Mitä tekisit, jos voittaisit 200 000 euroa?
Kommentit (11)
uuden talon. Tiedossa olisi jo tosi hyvä timpurikin.
ja asunnon vaihtoa harkita. Etelään ainakin äkkiä pakoon harmaata marraskuuta.
Sitten vaihtaisin autot ja remppaisin vähän taloa. Voisi sitä vihdoinkin viedä lapset jonnekin rantalomallekin...
Sen jälkeen oltais hetki rikkaita, kun palkka jäis kokonaan käteen. Sitten otettais varmaan remonttilainaa ja elettäis taas ihan normaalia kituutusta.
Ostaisin uuden auton, ettei aina tarvitsisi vanhalla rämällä ajaa ja maksaisin autolainan pois. Ostaisin kaikille lapsille uudet polkupyörät. Laittaisin lasten tileille pienen pesämunan. Ostaisin itselleni uuden talvitakin ja -saappaat ja rintaliivit. Antaisin äidille rahaa lääkkeisiin ja sairaalalaskuihin ja paljon ylimääräistäkin. Loput säästäisin. Jatkaisin vuokralla asumista.
Velat pois, asunto... Loppu säästöön.
kävisin silmien laserleikkauksessa, laajennuttaisin taloamme, kävisin perheen kanssa ulkomailla, antaisin sisaruksille+vanhemmille, loput säästöön...
Tässä olis oleellista, että voittaisinko minä vai voitettaisiinko yhdessä miehen kanssa. Jos se olisin minä, niin sit käyttäisin oman maun mukaan kaiken, luultavasti, jos se joku arpa olisi ollut, niin sitten taas menis puoliksi miehen kanssa tuo ja mies käyttäis oman puolikkaansa kuten haluaa.
Omalla puolikkaallani maksaisin velkani pois ja rakentaisin varmaankin mökin ja saunan tontillemme. Siihen ne rahat varmasti helposti uppoaisikin.
Mikäli koko summa tulis yksistään mulle, niin luultavasti ostaisin sijoitusasunnon vielä jostain Vantaalta radan varresta.
maksaisin asuntolainan ja autolainan, ostettais toinenkin auto, rakennettais pihasauna, vähän rempattais ja lähettäis ulkomaille
Niin ja sit ku ei ois enää asuntolainaa, ni voisin jäädä 3v hoitovapaalle