Pitkäperjantain rauha
Inhottaa, kun ei saa rauhassa viettää aamua, päivää ja iltaa, kun ihmisten on ihan pakko alkaa siivoamaan ulkona ja hakata mattoja sekä aiheuttaa normaalin perjantain tunnelmaa, eikö mikään enää ole arjen yläpuolella?
Kommentit (9)
Haluavat tehdä suursiivouksen, koska vapaata ja kesä tulossa. Ihmiset eivät osaa olla paikoillaan ja rauhoittua.
Tunnen itse vähän huonoa omaatuntoa koska on ihan pakko siivota ja pestä pyykkiä tänään.
Mä teen tänään ylitöitä kuunnellen YleX:ää.
Samalla toki mietin pääsiäisen syvää sanomaa. Kristus kuoli ja haudattiin ja nousi kolmantena päivänä kuolleista.
Täällä virolaiset remonttimiehet alkoivat hakata vasaralla ulkoseiniä klo 7 aamulla. Kuutisen viikkoa tätä on jo tehty, ja pisimmät päivät ovat olleet 11-tuntisia. Remontti "pitkittyy", mutta kukaan ei kerro, miksi ja miten paljon.
Vierailija kirjoitti:
Täällä virolaiset remonttimiehet alkoivat hakata vasaralla ulkoseiniä klo 7 aamulla. Kuutisen viikkoa tätä on jo tehty, ja pisimmät päivät ovat olleet 11-tuntisia. Remontti "pitkittyy", mutta kukaan ei kerro, miksi ja miten paljon.
Todella vastenmielistä ja vielä, jos hakkaavat juuri tänään, Pitkäperjantaina, eikä laadusta kuitenkaan ole mitään takeita. Kunhan heiluttavat vastaraa ja silleen...
ap blaa blaa 1st world problem. Muuta takas mehtään
Putin aloitti Ukrainan pommittamisen heti aamusta. Iskee varmaan risteilyohjuksilla kirkkoihin kun hartaat ukrainalaiset ovat kirkossa.
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinostaa joku pitkäperjantai
Minua. Mahtavaa, kun saa olla aivan rauhassa.
Ketä kiinostaa joku pitkäperjantai