Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko elämäsi unessa mukavampaa kuin hereillä ollessa?

Vierailija
15.04.2022 |

Mulla on nykyään unimaailmakin sitä samaa paskaa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kyllä, koska unien visuaalinen maailma on paljon upeampi kuin tää todellisuus missä hereillä ollessa eletään.

Vierailija
2/23 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen ei vaan ikävämpää. Joskus kyllä mukavampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, yhtä lailla unetkin ovat samaa paskaa kuin elämä, pääsisi edes unissa pakoon hereillä oloa mutta kun ei.

Vierailija
4/23 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos kuolema on unenkaltaista, niin edes kuollessaan ei pääse huolistaan eroon näköjään. 🤔

Vierailija
5/23 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta selkounet ovat metkoja (tiedostaa olevansa unessa), silloin unimaailma on hyvin realistinen ja ihmiset myös käyttäytymisineen. Voi tehdä kaikkea kyseenalaista mitä ei reaalimaailmassa ikinä tekisi esim riisua tytöiltä vaatteet pois ja panna menemään...

Vierailija
6/23 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on sitä ja tätä. Mutta elämä ei ole koskaan paskaa.

Vierailija
7/23 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. Jatkaa, vastapainoksi näänkin sitten krapula öinä realistisia unia missä tulee värjäämätön kuolema eri skenaarioineen ja näissä EI tiedosta olevansa unissa. Hyvin ahdistvia ovat.

Vierailija
8/23 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä unimaailmassa...?

Vierailija
9/23 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tosin oon nähnyt liikaa nyt viime aikoina unia mun yläasteaikaisista kiusaajista, jotka jahtaa mua pitkin Helsingin katuja. Kävin siis yläasteen pienellä maalaispaikkakunnalla, jossa vähänkin erilaiset ihmiset, kuten mä, joutuivat massan silmätikuksi. Ei oo todellakaan ikävä niitä ihmisiä siellä enää.

T: junantuoma yliopisto-opiskelija Helsingin yliopistosta

Vierailija
10/23 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos kuolema on unenkaltaista, niin edes kuollessaan ei pääse huolistaan eroon näköjään. 🤔

Mun kuolema olisi sitten kyllä ihanaa, koska uneni ovat usein ihania, tunnelmaltaan seesteisiä ja rakkaudellisia, visuaalisesti upeita tykittelyitä.

Sellaisia satumaisia fantasiamaailmoita.

Vierailija
11/23 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään herätä joka aamu. Aamut on ihan parhaita keittiön kylpiessä auringon valossa ja ne ensimmäiset siemaukset kuumaa kahvia ❤️ Nukkuminen on tylsää.

Vierailija
12/23 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harvoin näen/muistan nähneeni mitään unta. Yleensä nukkuminen on kun huomaa taas heräävänsä aamulla nukahdettuaan illalla ilman muistikuvia yön kuluista. Todella toivon kuoleman olevan sellaista olemattomuutta.

Vierailija
13/23 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kuin unetonta unta.

Vierailija
14/23 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mukavaa ja hienoja tarinoita ja tapahtumia. Ei malttaisi herätä ollenkaan

Mutta sitten joskus n. Kerran iskee aivan järkyttävän ahdistava painajainen/unihalvaus että ei usakalla mennä nukkumaan vähään aikaan ilman yömyssyä

Vierailija
15/23 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä mukavaa ja hienoja tarinoita ja tapahtumia. Ei malttaisi herätä ollenkaan

Mutta sitten joskus n. Kerran iskee aivan järkyttävän ahdistava painajainen/unihalvaus että ei usakalla mennä nukkumaan vähään aikaan ilman yömyssyä

Kerran vuodessa siis

Vierailija
16/23 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen on kivempaa kuin hereillä oleminen.

Vierailija
17/23 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä on. Olen tavannut unissani elämäni miehen.

Vierailija
18/23 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessa olen kokenut tosi voimakasta rakastumisen tunnetta. En ole valveilla sellaista koskaan tuntenut.

Vierailija
19/23 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voisin niin nukkuisin 20 tuntia vuorokaudessa. Unessa oleminen on paljon parempaa kuin hereillä oleminen.

Vierailija
20/23 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä.