Mies sairastui koronaan ja käskin hänet mökille sairastamaan. Nyt 7. päivä menossa , joko miehen uskaltaisi päästää kotiin ?
Itse kuulun riskiryhmään ja välttelen koronatartuntaa viimeiseen asti. Olen tehnyt etätöitä koko korona-ajan ja poistun kotoa vain ffp-maskin kanssa asioimaan. Miehen koronatartunnan myötä meille oli täysin selvä asia ettei mies jää kotiin sairastamaan ja altistamaan minua riskiryhmäläistä, joten mies lähti mökille koronan viettoon. Milloin miehen uskaltaisi päästää koronaturvallisesti kotiin?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökkiolisihteitakin on erilaisia, emme tiedä millainen mökki ap:n tapauksessa on kyseessä tai missä se sijaitsee. Koronan voi myös sairastaa hyvin eritasoisesti: osa ei edes huomaa minkäänlaisia oireita ja joku toinen kituu teholla ensin kuukausia ja siirtyy sieltä sitten hautaan. Suurimmalla osalla korona on jotain tältä väliltä.
Vastauksista voisi luulla, että mökille "joutuminen" on pahinta mitä ihmiselle voi tapahtua. Mielenkiintoista, että niin moni suomalainen kuitenkin viettää runsaasti aikaa mökillä ja lisäksi vielä maksaa siitä.
Vasta 10 päivää on todennäköisesti turvallinen, karanteeni lyhennettiin Suomessakin käytännön syistä, ei perustuen näyttöön tartuttavuudesta (päinvastoin, on näyttöä päinvastaisesta). Alan tutkijat eivät suosittele tartuntaa kenellekään, joten ap:n riskiryhmäläisenä ei sitä kannata erikseen hankkia.
Meillä on hyvätasoinen mökki, on sisäwc kun sitä joku tuolla aiemmin mietti. Juokseva vesi ja lähimpään kauppaan alle 100 km. Ainut huono puoli se että netti toimii hyvin huonosti.
Kuka hoitaa kauppa-asioinnin karanteenissa olevan miehesi puolesta?
Hyi v.. mikä muija! Ja toisaalta sun mies on luuseri joka ei pistänyt vastaan. Siis sairaana o,eva mies joutuu lähtemään mökille sun takia? Mikset itse lähtenytja btw voin kertoa sulle että lähes jokainen tulee sairastumaan coronaan joten hyväksy se tosiasia. Voit kulkea maski päällä loppuelämäsi muttet voi kontrolloida muita. Ihan kauhea ihminen, ei jatkoon!