Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kissa tulee joka yö viereeni nukkumaan

Vierailija
14.04.2022 |

Kun menen illalla nukkumaan, kissa hyppää sänkyyn ja tulee siihen vierelle. ❤️
Painan pääni tyynyyn, kissa tekee samoin. Siinä hän kehrää tyytyväisenä.
Sanoin aina: "Hyvää yötä."
Sammutan valot ja me molemmat menemme höyhensaarille.
Kissat ovat ihania olentoja. ❤️❤️🙂

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten uskallatte nukkua kissa lähellä kasvojanne? En uskaltaisi. En tarkoita, että se tahallaan mitään tekisi, mutta refleksinomaisesti tai unissaan.

Meillä oli kissa, mutta makuuhuoneeseen sitä ei öisin päästetty ollenkaan. Päivisin se sai kulkea kaikkialla.

Vierailija
22/33 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehrääkö? Jos joku kysyis multa mikä on maailman ihanin ääni, vastaisin kissan kehräys.

Mutta ei kukaan koskaan kysy 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläki oli kissa, joka tuli mun viereen nukkumaan😽 sillä oli oma tyyny, siinä mun vieressä, ja 2 nallea jota se välillä "pusutteli", ja päivällä se oikeen odotti että avomies menis päikkäreille, sit se meni sen kans päiväunille, se oli niin ihana kissa ❤

Ihana! ❤Saako kysyä missä kissa nyt on, kun puhut että teillä oli sellainen kissa?

Vierailija
24/33 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten uskallatte nukkua kissa lähellä kasvojanne? En uskaltaisi. En tarkoita, että se tahallaan mitään tekisi, mutta refleksinomaisesti tai unissaan.

Meillä oli kissa, mutta makuuhuoneeseen sitä ei öisin päästetty ollenkaan. Päivisin se sai kulkea kaikkialla.

Minä tunnen kissani niin hyvin, että luotan siihen täysin ja huomaan että kissa luottaa myös minuun. Se on se molemminpuolinen luottamus kaiken a ja o. Mutta aina on olemassa riski että se säikähtää jotain ja vahingossa kynnet esillä hyppää naaman päältä.

Vierailija
25/33 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin uskallan.

Vierailija
26/33 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissan refleksit nukkuessa ovat lähinnä sitä, että sen lihakset nykivät vähän. No, minulla on tosi kiltti ja aika passiivinen kissa, siis on se aktiivinen leikkimään mutta ei ole sellainen aivan villi metsästäjä. Tämä kissa ei nimittäin ikinä pure eikä raapaise, on melkein 10v eikä ole koskaan tehnyt niin, ei missään tilanteessa. On erittäin helppo käsitellä, jos ei jostain tykkää niin pyrkii vain pakoon muttei puolustaudu. Minulla on ollut toisenlaisiakin kissoja luonteeltaan, sellaisia jotka saattoivat varoitusnäykkäistä vähän liiankin kovaa. Mutta tämä kisu ei koskaan!

Vierailija
27/33 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläki oli kissa, joka tuli mun viereen nukkumaan😽 sillä oli oma tyyny, siinä mun vieressä, ja 2 nallea jota se välillä "pusutteli", ja päivällä se oikeen odotti että avomies menis päikkäreille, sit se meni sen kans päiväunille, se oli niin ihana kissa ❤

Ihana! ❤Saako kysyä missä kissa nyt on, kun puhut että teillä oli sellainen kissa?

Kissalle tuli valitettavasti syöpä 😪 ja jouduttiin sitten antaan piikki 😭 ihan kamalaa,, 11 vuotias oli

Vierailija
28/33 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi kissaa, jotka molemmat nukkuvat kanssani sängyssä. Näistä rescuetaustainen ei anna edes ottaa syliin, mutta yöksi se tulee tiiviisti kylkeeni nukkumaan. 🥰 Toinen puolestaan nukkuu joko jalkopäässäni tai kainalossani, mutta usein se myös tulee pääni päälle makaamaan ja kehräämään, jolloin luovutan sille suosiolla 2/3 tyynystäni.

Vierailija
29/33 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisi joku nainen tussua jos tuun viereen ja kehrään kuin kissa?

M39

Vierailija
30/33 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa ottaa aina päikkärit mun kanssa, polvitaipeessa viltin alla. Talvella todella ihana kisulämmitys.

Vierailija
31/33 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisi joku nainen tussua jos tuun viereen ja kehrään kuin kissa?

M39

Ei. Juuri tämän takia naiset mielummin nukkuvat kissojen ja koirien kanssa, saa olla rauhassa eikä kukaan ruinaa seksiä.

Vierailija
32/33 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisut on ihania pikku lämpöpattereita :)

Vierailija
33/33 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kissani odottaa joka ilta yhteistä nukkumaanmenoa. Makuuhuone on yläkerrassa ja kissa odottaa rappusten luona. Kun lähden nousemaan rappusia, niin kissalle tulee kamala kiire ja se kurvaa rappusten mutkassa ohi kereten ensin makuuhuoneen sänkyyn. Ensin kissa asettuu nukkumaan sängyn vieressä olevaan nojatuoliin viltin päälle. Noin klo 05 se siirtyy tyynylleni kehräämään.

Kissat on niin ihania 😍.