Lyhyellä miehellä on usein iso
Matti Nykänen ei ollut pitkä, mutta todistettavasti hänellä oli iso. Saman havainnon olen tehnyt useasti. 165-174 cm miehillä on useimmiten iso.
N23
Kommentit (30)
Se vaan näyttää siltä kun maahan on lyhyempi matka ;)
Tokihan iso näyttää pienellä miehillä isommalta. Nuorempa ilman iskämahaa painoin 62kg ja pituutta 167cm. Kalu täydessä seisokissa 20cm ja ympärysmittaa 15cm koko varren mitalla. Ei tarvinnyt optista harhaa, isolta näytti silti. Lepomitassakin vähintään 15cm ja 12 ymp, joten housuissa ollut aina pullotusta. Millä sitä piilottamaan.
Mullahan sitten mammutti jos Matilla oli iso. Enpä muuten ole suuremmin vertaillut
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen 169cm mies ja voin sanoa että ollaan yleensä niitä growereita. Lepotilassa 4cm, stondiksessa 16cm mutta paksu. Jos empiiristä tutkimusta meinaa Ap tehdä niin muista saada aikaseksi kovan stondarin!
kylmässä jopa vetäytyy näkymättömiin mutta h hetkellä ok työkalu
Eikä isoa meteliä tarvitse pitää
Perustyömies
Pienillä naisilla on iso pimppi. Kaiken pienimmät naiset ovat jo tosin kadonneet, kun putosivat omaan pimppiinsä, vai mitä ap?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yks työkaverimies, hiljainen puurtaja, mutta en voi lakata ihmettelemästä, tunkeeko se jotain housuihinsa.
Semmonen ihan järkky pallon muotoinen pullotus. Niinku jotkut jääkiekkosuojat.
Voimmeko tästä ap:n tapaan päätellä, että usein hiljaisilla työkaveripuurtajilla on iso?
Vierailija kirjoitti:
Ap tarkoitanee isoa egoa. Matilla oli.
Et vissiin ole nähnyt kuvia hänen lyhyeltä aikuisviihdeuralta?
Otsikko tunnetaan myös nimellä pikkumiehen lohtu. Siitä on muutamat saaneet liikaakin uhoa. Esimerkiksi eräs putin. Pelkkää satuahan pikkumiesten isot vehkeet tietysti on.
Minkä tasoinen juttu on tuo aloitus? Mitään syvällisiä juttuja ei siihen kannata vastata. Tällä palstalla voi välillä olla pinnallinen.