Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haaveilen rakennekynsistä. Kuinka usein niitä pitää huollattaa eli miten kalliiksi tulevat?

Vierailija
05.10.2006 |

Omat kynteni lohkeavat heti, jos ovat yhtään pidemmät, ja sitten revin niitä kun ovat nysät. Olis kiva omistaa kerrankin kauniit kynnet ja kädet. Mitä kokemuksia rakennekynsistä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huollossa joudun kyllä käymään 3-4 viikon välein, sillä " juurikasvu" alkaa näyttää niin rumalta ja mitä pidempään on huoltamatta, sitä enemmän ne alkaa reunoilta lohkeilla ja lopulta irtoilla. Kannattaa vertailla hintoja + sitä, kuinka nopea kynsien tekijä on. Ekassa paikassani kynsien laitto kesti yli 2 tuntia! Sit löysin paikan, jossa oli tosi kokenut nainen laittamassa ja aikaa meni max. 50 min. Nyt olen joutunut työpaikanvaihdon vuoksi etsimään uuden paikan, mutta ei sielläkään onneksi mene kuin 1,5 tuntia.

Mä olen hankkinut kynnet aikanaan samasta syystä kuin sinä. Pidän rakennekynnet lyhyenä, joten ne ovat siistit ja kauniit, eikä loista etteivät ole aidot. Olen töissä paljon kädet näkyvillä, joten ovat osa huoliteltua ulkonäköä...

Rahanmenon perustelen sillä, että käyn harvoin kampaajalla (pitkät hiukset). :-D

Vierailija
2/3 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Helsingistä ja pääkaupunkiseudulta löytyy varmasti paikkoja, joissa laitto maksaa yli satasen ja huoltokin saattaa maksaa 80. Itse olen laittanut kynteni 80 eurolla ja huolto maksaa 40-60 e siitä riiippuen, joudutaanko laittamaan uusia kynsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun pikkukaupungissa. Täälläkin saattaa sit olla korkeat hinnat, kun ei oo kilpailua. Hyvä pointti tuo parturisäästö, mäkin käyn suht harvoin pitkien hiusteni kanssa :)

Harkitsen rakennekynsiä nyt erittäin vakavasti :)

Ap