Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle 40-vuotiaat, oletteko pesseet kerrostaloasunnoista ikkunoita?

Vierailija
14.04.2022 |

Itse en ole koskaan pessyt ikkunoita kertaakaan. Olen aina asunut vuokralla. Mielestäni ikkunoiden pesu ei kuulu vuokralaiselle.
M36

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin kuukauden välein. Meillä on pienet ikkunat ja vartti per ikkuna menee aikaa kun suihkuttaa lasinpesuainetta niihin ja pyyhkii. En todellakaan ala katselemaan likaisia ikkunoita vain sen vuoksi, että olen vuokralla...

Vierailija
22/28 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Kotona opetettiin yleissivistykseen kuuluvat asiat, kuten siivoustaidot ja muiden omaisuuden kunnioittaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, lapsesta asti, pienenä tietysti aikuisen kanssa. Ihan käsittämätöntä mulle, että jotkut mun ikäiset ja vanhemmatkin ei ole koskaan pessyt ikkunoita. Jopa yksi mun ystävä on tällainen, on kuitenkin saman ikäinen (35). Ja kuuluu myös vuokralaiselle, siinä missä muukin asunnon siistissä kunnossa pitäminen.

Mitä haittoja likaisista ikkunoista on? Siis oikeita haittoja.

Vierailija
24/28 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taloyhtiön puolesta käy ikkunanpesijät neljä kertaa vuodessa pesemässä ulkopinnat, mutta sisäpinnat pesen itse ja ulkoa itsekin joskus jos näyttää likaiselta.

Vierailija
25/28 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toukokuu. On kiva katella ulos puhtaista ikkunoista.

Vierailija
26/28 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikunan pesu katso ikää.Tasasen paskaset on aloiteen tekijällä ikkunat ja harman likaista kotona. Jos ei koskaan niitä pessyt? Mitä väliä.Kun pesee ikkunat edes parikertaa vuodessa, koti on puhtaaman ja raikaaman näköinen.

Vierailija
27/28 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pessyt vaikka 4 vuotta jo asunut. Vuoden päästä tulee remontti ja ikkunat vaihdetaan uusiin, joten ihan turhaa pessä.

Vierailija
28/28 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse unohdin viime kesänä ja kauhea morkkis kun yleensä aina pesen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi