Missä asuu pahimmat valehtelijat suomessa, pohjosessa, keskisuomessa vai etelässä?
Kommentit (10)
Kaikkialla
Ja aspergereille vitsi ja huumori on valehtelua 🙄
Missä asuu eniten huumorintajuttomia?
Varsinais-Suomessa. Olin vuosia puhelinasiakaspalvelussa ja huomasi, että kaikkein ilkeimmät ja epärehellisimmät ihmiset asuivat Porin seudulla. Vieläkin saan kauhun väristyksiä kun kuulen sanat Pori, Nakkila ja Ulvila.
Kuinka laaja tutkimus ap:lla on eri paikkakunnista ettei syyllisty itse valehteluun?
Pitää määritellä valehtelu.
Tosikot eivät ymmärrä pienen liioittelun tärkeyttä hyvässä jutussa.
Idässä. On varmaan sekoittunut venäläistä verta jo sen verran paljon.
Psykologisesti mitä yksinkertaisempi ihminen on, sitä onnellisempi ihminen on.
Suomessa asuu maailman onnellisin kansa.
Mistä tiedän tämän: Kun kysyn suomalaiselta (naiselta) onko tämä onnellinen, niin heti tulee vakiovastaus kuin tykin suusta. "Olen erittäin onnellinen". Ja sitten silmät räpsähtävät pari kertaa.
Totta, sanovat suomalaiset: "Olemme keksineet onnen - Siksi on lottovoitto syntyä juuri Suomeen".
Onneksi suomalaisilla ei ole taipumusta valehteluun!
Vierailija kirjoitti:
Kuinka laaja tutkimus ap:lla on eri paikkakunnista ettei syyllisty itse valehteluun?
Lukemisen ymmärtäminenkin on taitolaji. Ap kysyy ei väitä!
Vierailija kirjoitti:
Psykologisesti mitä yksinkertaisempi ihminen on, sitä onnellisempi ihminen on.
Suomessa asuu maailman onnellisin kansa.
Mistä tiedän tämän: Kun kysyn suomalaiselta (naiselta) onko tämä onnellinen, niin heti tulee vakiovastaus kuin tykin suusta. "Olen erittäin onnellinen". Ja sitten silmät räpsähtävät pari kertaa.
Totta, sanovat suomalaiset: "Olemme keksineet onnen - Siksi on lottovoitto syntyä juuri Suomeen".
Onneksi suomalaisilla ei ole taipumusta valehteluun!
Ai ei ole taipumusta valehteluun?
Tuskin missään päin on sen enempää kuin muuallakaan.