Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka kertaa kauppareissulla ilman maskia :)

Vierailija
15.04.2022 |

Ei siellä juuri kellään ollut, ihan kauppakeskuksessa eikä bussissakaan.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman tein, kiitos THL!

Vierailija
2/40 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut ilman maskia kaupoissa jo viime kesästä asti. Eikä ole koronaa tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miksi te tarvitsitte THL:ltä luvan jättää maski pois. Miksette voineet luopua siitä jo aiemmin jos ette sitä omasta tahdostanne käyttäneet? Täysin vapaaehtoistahan tuo on koko ajan ollut.

Vierailija
4/40 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette retardeja jos otatte niiden neuvot noin kirjaimellisesti. Ihmisiä jotka ei ajattele omilla aivoillaan. 

Vierailija
5/40 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miksi te tarvitsitte THL:ltä luvan jättää maski pois. Miksette voineet luopua siitä jo aiemmin jos ette sitä omasta tahdostanne käyttäneet? Täysin vapaaehtoistahan tuo on koko ajan ollut.

Suomalaiset ovat niin kuuliaisia ja helposti johdateltavissa. Jos jalankulkijalla on punainen valo ja ei liikennettä missään jää suomalainen odottamaan valojen vaihtumista maailman tappiin asti, koska eihän punasia päin saa kävellä.

Vierailija
6/40 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kuitenkin muistit käyttää pumpattavaa anustappia shoppaillessasi :D:D:D

Vierailija
7/40 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja onneksi kevät alkaa pikkuhiljaa voittamaan talven, kiva nähdä hymyileviä ihmisiä.

Vierailija
8/40 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, pitäisi miettiä myös sitä, miten suhtaudutaan koronaan esim. Kiinassa, he eivät saa mennä kauppaan tai tulee hakatuksi ja jos päästää koiran ulos, niin se lyödään kuoliaaksi? Ja moni Kiinassa ei saa edes ruoka-apua, koska säännöt niin julmat. Minusta vain ne maskit pitää pitää, koska et voi  tietää etukäteen, miten korona etenee. Se on kohteliasta suojella maskilla muita kanssaihmisiään. Vai ajattelitko olla tästä lähtien olla niin ylimielinen, ettei tämä korona minua koske? Katso tilastoja, kuinka moni on tällä hetkellä sairaalassa? Ihan toisten välinpitämättömyyden vuoksi ja myös omista virheistään myös. On myös ihmisiä, joihin korona tarttuu herkemmin kuin toisiin, vanhukset ja ne nuoret miehet ym. ym. Ajattelitko olla niin ylimielinen, ettei tämä koske mukamas sinua lainkaan? Toivon, että saat saman kohtalon, niin eikö ääni ole toisenlainen sen jälkeen. Sorry, en siis toivo, mutta et ajattele lainkaan muita. 

Vierailija
9/40 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, pitäisi miettiä myös sitä, miten suhtaudutaan koronaan esim. Kiinassa, he eivät saa mennä kauppaan tai tulee hakatuksi ja jos päästää koiran ulos, niin se lyödään kuoliaaksi? Ja moni Kiinassa ei saa edes ruoka-apua, koska säännöt niin julmat. Minusta vain ne maskit pitää pitää, koska et voi  tietää etukäteen, miten korona etenee. Se on kohteliasta suojella maskilla muita kanssaihmisiään. Vai ajattelitko olla tästä lähtien olla niin ylimielinen, ettei tämä korona minua koske? Katso tilastoja, kuinka moni on tällä hetkellä sairaalassa? Ihan toisten välinpitämättömyyden vuoksi ja myös omista virheistään myös. On myös ihmisiä, joihin korona tarttuu herkemmin kuin toisiin, vanhukset ja ne nuoret miehet ym. ym. Ajattelitko olla niin ylimielinen, ettei tämä koske mukamas sinua lainkaan? Toivon, että saat saman kohtalon, niin eikö ääni ole toisenlainen sen jälkeen. Sorry, en siis toivo, mutta et ajattele lainkaan muita. 

Lopeta! Jopa THL on myöntänyt ettei maskeista ole hyötyä tässä tilanteessa.

Vierailija
10/40 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut ilman maskia kaupoissa jo viime kesästä asti. Eikä ole koronaa tullut.

Oletko niitä, joiden mielestä koronaa ei ole ollenkaan, vai mihin pyrit kommentillasi? 

Vierailija
11/40 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aistivinani vihaisia katseita eilen kun kävin sittarissa ilman maskia. 

Vierailija
12/40 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miksi kaupoissa edelleenkin oli niin paljon maskillisia pösilöitä. Eivätkö nämä ihmiset lue uutisia? Lähes puolet kaupassa olijoista tuskin oli mitään riskiryhmäläisiä.

Vierailija
13/40 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt maskia enkä käytä. Ja vielä olen hengissä..

Vierailija
14/40 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei terveiden tarvitse käyttää maskia.

Vierailija
15/40 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aistivinani vihaisia katseita eilen kun kävin sittarissa ilman maskia. 

Anna tuijottaa, itse menen vielä lähemmäksi

Vierailija
16/40 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei lopeteta. Maski on kiva suoja katseilta.

Vierailija
17/40 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja.miksi ei ole? Koska ihmiset eivät osaa käyttää maskeja tai heitä ei vain huvita. Kiinassa ja monessa muussa maassa on ollut maskipakko, ja se on tuottanut tulosta. Tällainen puoli ilmainen käyttö ei auta.

Vierailija
18/40 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinassa ja monessa muussa maassa on ollut maskipakko, ja se on tuottanut tulosta.

Mitä ihmeen tulosta? Korona alkoi Kiinassa ensimmäisenä, ja tuntuu loppuvan sieltä viimeisenä.

Vierailija
19/40 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja.miksi ei ole? Koska ihmiset eivät osaa käyttää maskeja tai heitä ei vain huvita. Kiinassa ja monessa muussa maassa on ollut maskipakko, ja se on tuottanut tulosta. Tällainen puoli ilmainen käyttö ei auta.

Kiina onkin varsinainen mallimaa, harmi että joutuu asumaan sivistysvaltiossa.

Vierailija
20/40 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt maskia koko aikana ja elossa ollaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme