Jos nainen ja mies on jatkuvasti napit vastakkain niin voiko se kertoa myls jostain alitajuisesta ihastumisesta?
Se erilaisuus toisissa tavallaan vihastuttaa mutta sitten myös salaa ihastuttaa. Mitä ajattelette?
Olen seurannut kahden työkaverin kinastelua ja jotenkin minusta on alkanut tuntua, että siinä on joku viha-rakkaus-suhde muotoutunut
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään tietynlaisesta hankauksesta, koska pidän väittelyä älyllisesti (joskus jopa eroottisesti) stimuloivana. Tykkään provosoida ja tykkään provosoitua.
Jos olet nainen, niin tiedän kokemuksesta, että naisia se tuntuu kiehtovan, mutta miehenä sitä ei jaksa kuin muutaman panon verran.
Jaa, mä naisena en kyllä koskisi kehenkään, joka aloittaa ärsyttämällä. Vitutus ei ole eroottista, nimestään huolimatta.
Voihan siinä jotain olla.
Joku toisessa herättää meissä piileviä asioita. Tavallaan siinä joutuu itsensä kanssa kosketuksiin
Tietenkin voi olla, mutta ei se välttämättä sitä ole. Mulle on yksi mies sanonut vihaavansa ja rakastavansa mua samaan aikaan, hänen kanssaan jatkuvaa kinaa ja v--tuilua, piikikkäästi joskin hyväntahtoisesti.
Kunhan ei mennä viha-paneskelun puolelle, ettei tarvii alkaa taas lasuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin voi olla, mutta ei se välttämättä sitä ole. Mulle on yksi mies sanonut vihaavansa ja rakastavansa mua samaan aikaan, hänen kanssaan jatkuvaa kinaa ja v--tuilua, piikikkäästi joskin hyväntahtoisesti.
Mulla on samanlaisia kokemuksia. Nämä ovat kai niitä ”toksisia” suhteita
Sama täällä! Olen nainen. Yleensä voitan miehet väittelystä (ja yleensä sen jälkeen miehet haluaa sek siä)