Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täyteen tatuoidut käsivarret sinun arvostuksessasi henkilöä parantava vai huonontava seikka?

Vierailija
14.04.2022 |

Jos henkilöllä on ylä- ja alakroppa muutoin vaatetettuina. Et siis voi tietää, josko koko muu kroppa olisi myös. Tai onko sillä mitään väliäkään?
-
Kysellään joitakin vaihtoehtoja.

Onko täyteen tatuoidut käsivarret sinun arvostuksessasi henkilöä parantava vai huonontava seikka?

Vaihtoehdot

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttavaa, jos jonkun mielestä tatuoinnit määrittävät ihmisarvoa. Minulle on ihan sama, onko tatuointeja vai ei. Sisin ratkaisee.

Eri asia tietysti, jos tatuoinneissa on esim. äärioikeiston kannatukseen viittaavia merkkejä tai muuta vastaavaa

Vierailija
42/53 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epähygienisen näköistä, vaikkei sitä tietenkään ole. On joitakin ammatteja, joissa ei soisi näkyviä tatuointeja, sen verran vanhoillinen olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolestuttavaa, jos jonkun mielestä tatuoinnit määrittävät ihmisarvoa. Minulle on ihan sama, onko tatuointeja vai ei. Sisin ratkaisee.

Eri asia tietysti, jos tatuoinneissa on esim. äärioikeiston kannatukseen viittaavia merkkejä tai muuta vastaavaa

Eri asia, eikö äärioikeistolla ole mielestäsi ihmisarvoa vai mitenkä se on eri asia?

Vierailija
44/53 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän mietityttää etteikö ihmisellä ole muuta tekemistä kuin olla tatuoitavana ja vielä maksaa tuollaisesta turhuudesta. Loppujen lopuksi enemmän kiinnostaa ihminen kuin sen kuviot.

ne kuviot kertoo todella paljon kantajasta.

Totta, ainakin sen että kyseessä on huomionkipeä elämänkolulainen,

Vierailija
45/53 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rakastan miehiä joilla tatuointeja❤️ ja minulla itsellänikin on ja lisää tulossa niin sovitaan hyvin yhteen 😊

Raamattu kieltää tatuoinnit, joten ovat kiellettyjä.

Laitapa linkki siihen Raamatun kohtaan, missä tatuointi kielletään. Pelkkä lause ei riitä, vaan tarvitsen tiedon siitä, missä se siellä Raamatussa lukee, jotta voin lukea koko kertomuksen, mihin lause liittyy. Asiayhteydellä on tärkeä merkitys.

3. Mooseksen kirja 19:29 lukee

Älkää vainajaa surressanne viillelkö itseänne älkääkä tatuoiko mitään merkkejä ihoonne. Minä olen Herra.

On aivan sama, jos sanot jotain vastaan, mutta Raamatussa tatuoinnit ovat kielletyt.

Vierailija
46/53 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmisen sisin on hyvä,  niin ei ole tarvetta maalata kuvioita ihoonsa. Taidetta voi piirtää tai maalata oikealle paperille eikä ihoon.

Vierailija
47/53 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä taida olla neitsyttä jolla olisi tatuointi...

Vierailija
48/53 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoidut ovat itsetunto-ongelmaisia luusereita!

Oksettaa, kun näkee sellaisen surkimuksen!

Voi reppanaa. Noin pahasti ottaa omalletunnolle toisten tatuoinnit. Oikeen itsekäs kusipää, turpaan sietäisit saada. Mut tuskin pullamössöllä on pokkaa ääneen sanoa.

Vierailija
49/53 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne minusta ole kivan näköiset, mutta voisin silti tykätä siitä henkilöstä jolla sellaiset on.

Vierailija
50/53 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule kommentit näköjään läpi millään...

Mutta siis, katsoin just dokkarin jossa oli maailman johtavia metrologeja, näky tatskoja niilläkin olevan. Kilogramman määritelmää sun muuta käsittämätöntä tiedejuttua.

Vierailija
51/53 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks.

Vierailija
52/53 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole merkitystä. Jos itse tykkää ottaa tatskoja, niin mikäs siinä. Minä haluaisin vain yhden ihan pienen kö

käsivarteen, mutta pelkään kipua liikaa.

Vierailija
53/53 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne vaan niin ihania, kun ikää tulee ja alkaa iho roikkuu ja rypistyy, niin leimat sen, kuin vääristyy, vain hönöt ei näe nenäänsä pidemmälle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan