Selviytyjät Suomi 2022.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f3edbadd-aedd-4136-b760-ecb9487…
Mukana mm. BB-Jasmiina, Essi Unkuri, Niko Saarinen, Virpi Kätkä...
Kommentit (1934)
Jää kyllä taas ikävä ulkomaan selviytyjiä. Nää julkkikset on niin tylsiä!!!
Vierailija kirjoitti:
Jasmin valittaa ku Leo ei muka tee mitään. Eipä se Jassukaan kovin aktiiviselta vaikuta.
Eikös ihminen monesti näe muissa ne viat mitä ei hyväksy itsessään?
Vierailija kirjoitti:
Jassua roikotetaan mukana pitkään, kun muijasta ei oo fyysistä vastusta tehtävissä.
Toivottavasti Joalin voittaa!
Haha. En tykkää Joalinista, pakkoko tonne on tunkea stringeissä. Huomionhakuinen. Onneks sitä ei tarvii katella.
Vierailija kirjoitti:
Siis Bok on niin ihanan huolehtivainen, osaava ja kuuma! Oikea unelma mies!😍
Miten ihmeessä te voitte pitää siitä? huhhu.
Miks mä en päässy mukaan? MIKÄ HOMMA?
Vierailija kirjoitti:
Karoliina oliko Kesärannassa?
Joo tää kuvattiin siellä viime keväänä
Shirly Karvinen kirjoitti:
Miks mä en päässy mukaan? MIKÄ HOMMA?
Olisi ollut kyllä kiva nähdä sutkin siellä. Ois saatu vähän draamaa ja tilanteita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Bok on niin ihanan huolehtivainen, osaava ja kuuma! Oikea unelma mies!😍
Miten ihmeessä te voitte pitää siitä? huhhu.
Helposti. Susta taas on varmaan aika hankala pitää.
Eikö nelonen nyt vois laittaa tekstityksen tähän ohjelmaan? Ihan hirveetä muminaa, TV:n saa pitää täysillä. Harmittaa, että Heidi sai lähteä. Olis ollut varmaan super hyvä kisaaja. Stillman olis voinut häipyä ekana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassua roikotetaan mukana pitkään, kun muijasta ei oo fyysistä vastusta tehtävissä.
Toivottavasti Joalin voittaa!
Haha. En tykkää Joalinista, pakkoko tonne on tunkea stringeissä. Huomionhakuinen. Onneks sitä ei tarvii katella.
Enemmän sillä oli vaatteita kun Jassulla.
No Bok on ihanan kiltti mies. Sellasia kultakimpaleita on harvassa.
Pitäisikö tässä alkaa tykätä itsekkäistä myrtseistä valittaja miehistä? Huhhu. Kateellisten panettelua!
Joalini oli yksi minun suosikeista.
Ilmeisesti on niin pärjäävä, että siksi äänestettiin täpärästi pois. Ketähän Virpi olisi äänestänyt.
Minä en taas niistä Salkkari näyttelijöistä tykkää, johtuneeko siitä kun en katso ko. ohjelmaa. Niinpä ei löydy fanituksen kohteita sitä kautta.
Vierailija kirjoitti:
Konkarit pelaa joukkueen kannalta oleellisen lenkin ulos, kun ajatukset on jo finaalissa.
Ihan oikein tekivät. Muutenkin vaan torkkui eikä juttu luista. Ei ole mitenkään tärkeä vahvalle joukkueelle.
Spoiler
.
.
2. jsksosta
.
.
Mikä se Virpin noppajuttu oli? Luuliko olevansa uhan alla? Vai käyttikö nopan siksi, että menettää samalla äänioikeuden eikä tarvitse päättää kelle äänen antaa? Harmittaa, koska Virpin äänellä tulos olisi voinut olla toinen.
Kyllä Jeff Probstin luotsaama Survivor on aivan eri maailmasta, kuin tämä suomalainen kökkö versio.
Joalin lähtee onneks seuraavassa jaksossa heiluttamasta stringipersettäsä.
Jos Eve olis tuolla niin eiköhän se olis hypnotisoinu pyllytanssillaan jonku vässykkä miehen tottelemaan sitä.