Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi heität biojätteet sekajätteeseen?

Vierailija
14.04.2022 |

Onkse jotenkin hankalaa erotella niitä? Aloitus ei koske heitä, jotka eivät heitä biojätteitä sekajätteeseen.

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein laitan kaiken samaan syssyyn. En jaksa välittää. Mulla ei ole autoa, asumme pienessä asunnossa kolmistaan ja olemme kasvissyöjiä jotka eivät matkustele käytännössä lainkaan. Köyhyyydestä ja vähään tyytymisestä olen löytänyt sen ilon että minusta on minimaalisesti haittaa ja häiriötä muille. Laitan iloisena kaiken samaan pussiin ja pussinsuun kiinni ja sekajätteeseen. Meiltä tulee kaksi roskapussia viikossa vaikka kaikki jätteet ovat samassa. En tunne mitään katumusta tästä.

Olet kyllä itsekäs p*aska.

Kasvissyöjiltä tulee vielä paljon biojätettäkin.

Vierailija
142/152 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatteko te puutarhajätteetkin sekajätteeseen? Sit ostetaan puutarhaan multaa ja lannotetta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mitä ilmastogiimaiset vinkuu. Paristot ja pannaanit samaan pönttöön!

Kyllä vainee juuri noinnikkäästi!

Pannaanit ja paristoloiset sammaa kompostiin justiin.

Ne kutka haluvvaa ostoo paristot erikseen ja pannaanit erikseen saavat maksaa mulle. Muutoin mennee samaan sammioon.

Kapitalismissa maksetaan ja minä olen pannaaneista ja paristoloisista maksanut. Ne on minun omaisuutta ja hävitän ne tai lahjotan miten lystään.

Ehhe he. Se kuka haluaa tästä väitellä niin sopii tulla tappeleen.

Notta maar, mua saa tulla yrittää kopauttaa roska.. asioissa.

Vierailija
144/152 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän monelta ihan pedantiltakin ihmiseltä jää biojätteet erottelematta. Se on hämmästyttävää, eihän se nyt oikeasti oo iso vaiva.

No ei se työttömältä ole suuri vaiva.

Työtätekevän päivä on aika pitkä tahtomattomine ylitöineen ja matkoineen.

Yllättävän suurella helpotuksella pääsee, kun jättää kierrättämättä sen ajan kun on töissä.

Ei vaan ole sitä aikaa siihen lajitteluun.

Sitä paitsi siitä pitäisi maksaa että joku lajittelee jätteen minkä joku käyttää voitoksi.

Vierailija
145/152 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin turhaa hommaa.

Vierailija
146/152 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki

Meillä on työtason alla koukkuruuvit joissa roikkuu isoja kestokasseja, joihin eritelty paperi, pahvi, muovi, lasi ja metalli..niiden alla lattialla on kannellinen pahvilaatikko johon laitetaan kaikki muu kierrätykseen menevä.

Vierailija
147/152 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitään matoja ja kärpäsiä kuhisevaa paskasankoa pieneen kerrostalo-asuntoon.

Vierailija
148/152 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin täällä pk-seudulla kaikki sekajäte poltetaan lämmöksi, eli biojätteen voi hyvin heittää sinne myös

Vierailija
149/152 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihreää siirtymää jopa metsä kulmille pakolliset bio pöntöt tuhansia kilometrejä n400 kg takia HEI HALOO. vihreää voohotusta josta yrittäjät ottivat kopin ja kunnat peesaavat kun ovat niin vihreitä.

Vierailija
150/152 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarpeeksi monta jäteastiaa kerrostalon keittiössä

Vierailija
151/152 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän yleensä kaikki roskat s omalin partsille.

Vierailija
152/152 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen tähän syyllistynyt kun bioroskis on täynnä ja sekajätteessä on vielä tilaa tai jos biojätepussit on päässeet loppumaan enkä ole ehtinyt vielä käydä kaupassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi