Aiotteko pitää edelleen maskia? Yleinen suositus poistuu
Kommentit (368)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti aion käyttää maskia, kuten aasialaiset käyttää vaikka ei olisi mitään koronaa.
Typerys
No sitten olen typerys! Ihan sama mitä sinä tai muut ajattelette, mutta aion käyttää maskia vastaisuudessakin.
En todellakaan. En ole käyttänyt tätä ennenkään kuin pakolliset mitä töissä täytyy käyttää.
Maskiin on niin tottunut ja sen tuomaan psykologiseen turvaan, en haluaisi luopua. Olen menossa ensi viikolla lääkärille ja mulla on sosiaalisien tilanteiden kammo, ja ajatus maskista on ollut lohdullinen.
En aio. Olen käyttänyt tähän asti vain suojautuakseni kanssaihmisten mulkoilulta. Nyt kun suurin osa jättää maskit pois niin minäkin olen vapaa :D
En.
En ole pitänyt tähän mennessäkään. Paitsi töissä, koska hyvesignalointi.
Vierailija kirjoitti:
Pidän idioottina jokaista joka vielä huhtikuussa 2022 käyttää naamarättiä.
Samoin !
No siis itsehän jätin nyt keväällä maskin pois ja kappas kun sain koronan. :D
Mutta no, en silti oikeastaan usko maskeihin ja käytin niitä massapaineesta. Käyttö ei myöskään ollut oikeaoppista, ja näin luulen olleen monella muullakin. Turhaa roskaa.
en jätä.
noi suositukset ja rajoitukset ei muutenkaan tunnu aina järkeviltä ja kohta taas pitää ottaa niitten kanssa takapakkia.
Voisin jättää, jos ihmiset pitäisi sen turvavälin kaupassa ja muualla, mutta kun eivät pidä.
Vierailija kirjoitti:
Pidän idioottina jokaista joka vielä huhtikuussa 2022 käyttää naamarättiä.
Ok, eikä sinun ajatuksesi meistä kiinnosta niin yhtään ketään.
"THL:n maskisuositus ei koske työpaikkoja ja työskentelytilanteita, joissa maskien käyttö perustuu työsuojeluun ja asiakasturvallisuuteen. Näistä vastaa työnantaja ja ohjeistaa Työterveyslaitos.
Lisäksi eri alueilla voi olla voimassa paikallisia maskisuosituksia. Jokaisen kannattaa THL:n mukaan seurata oman kunnan tai sairaanhoitopiirisin viestintää maskien käytöstä alueella."
Ei siis poistu kokonaan.
Alueella, jossa asun, on koronaa enemmän kuin koskaan, joten pidän maskista luopumista tässä tilanteessa järjettömänä. Itse sairastin juuri H1N1-influenssan, jonka sain ilmeisesti kotonani käyneeltä henkilöltä, kotonahan en käytä maskia. Ajattelin nyt käyttää julkisilla paikoilla maskia ja kirjoittaa siihen tussilla H1N1.
En, on tärkeämpiäkin asioita kuin thl ja koronakoordinaatioryhmien sekoilut. Terveydenhuolto kyykkää ihan omaa syytään. Sen vuoksi ei voi velvoittaa käyttämään maskeja julkisissa tiloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen työnantaja vastaa työturvallisuudesta. Ja maskisuositus ei poistu sisätiloista:
Poikkeukset ovat seuraavat:
THL suosittelee maskin käyttöä edelleen julkisissa sisätiloissa ja liikennevälineissä
niille, jotka hakeutuvat koronaepäilyn vuoksi hoitoon tai testiin
niille, joilla on hengitystieinfektion oireita, mutta kodin ulkopuolella liikkuminen on välttämätöntä
niille, jotka tietävät altistuneensa koronavirukselle (esim. perheessä on todettu tartuntoja) ja kodin ulkopuoliset lähikontaktit eivät ole vältettävissä.
Komenttisi on virheellinen tummennetussa kohdassa. Korjaan väittämäsi oikeaksi.
Maskisuositus POISTUU myös sisätiloista, POISLUKIEN mainitsemasi poikkeudet. Eli, jos OLET SAIRAANA ja kuljet julkisilla paikoilla, KÄYTÄ MASKIA.
Näin, nyt on kommenttisi korjattu.
OLET VÄHÄ-ÄLYINEN IDI OOT TI!
Julkisissa sisätiloissa maskinkäyttöä suositellaan KAIKILLE.
Julkisissa liikennevälineissä maskinkäyttöä suositellaan koronatestiin mennessä ja ruuhka-aikoina.
Noin. Nyt on virheelliset väittämäsi korjattu.
Joo aion käyttää maskia edelleenkin enkä välitä ihmisten katseista, että miksi tuo nyt maskia käyttää.
Jatkossa maski on merkki että olet sairas, monella tasolla.
Vierailija kirjoitti:
En 🤣
En oo pitänyt tähän mennessäkään.
Niistä ei oo ku haittaa!
Säälittää nuo poloiset, jotka aiheuttavat itselleen aivovaurion psykologisen massamanipuloinnin vuoksi. Plus muita terveyshaittoja.
aivovaurio maskista?
oletpa pihalla..
Pidän idioottina jokaista, joka katsoo oikeudekseen nimitellä toisin toimivia idiooteiksi.