Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

169cm ja 64kg.. kuukautiset ei palaa.

Vierailija
15.04.2022 |

Eli pudotin painoa 30kg. Eli 91kg -> 61kg. Tuossa 61kg menkat jäivät sitten pois. Kävin lääkärissä ja lääkäri käski kokeilla antaa painon nousta muutaman kilon tai sitten aloittamaan primolutit kuukautisten käynnistämiseen. Nyt lääkärikäynnistä pian 6kk aikaa ja olen tuon 3kg antanut painon nousta, mutta kuukautiset puuttuu edelleen.. käyn kuntosalilla 2-3x viikossa sekä lenkkeilen noin 2x viikossa. En haluaisi antaa painon enempää nousta kun isolla vaivalla saanut pois mutta en kyllä haluaisi aloittaa noita primoluttejakaan.. onko vinkkejä miten voisin kuukautisten alkamista edistää ja kauankohan uskallan vielä odotella ettei pysyviä vahinkoja tule, haluaisin kuitenkin saada vielä joskus lapsia..

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ottanut koronarokotteen?

Vierailija
2/24 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan kilpirauhanen kunnossa? Jos on sellaista taipumusta, se saattaa ottaa nokkiinsa nopeasta isosta painonpudotuksesta, ja vajaatoiminta häiritä muuta hormonitoimintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tuohon voi sanoa... joudutko nää nyt tänään itseäsi pysyäksesi tuossa painossa?

Mä olen kamppaillut samasta asiasta. Mun biologinen paino on aika korkea. Olen 164cm pitkä ja menkat häviää jo 61kg.

Optimi mun keholle on 67kg.

Treenimäärät ei kuulosta mitenkään liialta, mutta toisaalta toiset on myös herkempi kortisolille? Onko sulta määritelty prolaktiini?

Vierailija
4/24 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä tuohon voi sanoa... joudutko nää nyt tänään itseäsi pysyäksesi tuossa painossa?

Mä olen kamppaillut samasta asiasta. Mun biologinen paino on aika korkea. Olen 164cm pitkä ja menkat häviää jo 61kg.

Optimi mun keholle on 67kg.

Treenimäärät ei kuulosta mitenkään liialta, mutta toisaalta toiset on myös herkempi kortisolille? Onko sulta määritelty prolaktiini?

Siis: Joudutko näännyttämään itseäsi..?..

Vierailija
5/24 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö nyt se lääkekuuri eka ja katso pysyykö kuukautiset.

Vierailija
6/24 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön 5x päivässä. Aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala ja sellaisia annoksia että nälkä lähtee mutta ei tule ähky. Eli mielestäni En näännytä. Kilpirauhanen, pieni verenkuva ja prolaktiini kaikki katsottu ja arvot normaalit. Ap

Vierailija
7/24 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutitko tosi nopeasti?

Vierailija
8/24 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole hyvä asia jos naiselta häviää kuukautiset? Sillonha sitä voi nuzzii koko ajan ilman mitää verisössöö ja mielialavaihteluit? Ja yli 60kg nii nainen alkaa jo olla läski?

mies

Vierailija
9/24 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa painossa ei kyllä vielä menkat painon vuoksi jää pois. Kroppasi on mennyt sekaisin laihdutuksesta ja Primo saa ne taas käyntiin. Miksi et haluaisi Primoa?

Vierailija
10/24 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole hyvä asia jos naiselta häviää kuukautiset? Sillonha sitä voi nuzzii koko ajan ilman mitää verisössöö ja mielialavaihteluit? Ja yli 60kg nii nainen alkaa jo olla läski?

mies

Palaappa biologian tunnille ja opettele sieltä, mitä kuukautisten puuttuminen aiheuttaa... muutakin kuin hedelmällisyyteen. Mutta provohan sie olitkin.

Vierailija
11/24 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta sai käsityksen, että jokin on liekeissä. Tai että jonkin pitäisi tulla takaisin (karannut olio).

Sitten painon pitäisi antaa nousta - kuin heliumilmapallon (olio)... muuten gravitaatio pätee.

Sitten lenkkeilee viikot tuplina.

En uskalla lukea enempää! Voisiko ap leijua ulkoavaruuteen, KIITO!

Vierailija
12/24 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä normaalia, että tuossa painossa lähtee menkat pois, paitsi jos kyseessä on, että syöt yksinkertaisesti niin vähän ettei keho saa tarpeeksi energiaa. Onhan ruoka varmasti ravitsevaa ja monipuolista?

Vierailija
13/24 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa painossa ei kyllä vielä menkat painon vuoksi jää pois. Kroppasi on mennyt sekaisin laihdutuksesta ja Primo saa ne taas käyntiin. Miksi et haluaisi Primoa?

Kyllä voi mennä. Ihmisellä on oma luontainen biologinen paino. Toiset yläkäyrillä toiset alakäyrillä.

Tiedän tämän hyvin, niin omasta kokemuksesta sekä ammattini kautta.

Mutta jos ap:lla on hormonitasot ok, niin silloin taitaa olla kyse siitä, että luontainen painosi on suurempi kuin tuo mainitsemasi paino. Olettaen, että olet antanut kehosi toipua nyt tuosta urakasta.

Vierailija
14/24 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön 5x päivässä. Aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala ja sellaisia annoksia että nälkä lähtee mutta ei tule ähky. Eli mielestäni En näännytä. Kilpirauhanen, pieni verenkuva ja prolaktiini kaikki katsottu ja arvot normaalit. Ap

Yhdyn lainatun tekstin. Laihduin 70kg takas 58 kg.painoseksi, pätkänä 165 cm.Mitään hormoni häiriöitä ei tullut,normaalit menkat..Koska huolehdin ravinosta ja lainatun tekstin mukaan söin.Syön edellen ja kilot eivät tulet takaisin! 10 kk.pudotin painon syömällä ruokarytmin mukaisesti.Kaikki missä sokeria.Joten sokeri koukku lähti.Ystävillä kahvilla tyrkytetän pulla ties mitä: Napakasti sanon ei kitos,en halua palata entisen.Jos mikä sokeri koukku lähtee vaikka 1 sokeriseta pulasta,kesistä,leivoksesta ja paluuta ei,paino nousee takaisin .

Vierailija
15/24 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi mennä. Ihmisellä on oma luontainen biologinen paino. Toiset yläkäyrillä toiset alakäyrillä.

Tiedän tämän hyvin, niin omasta kokemuksesta sekä ammattini kautta.

Mutta jos ap:lla on hormonitasot ok, niin silloin taitaa olla kyse siitä, että luontainen painosi on suurempi kuin tuo mainitsemasi paino. Olettaen, että olet antanut kehosi toipua nyt tuosta urakasta.

No ei voi. Luontainen biologinen paino? Menkat jää todennäköisesti pois, jos paino on 10% alle alipainon alarajan ja tuo ei ole sitä lähelläkään.

Vierailija
16/24 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies

Palaappa biologian tunnille ja opettele sieltä, mitä kuukautisten puuttuminen aiheuttaa... muutakin kuin hedelmällisyyteen. Mutta provohan sie olitkin.

Palaapa äidinkielentunnille ja kerro ihmeessä mitä menkattomuus aiheuttaa.

Vierailija
17/24 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit leikkattiin ,. Ap

Vierailija
18/24 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin vuosi siihen meni. Ap

Vierailija
19/24 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskit leikkattiin ,. Ap

Tämä en ollut minä. Ap

Vierailija
20/24 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuudelikeiton avulla kuukautiskierron pitäisi palautua normaaliksi parissa viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän