Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kilpailu: kellä on ankein pääsiäinen? Kuvaile omaasi!

Vierailija
16.04.2022 |

!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä muistaakseni nyt 14:sta pääsiäinen täysin yksin. Sos elämää ei ole, töistä neljä päivää vapaata joten kotona olen vaan. Yksin. Katson netflixiä, syön, nukun, käyn lenkillä. Siinäpä se. Odotan jo tiistaita kun pääsee töihin ja näkee kollegat. On ees jotain seuraa ja tekemistä. 

Vierailija
2/38 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä muistaakseni nyt 14:sta pääsiäinen täysin yksin. Sos elämää ei ole, töistä neljä päivää vapaata joten kotona olen vaan. Yksin. Katson netflixiä, syön, nukun, käyn lenkillä. Siinäpä se. Odotan jo tiistaita kun pääsee töihin ja näkee kollegat. On ees jotain seuraa ja tekemistä. 

No, tuota voisi joku pitää ihan mukavanakin pääsiäisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudes päivä migreeniä tänään

Vierailija
4/38 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen juuri välimerta drinkki kädessä. Elämä on hyvin, pankkitili on ihan ok ja ihmissuhteet kunnossa. Ei mitään sairauksia. Mutta on hieman pilvistä, se harmittaa.

Vierailija
5/38 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen veroilmoitusta. En ole vielä käväissyt edes ulkona.

Vierailija
6/38 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselen juuri välimerta drinkki kädessä. Elämä on hyvin, pankkitili on ihan ok ja ihmissuhteet kunnossa. Ei mitään sairauksia. Mutta on hieman pilvistä, se harmittaa.

Lol! Eikö kukaan aja lumihankeen kännissä? Ei jaksa näitä itkualoituksia, joten toi oli hyvä!

Vierailija
7/38 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin aamulla suihin itseltäni ja sammuin oksennukseeni.

Vierailija
8/38 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä hela påsk. Massor av pengar. Livet är härligt täällä på Eira.

Solveig från Eira

Vierailija
9/38 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja miehelläni on korona. Minä olen meistä se vähemmän kipeä, joten yritän suoriutua edes joistain askareista. Äidilläni on hankalasti harhainen alzheimerin tauti, onneksi hän on nyt lopulta sentään päässyt hoivakotiin, mutta juuri ennen sairastumistani Koronaan olin tyhjentämässä lapsuuden kotiani, että se saataisiin joskus lopulta myyntiin. Eli olen käynyt läpi kauheasti tavaroita ym. joihin liittyy paljon muistoja, ja paljon on pitänyt hävittää pois, pakko. Joka ilta itken muistaessani vanhempiani ja lapsuuttani. Ei ollut kauhean onnellista aikaa. Mielessä muistot yhden perheen jäsenen itsemurhasta, eräästä vuosikymmeniä sitten adoptioon annetusta, johon muu suku on pitänyt kylmästi välit poikki ym. ym. sukuni surullisia tarinoita. En meinaa nukahtaa iltaisin ja Korona-oireet häiritsevät osaltaan nukkumista. Toivottavasti kukaan ei ainakaan muutamaan päivään kysy, mitä kuuluu, koska saattaisin romahtaa siihen.

Vierailija
10/38 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun yksin vanhassa talossa. Näen paria sukulaista.

Vielä pahempaa olisi ollut jos olisin istumassa yksin krstalossa.

Vierailija
11/38 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulla varmaan ankein ole, lähellekään, mutta ihan karmea päänsärky tänään herätessä. Ja ei, en juonut eilen mitään viinaksia. Olisinpa juonut, niin olisi edes se hauskakin puoli tästä koettu. Mutta varmaan jotenkin huonossa asennossa nukuin, ja niskat jumissa.

Vierailija
12/38 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kipeenä. Eikä saa edes levätä rauhassa, kun pitää hoitaa pieniä lapsia.

Vierailija
13/38 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua kommentoija 9 :(

Meinasin kirjoittaa kaksista ohareista tähän, mutta sinä taidat nyt johtaa.

Vierailija
14/38 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

koronan takia tulee yksin istuttua koko pääsiäinen.

Vierailija
15/38 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa käynnistää kameraa, en voi kuvailla

Vierailija
16/38 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koronan takia tulee yksin istuttua koko pääsiäinen.

vankilassako?

Vierailija
17/38 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitelmani muuttuivat ja olenkin ihan yksin. Taustalla on harmitus siitä, että kaipaan läheisempiä ihmissuhteita, mutta on vaikeuksia muodostaa niitä. 

Vierailija
18/38 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua kommentoija 9 :(

Meinasin kirjoittaa kaksista ohareista tähän, mutta sinä taidat nyt johtaa.

Kiitos myötätunnosta! Kyllä multa silti löytyy sympatiaa teidän muidenkin ankeaan Pääsiäiseen, ei näitä elämän murheita oikein vertailla voi. Ja on mulla aina ihme kyllä vähän huumorintajuakin, tosin usein mustan puoleista. Kyllä se tästäkin taas.

Vierailija
19/38 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan kourissa täälläkin.Onneksi olo jo vähän parempi.Terveisiä kaikille joiden pääsiäinen ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan.

Vierailija
20/38 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan, että pilvisyys jatkuu, niin pääset täysillä osallistumaa tähän ketjuun. Toisaalta se, että palstailet joka hetki on tietysti eräänlainen osoitus ankeasta elämästäsi.