Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen vaurastuminen, eriävät tulevaisuudenhaaveet

Vierailija
15.04.2022 |

Olemme 32v ja 34v pariskunta. Olemme tutustuneet jo opiskeluaikoina ja nyt asumme avoliitossa. Olen itse ihan ok työssä mutta miehelleni kävi vähän aikaa sitten satumainen onni ja hän vaurastui miljoonia euroja ja tulee todnäk vaurastumaan lisää. Mieheni on myös kaikkea mitä olen aina unelmamieheltä toivonut, eli esim pitkä, hyväkäytöksinen, ystävällinen...halutessani voisin vaikka jättäytyä pois työelämästä ja matkustelisimme yms. Tässä on vain yksi mutta.
Olen yrittänyt vaivihkaa puhua haaveestani omasta perheestä. Mies kuitenkin sanoo että ainakin nyt hänestä olisi kauhea ajatus että olisi omakotitalo, kultainennoutaja ja lapsia. Hän sanoi että ei sano sille ehdottomasti ei sitten JOSKUS. Hän haluaa kuulemma nyt nauttia rahoistaankin kum on aina ennen joutunut kituuttamaan.

Mutta mitä te luulette, jos 34v ajattelee että se olisi kauhistus saada lapsia niin tuleeko mieli ikinä muuttumaan? Pelkään jos nyt lähden en ehkä yhtä hyvää miestä saa saati pääse nauttimaan business luokassa matkustamisesta, luksus lomailuista yms. Mitä tekisitte tilanteessani?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämän ikäisille ihmisille jotka tunteneet toisensa vuosikausia tulee vasta nyt perheen perustaminen puheeksi? Miten et voi tietää miehesi ajatuksia aiheesta?

Ja joo, et voi jäädä odottelemaan mikäli lapsia haluat.

Lisäksi se että asutte avoliitossa ei takaa mitenkään sitä että pääset näistä rahoista nauttimaan.

Sillon kun nainen yli kolmenkympin ja ensisynnyttäjä niin tilanteen tasalla täytyy olla hyvin tarkkaan.

Ne on mies-mies pari sanottiin aloituksessa.

Ei sanottu.

Vierailija
22/37 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kovaa vauhtia vaihtamassa sinua jo uudempaan malliin. Koita nyt tuhlata niitä miehen rahoja ennen, kuin jäät lehdelle soittelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsenkin kanssa matkustaa etenkin, kun alle kouluikäinen niin koulukaan ei sido. Jos mies ei suostu nyt laosentekoon, niin sitten sinun tulee jättää hänet tai luopua omasta lapsihaaveestasi. Munasolusi vanhenee auttamatta ja jo nyt hedelmällisyytesi on heikompi kuin parikymppisellä.

Vierailija
24/37 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
25/37 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se sellainen onni on, joka todennäköisesti vaurastuttaa jatkossakin?

Vierailija
26/37 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini miehen veli jahkaili lapsiasiassa vuosikausia avokilleen.

Se veli löysi uuden, jonka kanssa heti lapsia. Sääliksi kävi.

Vierailija
27/37 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin sinua sen asenteen, että nyt pari vuotta nautitaan rahoista ja sitten todennäköisesti joudut eroamaan ja hankkimaan lapset jonkun muun kanssa. Mieskin varmaan vielä tulee isäksi, mutta ei sinun lapsille. Mutta tosiaan, kyllä sinulla pari vuotta on aikaa. Koita vaikka päästä vihille ilman avioehtoa:)

Vierailija
28/37 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsi kertoa tarkemmin ettei tunnisteta mutta liittyy miehen yrityksen toimintaan. T. AP

Vierailija
29/37 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen "joskus" lapsia=ei koskaan lapsia.

Eihän sitä voi naiselle suoraan myöntää.

Vierailija
30/37 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa oleva 34-vuotias ihminen olisi kyllä jo ollut aloitteellinen lisääntymiseen, jos sitä tavoittelisi. Miten miehen rahat edes kuuluvat tähän keskusteluun, sitä en kyllä ymmärrä. Tuskin hän köyhempänäkään haluaisi yhtäkkiä tehdä lapsia jos ei ennenkään ole halunnut?

Tietenkin sillä tavalla kuuluvat että harvalla on 30v ikäisenä mahdollisuus jäädä pois työelämästä ja alkaa tehdä asioita mitä todella rakastaa, esim matkustelu. Jos miehen nyt jätän ei varmaan toiste tule mulle vastaavaa tilannetta elämässä. Toisaalta en tiedä tuleeko lapsensaamismahdollisuuttakaan. T. Ap

Siis... Eihän sulla ole mahdollisuutta jäädä pois työelämästä. Ei sulla ole niitä rahoja, sun avopuolisolla on. Hän voi lähteä suhteesta sekunnin varoajalla eikä sulle jää senttiäkään... Vain todella naiivi ihminen laskisi mitään avopuolison varaan esim lopettamalla itse työnteon.

Vierailija
31/37 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mitä oikeasti haluat ettet tule myöhemmin katkeraksi. Puhu kuitenkin ensin miehen kanssa vakavasti, että haluat lapsen hänen kanssaan nyt. Jos ei siihen suostu/ole samaa mieltä aidosti, niin mieti haluatko luksuselämää ilman lasta vai perhe-elämää lapsen kanssa. Onko raha vai lapsi/t sinulle tärkeäntä. Voit toki nauttia vuoden pari miehesi varallisuudesta vielä ja tutkailla asiaa.

Itse vanhempana henkilönä minulle lapseni ovat elämässä kaikkein tärkeintä ja parasta, vaikka olin heidän kanssa eron jälkeen yksinäänkin. Heidän kanssaan eläminen oli ihan parasta aikaa elämässäni. Sain lapset nuorena 20 ja 24-vuotiaana avoliitossa ja sen jälkeen elämä heitteli. Taas elämäni on todella onnellisesti ja olen naimisissa miehen kanssa, joka on elämäni rakkaus.

Vierailija
32/37 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämän ikäisille ihmisille jotka tunteneet toisensa vuosikausia tulee vasta nyt perheen perustaminen puheeksi? Miten et voi tietää miehesi ajatuksia aiheesta?

Lisäksi se että asutte avoliitossa ei takaa mitenkään sitä että pääset näistä rahoista nauttimaan.

Sillon kun nainen yli kolmenkympin ja ensisynnyttäjä niin tilanteen tasalla täytyy olla hyvin tarkkaan.

Ne on mies-mies pari sanottiin aloituksessa.

Ei sanottu.

Voisi ne olla sikäli, että ap on todennäköisesti mies, joka haluaa esittää naiset vain rahan perässä juoksijoina. 

Vierailija
33/37 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on aina sanonut että joskus haluaa. Taitaa meillä olla tyypillinen tarina että sitä joskus aikaan ei koskaan vaan tule!? :( t. Ap

Deittipalstat ovat täynnä yli nelikymppisiä ”sitten joskus haluan lapsia” -miehiä. Nämä miehet eivät tule koskaan saamaan lapsia. Vain erittäin pieni osa ihmisistä lisääntyy yli 45-vuotiaana.

Vierailija
34/37 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakasta munasolujasi, niin voit tehdä lapsia sitten myöhemmin kun halukas ukko löytyy.

Vierailija
35/37 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viitsi kertoa tarkemmin ettei tunnisteta mutta liittyy miehen yrityksen toimintaan. T. AP

Itse en kutsuisi satumaiseksi onneksi jos rikastuu yritystoiminnalla.

Vierailija
36/37 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aikamoinen lokki. Heti ensimmäisenä ajatuksena olet jäämässä miehen rahoilla elämään.

Vierailija
37/37 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Perustele.