yksittäisvuorosta? Ei kai sitä sinulle makseta.

Ei kai nyt toisen maksamalle saunavuorolle mitään yksittäisvuoroja myönnetä, herranenaika! Ei ainakaan meidän taloyhtiössä edes tunneta käsitettä "yksittäisvuoro". 

Vierailija
5/55 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pääsit edes pukkariin kun se laitetaan lukkoon sisäpuolelta? Taidat olla saunavuorovihaaja joka tehtailee näitä aloituksia.

Kyseinen tyyppi ei ollut laittanut salpaa kiinni, varmaan omantunnontuskissaan koska tiesi olevansa siellä luvatta. Ja vaikka olisikin ollut lukossa, olisin kyllä koputellut ja huudellut niin kauan että tulevat avaamaan.

Ap

Vierailija
6/55 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se joku paperilista oven ulkopuolella? Voisit kysyä isännöitsijältä, että saako siihen tarvittaessa lisätä itse nimensä (jos kohta sattuu olemaan tyhjä). Luulis.

Vierailija
7/55 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pääsit edes pukkariin kun se laitetaan lukkoon sisäpuolelta? Taidat olla saunavuorovihaaja joka tehtailee näitä aloituksia.

Kyseinen tyyppi ei ollut laittanut salpaa kiinni, varmaan omantunnontuskissaan koska tiesi olevansa siellä luvatta. Ja vaikka olisikin ollut lukossa, olisin kyllä koputellut ja huudellut niin kauan että tulevat avaamaan.

Ap

Joo, eli tämä viimeistään paljasti, että.kyseessäon provo.

Vierailija
8/55 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä pukkarien ovissa mitään sisäpuolista lukkoa tai salpaa ole. Avaimilla pääsee sisään. Ainoa salpa löytyy saunan ja kylppärien väleistä.

Eikä yksittäisvuorojakaan oo tarjolla.

Vierailija
9/55 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia jos edellisellä tyypillä olisi vahingossa vaikka venähtänyt oma vuoro 5 minuuttia, ja olisi ollut saunassa minun ajallani. Tuo ei olisi stressannut läheskään yhtä paljon. Ja kerran on niin käynytkin, että edellisen vuoron mummolla on kestänyt vahingossa vähän pidempään eikä siinä mitään. Mutta tuollainen tilanne, että joku on luvatta minun vuorollani saunassa, saa stressitasot pomppaamaan kattoon.

Ap 

Vierailija
10/55 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nyt toisen maksamalle saunavuorolle mitään yksittäisvuoroja myönnetä, herranenaika! Ei ainakaan meidän taloyhtiössä edes tunneta käsitettä "yksittäisvuoro". 

Aijaa, meillä voi vain ottaa listasta yksittäisvuoron ja maksaa sen taloyhtiön tilille. Toki listasta näkee vakiovuorot, mutta jos listaa ei oltu päivitetty sun osalta niin valitettava sattuma.

Vierailija
11/55 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

omassa vuoden alussa valmistuneessa talossa ei edes saa saunan ovea lukkoon. Varmaan taas jotain paloturvallisuushömppää kun takalukkokin on tahalteen laitettu toimimattomaksi.

Vierailija
12/55 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ylireagoit. Kuvaat tapahtumaa kuin sodan syttymistä.

Olihan tuo ikävää, mutta ei nyt sentään suunnattoman ahdistukseen aihe.

Vierailija
13/55 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi hitto! Oliko edes talon asukas?

Vierailija
14/55 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, meillä voi vain ottaa listasta yksittäisvuoron ja maksaa sen taloyhtiön tilille. Toki listasta näkee vakiovuorot, mutta jos listaa ei oltu päivitetty sun osalta niin valitettava sattuma.

Kumman haluton tämä eilinen tyyppi oli asiaa selvittämään, luovutti heti ja sanoi vaan lähtevänsä pois saunasta.  Väitti kyllä soittaneensa isännöitsijälle mutta epäilen tätä todella. Jos olisi todella varannut jonkun yksittäisvuoron, olisi saanut luvan näyttää puhelimestaan todisteen, että on todella soittanut isännöitsijän numeroon viime aikoina. Oli ihmeen haluton asiaa selvittämään, mikä jo kertonee että huijasi.

Ap

Vierailija
15/55 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ylireagoit. Kuvaat tapahtumaa kuin sodan syttymistä.

Olihan tuo ikävää, mutta ei nyt sentään suunnattoman ahdistukseen aihe.

On kuule saunominen sen verran intiimi tapahtuma kuitenkin, että toivoo, että ennalta määrätyt säännöt pätevät.

Ei Ap

Vierailija
16/55 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri asia jos edellisellä tyypillä olisi vahingossa vaikka venähtänyt oma vuoro 5 minuuttia, ja olisi ollut saunassa minun ajallani. Tuo ei olisi stressannut läheskään yhtä paljon. Ja kerran on niin käynytkin, että edellisen vuoron mummolla on kestänyt vahingossa vähän pidempään eikä siinä mitään. Mutta tuollainen tilanne, että joku on luvatta minun vuorollani saunassa, saa stressitasot pomppaamaan kattoon.

Ap 

Ymmärrän täysin, itsellä käy samoin jos joku on vienyt pyykkivuoroni.

Vierailija
17/55 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ylireagoinut, ap.

Vierailija
18/55 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt ihan samoin, olen paljon poissa ja jotkut on ilmeisesti käyttänyt saunavuoroani. Kerran olin menossa saunomaan ja pukuhuoneessa ollessani joku yritti sisään avaimilla, onneksi oli salpa kiinni. Todella ahdistavaa, laitoin viestiä isännöitsijälle ja myöhemmin tuli kirje jossa luki että saunominen vain omilla vuoroilla. Sen jälkeen saanut olla rauhassa.

P.s. Meillä ei näe vuoroja mistään vaan sopimus tehdään taloyhtiön kanssa ja se on jatkuva, eli mitään yksittäisvuoroja ei ole myynnissä.

Vierailija
19/55 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi on odotettavissa, että saunamaksut nousevat näistä ylimääräisistä vedenlotraajista. Taloyhtiön saunavuorosta häviää äkkiä koko viikon odotettu rentouttava fiilis, jos joku naapuri käyttäytyy omilla säännöillä vuoron aikana. Minulla on kokemusta vastaavasta.

Vierailija
20/55 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän taloyhtiössä taas ei ole mitään muuta kuin yksittäisvuoroja, pitää käydä itse varaamassa aika listaan. Yhteen aikaan jotkut kävivät saunomassa ilman mitään vuoron merkitsemistä (tai sitten olivat toisen tunnin putkeen maksamatta siitä). Meille kuuluu, kun joku hyppää altaaseen ja kummasti kuului hyppimisen ääniä vuoroilla, joita ei kukaan ollut varannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan