Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masturbointi yhdessä..

Vierailija
15.04.2022 |

Ollaan harrastettua jo tätä tovi. Ikää tulee ja aluetta olemme laajentaneet. Seksilelujakin on pussillinen ja olen niitä käyttämättömiä heitellyt roskiin. Yhdessä olemme olleet jo pari vuosikymmentä ja jokainen poimu on tullut tutuksi. Seksimme alkaa yleensä hyväilyllä joka sitten siirtyy aktiin. Joka kerta miltein haemme lelut mukaan leikkeihin ja estoton näkymä molemmille. Seksi on antoisaa ja nautinnollista. Harrastetaanko teillä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lajittelemme loppuunkäytetyt vibraattorit ser-kierrätykseen.

Vierailija
2/9 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Oma seksielämä oli joskus hyvin yhdyntäpainotteista. Nykyään on löydetty toi yhdessä itsemme hyväily, ja kumpikin kiihottuu näkemästään aivan älyttömästi.

Leluja mukana välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä runkkailu on hyvä keino oppia mistä toinen pitää. Iso peukku tälle harrastukselle.

Vierailija
4/9 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme nauhoittaneet omia seksijuttujamma vuosien varrella. 

Välillä aina katselemme niitä vierekkäin ja tyydytämme itseämme ja katselemme samalla kun toinenkin tekee sitä.  Kiihottavaa ja hauskaa vaihtelua.

Vierailija
5/9 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin aikoinaan reissutöissä baarissa naisen jonka luokse mentiin jatkoille. Seurustelin silloin ja sovittiin ettemme harrasta seksiä mutta sänkyyn päästyämme päädyimme molemmat masturboimaan ja katseltiin toisiamme. Oli kiihottava kokemus eli katsoa sai mutta ei koskea.

Vierailija
6/9 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme pitäneet opitunteja toisillemme,

Kuinka r unkata toista.

Toinen katsoo kun toinen touhuu yksin alusta loppuun asti.

On ollut hyvä tapa oppia toimimaan toisen haluamalla tavalla

Vierailija
7/9 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin masturboida kädellä tummaihoista miestä, jolla yli 25 senttinen varustus

Vierailija
8/9 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AurinkoTyttö29 kirjoitti:

Haluaisin masturboida kädellä tummaihoista miestä, jolla yli 25 senttinen varustus

Sellaista et tule koskaan saamaan.

Vierailija
9/9 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih.. yhtä'puputyttöä' ois mukava kuvitelmissa..oiih,unissain:) No, tietenki sen..Kivoimman'puputytön', johon olin hirvittävän ihastunut ja..se josta. Siitä yhest'puputytöstä.. yhä näenseksiunia. Toki, kiihotukseen tarvitaan JustSe kiva'puputyttö..muisto, jossa itse on ollut.. tunne olla yhtä haluttu ja haluta toista YhtäHullusti tarpeeksi..kokea jotain hullun'ihanaa (..nautinnollista hulluu'puputyttöseksiä..;)) Oih. - Ja sitten, mä 'taisin he - rä - tä'.. Autz. (Jaiks..;) - joo. KYLLÄ! ..'puputyttö'seksi on yhtä ..hel vet tii'. ..Eikö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi