Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alavatsakivut oviksen jälkeen, HELP!

05.10.2006 |

Sellaista kysyisin teiltä plussanneilta, että tuliko teillä plussakierrossa alavatsakipuja oviksen jälkeen? Itselläni noin kolmen päivän päästä oviksesta alkoi päivittäiset alavatsan vihlomiset, ihan selkeästi vihloo kohtuun, siis keskelle alavatsaa, eikä esim. munasarjoihin. Vihlonta muistuttaa menkkakipuja, mutta kipu vaihtelee siedettävästä kivusta lähes sietämättömään! Kovan kivun aikana pitää olla hetki paikallaan tai jopa mennä makuulle, että kipu asettuisi. Kipu ei kuitenkaan muistuta supistuksia, nekin kun olen kokenut keskenmenon aikana... Tää on jotain ihan uutta, vihlovaa kipua. Normisti mulla varsinaiset menkkakivut alkaa vasta päivää ennen tai samana päivänä kuin itse menkat, eikä nämä nyt voi mitään menkkakipuja olla kun joskus 15. päivän tienoilla vasta pitäisi menkat alkaa jos ovat alkaakseen. Auttakaa joku, jolla on ollut samanlaisia kokemuksia! Elättelen niin kovasti toiveita raskaudesta...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA Titi-uu84!!!

Mäkin sitten petin oman lupaukseni ja testasin taas - eikä edelleenkään mitään. Usko alkaa hieman hiipua, mutta on kai täs viel pieni mahis! Iloitsen ny sun puolesta, ja toivon, et samat oireet tois haamun ja plussan kohta mullekin.

Vierailija
22/25 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan kiikissa tähän palstaan, kun toivon niin kovasti, että joskus plussaisin, ja oireet oli jo niin lupaavat. Enää ei oo mitään oireita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli vastata viestiisi heti, kun näin sen. Mulla nimittäin alkoi 4 päivää oviksesta ihan mielettömät alamahakivut, muistan kun otin särkylääkettäkin (jonkun tuhdin buranan). Nimenomaan kipu oli jotain " uutta" , siis ei menkkakipua, närästystä tms. Itse tulkitsen sen kiinnittymiseksi, oon kuulemma miehellekin sanonut, että nyt tunnen kuinka vauvamme kiinnittyy! Ja sitähän se sitten kait olikin :)

Oikein paljon onnea sulle, että plussa tulis. Otahan muutkin Enska-kamut mukaasi kuumepuolelta :)

t. entinen kuumeilukamusi Sere, nyt jo rv 13+6

Vierailija
24/25 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kun vastasit! Jatkuiko sulla ne kivut miten pitkään? Mulla noi kivut on ollu jo 5 päivää ja maanantaina oli kaikista kovimmat kivut. Itselläni on sellaiset luulot, että varsinaista kiinnittymiskipua ei voi tuntea, joten voisin kuvitella että noi kivut nyt sit vois olla esim. kohdun kasvukipuja, jos siellä nyt sitten jotain kasvaa! En tietenkään vähättele sinun kokemustasi, mistäpä minä tietäisin tuntuuko kiinnittyminen oikeasti vai ei. Mutta joka tapauksessa jos alkio sinne kiinnittäytyy, niin kohtuhan alkaa kasvamaan ja näin ollen, maalaisjärjelläkin ajateltuna, tulee myös kivut! :) Onnea sinulle masun kasvatukseen!

Toki haluaisin kuulla myös lisää muidenkin kokemuksia, jos vaan jollakin niitä on.

Vierailija
25/25 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko kyseessä nyt kiinnittyminen, vai mikä ihme siellä kivisti :) Ainakin nyt, kun on " oikeita" kohdun kasvukipuja, niin ne tuntuu ihan erilaiselta. Mene ja tiedä :)

Hitsi, kun en tarkkaan muista, kauanko ne kivut mulla kesti. Oiskohan ollut jotai 2-3 päivää?? Saattoi olla enemmänkin, en oo nyt yhtään varma.. Mutta kivut loppuivat kuitenkin ennen kuin menkkojen piti alkaa, ja menkkojen aikaan tuli uudestaan jotain kipuja, ainakin näin muistelisin.

On siitä mun plussasta mukamas niin paljon aikaa, että unohtuu jo asiat ihan tyystin :D

Edelleenkin, toivotan kovasti onnea sinulle!!

S