Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alavatsakivut oviksen jälkeen, HELP!

05.10.2006 |

Sellaista kysyisin teiltä plussanneilta, että tuliko teillä plussakierrossa alavatsakipuja oviksen jälkeen? Itselläni noin kolmen päivän päästä oviksesta alkoi päivittäiset alavatsan vihlomiset, ihan selkeästi vihloo kohtuun, siis keskelle alavatsaa, eikä esim. munasarjoihin. Vihlonta muistuttaa menkkakipuja, mutta kipu vaihtelee siedettävästä kivusta lähes sietämättömään! Kovan kivun aikana pitää olla hetki paikallaan tai jopa mennä makuulle, että kipu asettuisi. Kipu ei kuitenkaan muistuta supistuksia, nekin kun olen kokenut keskenmenon aikana... Tää on jotain ihan uutta, vihlovaa kipua. Normisti mulla varsinaiset menkkakivut alkaa vasta päivää ennen tai samana päivänä kuin itse menkat, eikä nämä nyt voi mitään menkkakipuja olla kun joskus 15. päivän tienoilla vasta pitäisi menkat alkaa jos ovat alkaakseen. Auttakaa joku, jolla on ollut samanlaisia kokemuksia! Elättelen niin kovasti toiveita raskaudesta...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei vieläkään haamua (eikä plussaa)

Vierailija
2/25 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku muukin kuin Sere vastais... Kivut on nyt rauhoittuneet mutta ei loppuneet kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/25 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kivut on nyt jatkuneet mulla äkkiseltään laskettuna n. 14 päivää. Aion kyllä mennä käymään lääkärissä jos en ole raskaana. Tädin kyläilyn pitäisi ajoittua oviksen mukaan perjantaille, mutta kun ei nää oo mitään täti kipuja... Kertokaa rakkaat ihmiset jos teillä on ollut vastaavaa. En haluaisi elätellä turhia toiveita vauvasta, mutta kun toivon pilkahdus tärpistä nostaa taas päätään! Kumpa...

Vierailija
5/25 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomattavat menkkamaiset kivut kestivät joka tapauksessa useamman päivän oviksesta melkein oletettujen menkkojen alkamiseen asti. Eli särkylääkettä en joutunut ottamaan mutta vatsa oli kipeä useamman päivän.

Siitä jotenkin aavistelinkin että olisin raskaana, normaalisti kun menkkakivut kestävät minulla vain noin vuorokauden.

Plussaonnea!

K rv 10+6 ja poika 1,5v

Vierailija
6/25 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun löysin tän sun viestin ja etenkin tämän yhden vastauksen!

Mullakin on suuria odotuksia raskaudesta, niin pelkään hulluna, että kuvittelen turhia.

Mulla ovis piti laskurin mukaan olla 5.10 ja pupuiltiin 5 päivää ennen tätä. Mun kovat vatsakivut alkoivat 4.10 ja kestivät tosi kovina kolme päivää. Lisäoireina tosi kovaa pahoinvointia ja sitten alkoi ripuli. Kun ripuli alkoi, menetin jo toivoani, et kyseessä on vain vatsatauti. Nyt ripuli helitti, mutta vatsassa vielä jonkinasteista kipua. Mulla pitkä kierto ja menkat pitäis alkaa vasta 19.10.

Olen testannut kuumeisesti jo useamman kerran, eikä oo vielä kyllä haamun haamua. Pitäisköhän tässä jo jokin haamu olla..? Tämä kipu on kyllä niin uudenlaista, että pieni toivo vielä on.

Vierailija
7/25 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat ehkä muistaakin nämä minun oireet enskapalstalta, mutta kertaan nyt kumminkin. Minulla alkoi noin viikko oviksesta menkkamaiset kivut alavatsassa, jotka paheni yleensä iltaa kohti. Edellisessä plussaamattomassa kierrossa kivut alkoi samalla tavalla, mutta loppuivat muutama päivä ennen tädin saapumista. Plussakierrossa kivut jatkuivat sitten useamman viikon ajan, eli pitkälti yli plussatestin tekemisen. Ihan joka päivä ei yhtä kovina, mutta jatkuivat kuitenkin. Eli voisihan tuo ihan lupaavalta kuulostaa, jos kerran kipuilu on sinulla jatkunut vielä! Plussaa kovasti sinulle toivon!

T: Meriheppa rv 7+4

Vierailija
8/25 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa että on turhaa tuhlata testejä näin aikaisessa vaiheessa. Itsekin olen liian aikaiseen testailuun sortunut ja tullut siihen tulokseen että mielummin testaan vasta sitten kun menkat on myöhässä, kuin petyn aina negaan. Ilmoittelehan sitten kuinka käy!!! Plussaonnea sinulle! bd

Vierailija
9/25 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On enää pienehköä kipua, mutta väsymystä senkin edestä.

Plussaonnea sinulle - toivottavasti plussaamme molemmat! Mä en kyllä kestä oottaa menkkoihin asti seuraavaa testiä... mutta koitan kestää edes maanantaihin asti.

Vierailija
10/25 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko vastailla, kun itselläni vähän samatilanne. En siis valitettavasti osaa vastata sinulle.... Mutta ite bongasin ov: kp 21(ov testillä) ja heti kp 24 on ollun kourimista ja julmimista, minulla tosin enemmänkin selässä. Välillä niin kovaa, että ihan meinaa yrjöt lentää. Eilen tosin jo vähemmän...Eilen sitten " fiksuna" tein ovistestin...ja se näytti siis edellaan vahvaa ovis plussaa! Nyt olen aivan hämilläni mitäs tämä on. Kyselinkin sitä täällä ja sain kannustavia vastauksia. ... Nyt menossa kp 32 / 29-39 (dpo 11) joten ajattelin jospa ne olisi kuuluisia kiinnittymis kimpuja...

Eletään toivossa!!!!!!

Itelläni ei meinaan todellakaan näin kovia ole krampit ennen normaaleja menkkoja. Pidän peukkuja sinulle!!!!!!!!!!

Mikä piävä sinulla kierrossa menossa?? Minä oolen HYVIN malttamaton...mutta pakko ólis sunnuntaille jaksaa odotella.... Ennen testausta, jos silloinkaan vielä näyttää. Kuopuksesta näytti plussaa vasta kun menkat oli myöhässä melkein 2viikkoo.. Esikoisesta tein testin muistaakseni kun ne oli myöhässä 1-2päivää ja heti tuli plussa.

MR

Vierailija
11/25 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos vastauksestasi!

Mulla on nyt menossa kp 30/26-32. Kivut jatkuu mulla edelleen, en oo testannut, enkä testaa ennen kuin sunnuntaina, jos menkat ei sitten päätä yllättää... Tänään tuli alushousuihin yksi pieni vaaleanruskea tippa, jota ei voi oikeastaan sanoa edes tuhrutteluksi. Mikä lie värimuutos valkkarissa tai jtn... Ja menkat mulla kyllä alkaa tyyliin niagaran putouksena, eivätkä ne anna ensin mitään tuhruvaroitusta! Saas nyt nähdä miten käy. Toivossa on hyvä elää - sanoi lapamato... Plussausonnea sinullekin!

Vierailija
12/25 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätiä ei ole tällä suunnalla näkynyt... :)

Vierailija
13/25 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noihin koopeihin! Laskin allakasta kiertojen pittudet, eikä mulla ole ollut 32 päiväistä kiertoa! Mistähän olen sen tempaissut?!?! No, ei nyt kuitenkaan mikään hirveän merkittävä tieto, mutta kuitenkin... Nyt siis kp 31/26-31.

Mikäs on [b]jihhaan[/b] tilanne?

Vierailija
14/25 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut myös tosi kovia vihlaisuja alavatsassa tällä viikolla. Erityisen pahoina olivat tiistaina (kp24), mutta outoa tunnetta edelleen. Nyt menossa kp27/27-29.

Keiju

Vierailija
15/25 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kipupuoli aika rauhaisa. Pientä vihlontaa.

Mutta pää ei ole rauhottunut. Odotetaan jännityksellä!

Vierailija
16/25 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titi-uu84, miten ihmeessä et jo testaa? Oot kyllä sitkeesti ollut testaamatta, kun mä oon tainnu jo hukata rahaa 4 kertaa. Viimeksi taisin testata keskiviikkona, jonka jälkeen lupasin odottaa maanantaille... mutta taidan jo marssia hakeen uuden testin. Mulla kp 26 / 30-35. Joten tuolla 30 kierrolla saattais jo haamu näkyä, eikö? Tsemppiä sulle! Ootan kuumeisesti myös sun testitulosta, jonka on pakko tietysti olla plussaa!

Vierailija
17/25 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titi-uu84 olikos se niki näin...niin joko aijot testata???

Itelläni vaan välillä lievää ja muutaman kerran eilen kovempaa menkka kipua, mutta ei mitenkään jatkuvaa. Elikkäs tilanne aivan tavallinen ei siis suuntaan tai toiseen... Tosin ei vieläkään´tavanomaista tuhrua näy. Laskelmieni mukaan jos ov on tapahtunut vasta sen 36-48 h testin teon jälkeen, niin täti voi vielä kurvata vasta keskiviikkonakin...joten pitkiä ovat nämä päivät!!!!

Joten odotellaan vaan : /

Mr kp 34 / 29-39 dpo 13 (ja sekin vasta alussa, kun kello vasta vajaa seitsämän!)

Vierailija
18/25 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haalean viivan sain Aconiin aikaiseksi! Aion kyllä parin päivän päästä testata uudestaan, jokseenkin uskomattomalta tuntuu... Mutta viva kai se on haamuviivakin?! Kipuilut jatkuu ja nyt on viime päivinä myös rinnat kipeytyneet sivuilta, lähinnä kainaloiden kohdalta ja nännit on kosketusarat.

Vierailija
19/25 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähsän se haamukin on plussaa, eli lämpimät ONNILLELUT!!! Ja paljon vauvaliimaa mukaan!!!! Toivottavasti meikän testi näyttäis sit samaa!!!!!!! En oikein tiedä uskallanko testata....ja janksanko kuitenkaan odottaa tiistaille tai keskiviikolle...

MR

Vierailija
20/25 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on vielä niin epäuskoinen olo, että en oikein osaa ottaa onnittelujakaan vastaan niin kuin haluaisin... Kiitos kuitenkin onnitteluista!