Onko täyteen tatuoidut käsivarret sinun arvostuksessasi henkilöä parantava vai huonontava seikka?
Jos henkilöllä on ylä- ja alakroppa muutoin vaatetettuina. Et siis voi tietää, josko koko muu kroppa olisi myös. Tai onko sillä mitään väliäkään?
-
Kysellään joitakin vaihtoehtoja.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rakastan miehiä joilla tatuointeja❤️ ja minulla itsellänikin on ja lisää tulossa niin sovitaan hyvin yhteen 😊
Raamattu kieltää tatuoinnit, joten ovat kiellettyjä.
Laitapa linkki siihen Raamatun kohtaan, missä tatuointi kielletään. Pelkkä lause ei riitä, vaan tarvitsen tiedon siitä, missä se siellä Raamatussa lukee, jotta voin lukea koko kertomuksen, mihin lause liittyy. Asiayhteydellä on tärkeä merkitys.
Aika neutraali. Ennen en pitänyt tatuoinneista mutta siedän koska muutoin rajaan liikaa kumppaniehdokkaita pois. Itselläni ei ole tatuointeja tai lävistyksiä.
M35
Eipä tuu hirveämmin noteerattua, mutta pääsääntöisesti ajattelen, että tatuoinnit ja lävistykset on typerysten yritys olla jotenkin yksilöllisempiä ja erikoisempia kuin muut, vähän niinku joku lapsen lempi-riepu.
Itellä on ollut joskus lävistyksiä, ei oo tullu niitäkään pidettyä kohta johki kymmeneen vuoteen, ja tatuointeja ei oo tullut otettua ollenkaan.
Muutenkin, mitä siistiä siinä muka on, että kun ne kuvat vääjäämättä levähtää ja haalistuu, alkaa raajat näyttää ku joltain homejuustolta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän mietityttää etteikö ihmisellä ole muuta tekemistä kuin olla tatuoitavana ja vielä maksaa tuollaisesta turhuudesta. Loppujen lopuksi enemmän kiinnostaa ihminen kuin sen kuviot.
ne kuviot kertoo todella paljon kantajasta.
Enpä ole huomannut
jännä luulin että kaikki tän tietää mutta jos ei ole kovin suuria sosiaalisia piirejä voi uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoitu aikuinen vaikuttaa siltä, että on jäänyt teini vaihe päälle. Halutaan ilmaista itseään mahdollisimman "coolisti", samoiten liialliset lävistykset.
Mistä tällainen ajatus oikein kumpuaa? Ei suurimmalle osalle tatuoiduista ihmisistä tatuoinnit ole niin big deal tai hetken muotivillitys, vaan asia jota on pitänyt kauniina usein koko elämän.
Vierailija kirjoitti:
rakastan miehiä joilla tatuointeja❤️ ja minulla itsellänikin on ja lisää tulossa niin sovitaan hyvin yhteen 😊
Hyi hlevetti. Oksennus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitapa linkki siihen Raamatun kohtaan, missä tatuointi kielletään. Pelkkä lause ei riitä, vaan tarvitsen tiedon siitä, missä se siellä Raamatussa lukee, jotta voin lukea koko kertomuksen, mihin lause liittyy. Asiayhteydellä on tärkeä merkitys.
muinoin pakana kansat viilteli itseensä merkit kun menettivät läheisen. juutalaisuudessa tuli kielto ettei omaa kehoaan saa turmella. en tiedä kristittyjen tarkkaa pykälää mutta juutalaisilta löytyy tähän kielto.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoitu aikuinen vaikuttaa siltä, että on jäänyt teini vaihe päälle. Halutaan ilmaista itseään mahdollisimman "coolisti", samoiten liialliset lävistykset.
Mistä tällainen ajatus oikein kumpuaa? Ei suurimmalle osalle tatuoiduista ihmisistä tatuoinnit ole niin big deal tai hetken muotivillitys, vaan asia jota on pitänyt kauniina usein koko elämän.
ehkäpä tatuoinnin haltijoiden käytös vahvistaa tätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen monia uskovaisia joilla on uskontoon liittyviä tatuointeja. Kerro ihmeessä heille mitä syntiä tekevät.
Jep meidän kirkon papillakin on tatuointeja! Apua!! Soitanko 112???
älä! soita papille ja kysy siltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen monia uskovaisia joilla on uskontoon liittyviä tatuointeja. Kerro ihmeessä heille mitä syntiä tekevät.
Ovat tehneet syntiä eivätkä ole oikeasti uskossa.
teknisesti ei voi tehdä syntiä jos ei tiedä mitä synti on. jos on uskovainen ja ei tiedä oman uskontonsa sääntöjä on yksinkertaisesti huono uskovainen ei syntinen.
mikä sitten tarkka ero näiden välillä on, vain jumala sen tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
varmasti niillä "ehkäisy petti" ennen avioliittoa syntyneillä lapsillakin on.
??? mulla ei ole lapsia😂😂😂
...vielä....
Riippuu kuvista ja ihmisen käytöksestä.
Olen tatuoinut mm. crocsien, niiden muovisandaalien, kuvat käsivarteeni.
Tatuoinnit ovat seksikkäitä, varsinkin käsivarsitatskat. Mutta tämä seksikkyys riippuu myös vähän ihmisestä. Jotkut kun tuntuu ottavan niitä jonkun "olen kovis" stereotyyppien mukaan kun taas toiset ovat ns. rehellisiä. Ja nämä ovat nimenomaan niitä seksikkäitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehkäpä tatuoinnin haltijoiden käytös vahvistaa tätä?
Millainen on "tatuoinnin haltijoiden käytös"? Tatuointeja on niin monenlaisilla ihmisillä ettei mitään muuta yhteistä tekijää kuin tatuoinnit ole. Mun lähikaupan tatuoitu kassaneiti käyttäytyy ihan samalla lailla kuin se tatuoimaton kassa. Jotkut alkoholi/päihde/elämänhallintaongelmaiset nyt ovat oma porukkansa ja käyttäytyvät tavoillaan oli heillä tatuointeja tai ei. Mutta on niitä tatuointeja ihan keskivertotyypeilläkin ja myös paremmin toineentulevilla, kivoilla ja ikävillä ihmisillä.
Säälittävimpiä ovat ne sinne tänne huiskitut halvat erityyliset leimat pitkin käsivarsia ja sääriä. Näkee, että on eri aikoina tehty ja haluttu taas joku ” ihana” kuva lätkäistäväksi entisen viereen, vaikkei sovi kokonaisuuteen ollenkaan. Kyllä tatuoitu ihminen on saanut minut usein ihmettelemään, miksi ihmeessä on pitänyt kaunis ihminen pilata moisilla kuvilla.
Mä otin tatuoinnit heti 18 vuotiaana, 2kpl siis , nyt siitä on kohta 30 vuotta. Täysin turha juttu, onneksi kiinnostukseni loppui toisen tatuoinnin jälkeen ja ne on peitettävissä t-paidalla. Kaverini siitä innostuikin ja tänä päivänä tatuointeja joka puolella kroppaa ja säälin sitä.. sellainen ”mitä muut ajattelee minusta” tyyppi..
Antaa yleensä aika tyhmän ja pinnallisen vaikutelman, mutta tietenkin henkilö itse voi tätä vaikitelmaa muuttaa. Onhan se sellainen leima että hei, kuulun tähän alempaan sos luokkaa enkä lue kuin seiskaa. (Ja ei kiitos tarvitse tulla kertomaan että myös tohtoreilla on töhryjä, puhun vainutelmasta)
En myöskään halua tuhrittua sänkykumppaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
muinoin pakana kansat viilteli itseensä merkit kun menettivät läheisen. juutalaisuudessa tuli kielto ettei omaa kehoaan saa turmella. en tiedä kristittyjen tarkkaa pykälää mutta juutalaisilta löytyy tähän kielto.
-eri
Juutalaisilta jotka siis ympärileikkaa poikansa?
Ovat tehneet syntiä eivätkä ole oikeasti uskossa.