Sinä joka et usko yliluonnoliseen, mikä saisi uskomaan?
Argumentit usein ovat, että ei todisteita tms, mutta en kuullut kenenkään määritelleen mikä olisi riittävä todiste. Itse uskon, koska omakohtaisia kokemuksia, ja luonnolliset selitykset olleet huojuvia.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka ei usko mihinkään meitä suurempaan voimaan tai siihen, että täällä tapahtuu asioita mitä me ei vielä ymmärretä, on yksinkertainen diootti. Vain alhasella IQuulla varustettu ihminen kuvittelee, että me tiedetään kaikki. Eli siis ei tarvitse uskotella minua.
Niimpä, ajatelkaa esim syvänmeren kaloja jotka ei nää ikinä valoa. Niillä ei ole harmainta aavistustakaan mitä kaikkea maailmankaikkeudessa on.
Itse kerran melkein möläytin työkaverin hehkuttaessa kihlautumistaan, että mitään häitä ei tule. En tiiä, mistä moinen pälkähti päähän. Koskaan ei kertonut mitään negaa poikaystävästään, enkä koskaan aistinut mitään ongelmia heidän välillään, päinvastoin vaikutti tyytyväiseltä suhteestaan.
Se rupes järkkäilemään niitä häitä. Kävi sovittamassa hääpukua, sopi papin ja juhlapaikan etc. Sit yks aamu se kerto mulle, että he ovat eronneet. Mä en ensin tajunnu, et se puhu siitä sulhasestaan. No, häitä ei tullut, kuten jotenkin olin tiennyt. Mistä se ajatus ylipäätään tuli mun mieleen, en todellakaan tiedä.
Ei hääppönen, mutta pystyn pyöritellä sut rullalle, ilman että sun pitää ite liikkua.
Ihminen joka ei usko mihinkään meitä suurempaan voimaan tai siihen, että täällä tapahtuu asioita mitä me ei vielä ymmärretä, on yksinkertainen diootti. Vain alhasella IQuulla varustettu ihminen kuvittelee, että me tiedetään kaikki. Eli siis ei tarvitse uskotella minua.