Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitoalalla kärsivät myös työntekijät

Vierailija
14.04.2022 |

Todella paljon on rikkollista toimintaa työntekijöiden välillä. Vanhemmat työntekijät alistavat, nöyryyttävät ja pilkkaavat nuorempia työntekijöitä. Harjoittelijasta puhutaan pahaa vielä vuosia harjoittelun jälkeen. Arvostellaan ulkonäköä ja toimintaa, vaikka kukaan ei ohjannut. Opiskelijalla on vaitiolovelvollisuus, mutta opiskelijasta saa puhua mitä sontaa tahansa. Eikä tämäkään koske vain opiskelijoita. Myös valmistuneita pilkataan ja kiusataan. Jätetään hommia tekemättä tai kaadetaan ne muiden niskoille. Hoitoala on todella hierarkisoitunutta. Lääkärit kiusaavat sairaanhoitajia, sairaanhoitajat kiusaavat lähihoitajia ja kyllä lähihoitajatkin osaavat kiusata muita hoitajia ja laitoshuoltajia.

Tämä ala on sairas. Niin sairas, että ette osaa kuvitellakaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoala pitäisi saada alas. 

Vierailija
2/13 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Nyt on satuja. Itse tässä olen juuri töihin lähdössä. Meillä ainakin on kaikki ok.

Kellään ei ole ruoskaa mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista.

18 vuotta alalla.

Vierailija
4/13 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko hetkeäkään, ettäkö ette muka tunnistaisi. Olette sitten ehkä nyt itse niitä kiusaajia. Ainakin harjoitteluissa olette varmasti kohdanneet epäasiallista käytöstä. 

Vierailija
5/13 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikävä kuulla. Itse olen juuri sairaalassa ja kaikki vaikuttavat ystävällisiltä toisilleen ja potilaille.

Vierailija
6/13 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitoala pitäisi saada alas. 

Kyllä, vastedes tosiaan jokainen hoitakoon kaikki terveydelliset vaivansa ja ongelmansa kotona ihan itse kun kerran sosiaali- ja terveysalan henkilöstö on monen mielestä ihan turha.

t. hoitaja

Vierailija
7/13 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin lähihoitaja kysyy laitoshuoltajalta onko kiire, vai lähdetkö kahville? Sihteeri nykäisee laitoshuoltajaa hihasta, että moppi pois, just tein kahvia.

Sairaanhoitaja sanoi laitoshuoltajalle (minulle), että pidä tästä lääkäristä huolta, hän on mukava mies. Sittenhän mä likipitäen nappasin sen kainaloon. 😄

Vierailija
8/13 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalla yli 90% työntekijöistä on naisia. Mikä voisi mennä pieleen?

Vierailija
9/13 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täyttä paskaa koko keskustelu. Yritätätte nyt tosissanne väittää, että hoitoalalla olisi kaikki hattaraa ja pilvilinnoja. 

Vierailija
10/13 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene pahasti metsään jos sanon, että 95% on hoitoalalla ihan tyytyväisiä niin palkkaan kuin työoloihin. Tämä lakko, yleinen meteli ja valitus mediassa on tuon jäljellä olevan viiden prosentin aikaan saamaa.

Vierailija
11/13 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mene pahasti metsään jos sanon, että 95% on hoitoalalla ihan tyytyväisiä niin palkkaan kuin työoloihin. Tämä lakko, yleinen meteli ja valitus mediassa on tuon jäljellä olevan viiden prosentin aikaan saamaa.

Menee aivan päin persettä.

Vierailija
12/13 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene pahasti metsään jos sanon, että 99% on hoitoalalla ihan tyytyväisiä niin palkkaan kuin työoloihin. Tämä lakko, yleinen meteli ja valitus mediassa on tuon jäljellä olevan viiden prosentin aikaan saamaa.

Fixed

Vierailija
13/13 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu todella paljon työpaikasta, niin kuin muillakin aloilla. Toiset paikat on niin kivoja, että tuntuu ettei töissä olisikaan ja toiset suoraan helvetistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan