Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parien huonoja kokemuksia kolmen kimpasta

N37M40
13.04.2022 |

Hei palstalaiset!

Olemme pari N37 ja M40. Olemme seurustelleet vakavasti 7 vuotta.
Viimeaikoina olemme keskustelleet paljon kolmannen pyörän ottamisesta sänkyyn mukaan leikkeihin.
Ehdotin miehelleni että jos siihen lähdetään niin olisiko ok jos kolmas olisi mies. Eli 2M+1N. Mieheni pitkän harkinnan jälkeen tuumasi että kyllä se hänelle sopisi.

Olemme lukeneet paljon aiheesta ja ymmärrämme kyllä ns. riskit mitä se voi parisuhteelle pahimmassa tapauksessa tehdä tai parhaimmassa tapauksessa hyvät asiat mitä se voi tuoda.

Olisimme kiinnostuneita kuulemaan teidän nimenomaan huonot tai pilalle menneet kokemukset. Saisi hieman käsitystä mitä kaikkea voikaan tulla eteen. Mustasukkaisuus, loukkaantumiset, ihastumiset, ikävät persoonat ym..ym..

Ennen kuin lähdemme itse tätä kokeilemaan.

Kiitos ihanat jo etukäteen 😘

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi voi reagoida mustiksena kun toinen kulli pumppaa kaivoa josta itse on pumpannut vuosia ja vielä jos likasankoon pumppaa

Vierailija
42/43 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta 2m+n, 2n+m, 2m+2n ja 3m+3n. Näistä parhaiten toimii 2m+2n ja silloinkin olisi hyvä että kaikki olisivat bi-henkisiä. 2m+n toimii jotenkuten, mutta 90% apumiehistä potee suorituspaineita. 2n+m ei toimi ollenkaan koska siinä jää joku jatkuvasti ilman. 3m+3n toimii vain jos kaikilla natsaa kemiat ristiin, eli sopivaa porukkaa erittäin vaikea - lähes mahdotonta löytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

15cm ukot helvettiin mun kimpasta.