Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HEINÄHIPPUSET! PERJANTAI

06.10.2006 |

Huomenta kaikille Heinähippusille!

Aloitan tämän aamun pinon mukavilla uutisilla. Ovistestiin (Fertest) tuli tänään kp 14/28 tumma viiva, joten tasasen varmasti tämä kroppa on ruvennut toimimaan. Eilen tuuletimme peittoja oikein olan takaa ja tänään pitäisi jatkaa " suursiivousta" . Huomenna molemmilla on iltamenoa ja mies menee yöksi mökille, joten näihin kahteen kertaan laskemme nyt toivomme. On se jännää miten alkukierron aikana tuntuu, että mikään ei oikein huvita, ei edes vauvanteko. Mutta kun ovisaika lähestyy niin mieliala muuttaa ja oman miehen kainaloon on oikein kiva mennä kihnaamaan. Meillä on yritystä takana nyt neljä kiertoa ja viides on käynnissä. Voi kun se nyt onnistuisi! Mies jo katseli vanhoja valokuvia, jossa mulla oli komea vauvamasu ja sanoi että oikein kaipaa niitä aikoja kun olin raskaana. Hänen mielestään olin oikein komea näky ja isä oli hyvin ylpeä omasta vaimostaan! Millaisia fiiliksiä teillä muilla on näin sateisena perjantai-aamuna? Plussasäteitä tasaisesti kaikille!

-Omppumamma-

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa...en oo tainnu maanantain jälkeen mitään kirjotella. Kerranki ollu töissä ja kotona niin vauhdikasta eloa, ettei oo ehtiny paljoo ylimääräistä netissä surffaamaa. :) Tietysti siihen vaikuttaa tää tylsä alkukiertoki, ettei vielä oikein jaksa innostua jutustelemaan. Kuulumiset oon kyllä käyny kurkkaamassa päivittäin.

Eilen aloin sitten ekaa kertaa tikuttamaa ovista. Joku kun mietti, että voiko sitä ilman ovulaatiotikkuja tulla raskaaksikaan, niin oon sitä mieltä, että kyllä varmasti. ;D Meidän eka tuli ihan ilman mitään " ovisbongailuja" , en siihen aikaan paljon tainnu edes tietää, miten naisen keho toimii. Mutta kun eka sai alkunsa niin helposti ja tässä tokan yrityksessä on nyt jo viides yrityskierto käynnissä, niin ihan mielenkiinnosta ajattelin tikuttaa, että missä vaiheessa mulla se ovulaatio vois olla.

Siitä tulikin mieleen, että Omppumammalle onnittelut ovisplussasta! =)

Omaa napaa tulikin jo taas ihan riittävästi, mutta sen verran vielä, että kp on nyt 10/26-29, riippuen nyt vähän tosta kierron pituudesta, uskoisin ovuloivani ens ma-ke. Viikonloppuna pitäis siis pupuilla oikein kunnolla, mutta me ollaanki menossa mun vanhemmille koko viikonlopuksi, joten saa nyt sit nähä, missä välissä päässää tekemään yhtää mitää....

Pupuiluintoa myös muille ja hauskaa viikonloppua! ;)

-S-

Vierailija
2/8 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa taas täällä, nyt on jo vissiin monella oviksen pongaus ajat käsillä niin myös täällä. nyt kp10 ja eilen kävin gynelläni, kun yritetään metsästää sitä ovista, niin oli 13mm munarakkula muistaakseeni molemmilla puolilla. Maanantaina uudestaan ja katsotaan miten pitkällä sitten ollaan. Hän on kyllä maailman ihanin gyne, kaikki nämä saan ilmaiseksi! Ja aina hirveän mukava ja hauska.

Antoi muuten ohjeeksi että tänään saa vielä pöllytellä peittoja mutta sitten pitää pitää taukoa..

Voi että kyllä sellainen pikkuinen saisi jo tulla meillekkin. Nuorin täyttää jo 6v. aika rientää niin kauheeta vauhtia..

Sain muuten eilen tietää että mut valittiin uuteen työpaikkaan ja mietin että kuinka sitä kehtaa heti, toivottavasti, tulla raskaaksi?

Mukavia viikonloppuja kaikille

Hassel

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nyt sitten ilmoittaudun taas mukaan. Neljäs muksu olis toiveissa/tilauksessa. " Yritys" on aloitettu jo tammikuussa, mutta vielä ei olla plussa-testiä saatu aikaiseksi. Välillä jo päätettiinkin, että kolme lasta riittäköön. Mutta, täällä sitä taas ollaan. Mahtaako täällä muita tuttuja enään ollakaan?

Nyt siis la.aika toiveissa 9.7.2007.

Palailen kertoilemaan kuulumisia tuonnempana.

Vierailija
4/8 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omppumammalle " suursiivous" intoa ovisplussan myötä!!!!

Sanna-P: toivottavasti se ovisplussa piirtyy sinnekin ja lakananpöllytysintoa viikonlopuksi, koettakaahan löytää sitä kahdenkeskistä aikaa vanhemmillasi :)

Hassel: hyvältä vaikuttaa tilanteesi, kun kaksi munista kasvamassa!! Joten sinnekin pupuiluintoa!

aada4: tervetuloa mukaan heinäHippuihin!!!

Ja sitten oma napa: Täällä kp11. Eilen nippaili oikealla, ja ovislimaakin löytyy, joten ajattelin sitten bongata ovista jo tästä päivästä eteenpäin..mutta ei tullut tänään kuin haamuviiva testiviivan kohdalle, joten vielä saa odotella ovista. Ehkä se sitten on su-ma tietämillä. Toivottavasti. Söin clomeja joten en tiedä miten ne vaikuttaa ovulaation ajankohtaan tms..

PUPUILUINTOA! Olkaas ahkeria, niin päästään mahdollisimman moni tuonne odotuspuolelle :)

S kp11/24-28

Vierailija
5/8 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierto on minipillereitten jälkeen ollu 33 ja 38 päivää, nyt siis kolmas luomukierto menossa... Ja mulla on aina ollu pitkä kierto, ei varmaan koskaan alle 30 päivää, yleensä tuolla lähempänä 40pv... Eilen illalla, tai oikeestaan viime yönä, olin bongaavinani ovislimat vessareissulla ja nyt nippailee oikeelta puolelta munasarjan kohilta...

Sinäänsä kiva joo, jos tulee lyhyt kierto, mut pupuiltu on viimeks tiistaina ja tänään tuskin ehitään, hyvä jos koko viikonloppuna, joten persiilleen menee sitten tämä kierto... Mä kun oottelin ovista vasta joskus viikon päästä tjsp

Kisu kp12/33-38, yk3

Vierailija
6/8 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovisbongailut menossa täälläkin, tänään tuli tikkuun ehkä hieman eilistä vahvempi viiva, mutta en uskaltaisi vielä tulkita sitä positiiviseksi tulokseksi. Toivotaan, että viiva huomenna vahvistuu. Ainut ongelma vaan nää mun yötyöt..jolloin päivä menee nukkuessa ja esikoisen kanssa ja töihin lähtö illalla taas edessä kun tyttö menee nukkumaan :( No, katotaan... Tuntuu että aika ja päivät jotenkin matelee...

Hauskaa viikonloppua kaikille! Pupuiluintoa ja ovisbongailua :)

Vierailija
7/8 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ootellaan kuumeisesti ukkoa töistä kotiin että voi sitten pikkuhiljaa alkaa hehkutella sänkykamarin puolelle.

Oviksen kun pitäis osua tän viikonlopun aikaan.

Itse en tikuttele ovista, vaan olen seurailllu lämpöjä, ja kun tulee se lämmönlaskun piikki, niin siitä tiedän et ovis ollut...ja silloin alkaa pitääkin kiirettä. Mutta kaikki saa mun puolestani pongailla ossia miten haluaa, pääasia on kuitenkin et mahdollisimman moni onnistuis yrityksessään.

Kisuli83: Älä vielä heitä kirvestä kaivoon, saattaapi nimittäin olla, et on vasta munasolu kypsymässä eikä irtoomassa, eli peukkuja sinne!

Mutta näin täällä palaan ens viikolla asiaan.

Tiibe kp12/28

Vierailija
8/8 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...töistä kotiuduttu ja olo ihan jees. Täti tekee lähtöään, vaikka tiedän että seuraa vielä muutama päivä typerää ruskeaa pikkuvuotoa.

Ens viikolla alkaa oviksen tikutus...viikon päästä luultavasti tärppipäiviä :) ...toivottavasti, heh.

Mukavaa viikonloppua!

Tutti kp ?olikost se 4/n.28