Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyellä miehellä on usein iso

Vierailija
15.04.2022 |

Matti Nykänen ei ollut pitkä, mutta todistettavasti hänellä oli iso. Saman havainnon olen tehnyt useasti. 165-174 cm miehillä on useimmiten iso.

N23

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, näin on. Ja olen 170 cm pitkä nainen. Mulle on sanottu, miten mulla voi olla pienempi tavara kuin 150-senttisellä naisella.

Juttujen perusteella ovat tarkoittaneet aivojasi.

Minkä tasoinen juttu on tuo aloitus? Mitään syvällisiä juttuja ei siihen kannata vastata. Tällä palstalla voi välillä olla pinnallinen.

Vierailija
22/30 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan näyttää siltä kun maahan on lyhyempi matka ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan iso näyttää pienellä miehillä isommalta. Nuorempa ilman iskämahaa painoin 62kg ja pituutta 167cm. Kalu täydessä seisokissa 20cm ja ympärysmittaa 15cm koko varren mitalla. Ei tarvinnyt optista harhaa, isolta näytti silti. Lepomitassakin vähintään 15cm ja 12 ymp, joten housuissa ollut aina pullotusta. Millä sitä piilottamaan.

Vierailija
24/30 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullahan sitten mammutti jos Matilla oli iso. Enpä muuten ole suuremmin vertaillut

Vierailija
25/30 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26/30 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olen 169cm mies ja voin sanoa että ollaan yleensä niitä growereita. Lepotilassa 4cm, stondiksessa 16cm mutta paksu. Jos empiiristä tutkimusta meinaa Ap tehdä niin muista saada aikaseksi kovan stondarin!

kylmässä jopa vetäytyy näkymättömiin mutta h hetkellä ok työkalu

Eikä isoa meteliä tarvitse pitää

Perustyömies

Vierailija
27/30 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienillä naisilla on iso pimppi. Kaiken pienimmät naiset ovat jo tosin kadonneet, kun putosivat omaan pimppiinsä, vai mitä ap?

Vierailija
28/30 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yks työkaverimies, hiljainen puurtaja, mutta en voi lakata ihmettelemästä, tunkeeko se jotain housuihinsa.

Semmonen ihan järkky pallon muotoinen pullotus. Niinku jotkut jääkiekkosuojat.

Voimmeko tästä ap:n tapaan päätellä, että usein hiljaisilla työkaveripuurtajilla on iso?

29/30 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tarkoitanee isoa egoa. Matilla oli.

Et vissiin ole nähnyt kuvia hänen lyhyeltä aikuisviihdeuralta?

Vierailija
30/30 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko tunnetaan myös nimellä pikkumiehen lohtu. Siitä on muutamat saaneet liikaakin uhoa. Esimerkiksi eräs putin. Pelkkää satuahan pikkumiesten isot vehkeet tietysti on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme