Parien huonoja kokemuksia kolmen kimpasta
Hei palstalaiset!
Olemme pari N37 ja M40. Olemme seurustelleet vakavasti 7 vuotta.
Viimeaikoina olemme keskustelleet paljon kolmannen pyörän ottamisesta sänkyyn mukaan leikkeihin.
Ehdotin miehelleni että jos siihen lähdetään niin olisiko ok jos kolmas olisi mies. Eli 2M+1N. Mieheni pitkän harkinnan jälkeen tuumasi että kyllä se hänelle sopisi.
Olemme lukeneet paljon aiheesta ja ymmärrämme kyllä ns. riskit mitä se voi parisuhteelle pahimmassa tapauksessa tehdä tai parhaimmassa tapauksessa hyvät asiat mitä se voi tuoda.
Olisimme kiinnostuneita kuulemaan teidän nimenomaan huonot tai pilalle menneet kokemukset. Saisi hieman käsitystä mitä kaikkea voikaan tulla eteen. Mustasukkaisuus, loukkaantumiset, ihastumiset, ikävät persoonat ym..ym..
Ennen kuin lähdemme itse tätä kokeilemaan.
Kiitos ihanat jo etukäteen 😘
Kommentit (43)
Kokemuksesta voin sanoa että ei välttämättä kannata. Tunteet eivät kestä sitä, vaikka teoriassa onnistuu. Se on vain tunteetonta seksiä, kiimakin puuttuu, vain paha maku jää suuhun ja katumus. Halvalla meni parisuhteemme, haavoja paikkaillaan pitkään.
Näissä käy yleensä niin että se puoliso joka on kolmannen pyörän kanssa samaa sukupuolta, katselee vaan lopulta sivusta kuinka kolmas pyörä ja oma puoliso naivat
Mitä jos kokeilisitte maksullista kolmanneksi? Esim jotain kaunista naisellista ns shemalea joka tykkää sekä miehistä että naisista? Voisi olla parille sopivin kokemus. Kummallekin olisi jotain eikä tulisi morkkista ja mustasukkaisuutta kellekään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin onnistuu aina.
Nettideittin kautta saalistin.
Mies kertoi että pitää anaalista, joten sekin sopi meille ja että tykkää alistuksesta.
Sopi meille.
Kun mies tuli sitten kylään, niin kerroin että mun mies on kylvyssä ja voidaan aloittaa.
Oli aika innokas kuten yleensä ovat. Totesin että leikitäänkö ensin mun mieliksi sitomista ja että saisin sitoa miehen kiinni ja laittaa suukapulan jne.
Hän suostui, koska olen sellaisesta innostunut.
Sitten mieheni saapui ja alkoi opettaa tätä sidottua miestä tavoille.
Minä katselin vierestä kun mies huusi kiimasta mieheni röykytyksen alla naama kiimasta punaisena.
Totisesti sai anaalia ja totisesti tuli alistetuksi.
Katselin vierestä ja masturboin taas jälleen kerran.
Kerran kuussa lauantaisin vähän extraa miehelleni ja minulle. Helppo saada kolmas pari netin kautta.
Elmerinna
Nettiorilla ei seissyt vaikka miehen piti olla niin pro ja alfa. Täytyi siinä sitten panna ja nuolla kahden edestä ja oripoika jäi vielä töllöttämään ja runkkailemaan. Naisen itsetunto sai lerpusta ihan turhan alemmuuskompleksin.
Tähän moraaliltaan kyseenalainen humööritarina:
Mies tapaa kaupungilla kaverinsa. "Morjens,pitkästä aikaa! Kuule, tule meidän kesämökille, on kuumat bileet,ryhmäseksiä ja sen semmoista". "Okei, kuulostaa mielenkiintoiselta! Onko sinne paljonkin porukkaa tulossa?" "No, kolme, jos sinä ja vaimosi tulette".
Meillä kokeiltiin. Ja meillä oli mieheni toiveesta juurikin tuo 2N +M. Mies koki juurikin ettei kestäisi jos toinen saisi minulle tuotettua orgasmin kun itse ei siinä onnistu. Lopulta tilanne päättyi siihen juurikin, että minä päädyin sivusta seuraamaan kun mies pani toista naista aivan kiimassa. Jotenkin vain tilanne ajautui siihen. Se satutti syvästi. Mies tajusi heti tilanteen rauettua missä tilanteessa olimme ja hän on kipuillut asian kanssa sen jälkeen. Tai niin hän sanoo. Ei olisi ikimaailmassa halunnut satuttaa minua tai saada minua tuntemaan itseäni huonoksi ja sivuun työnnetyksi. Mutta minkäs teet. Elämä opettaa. En ole asiasta päässyt yli ja se kalvaa ja mielikuvat nousevat usein esille. Mieheni nautti suunnattomasti tästä toisesta naisesta ja sitä ei ole kieltäminen. Jopa siinä määrin että unohti minut vaikka olin paikalla. En suosittele tuotakaan komboa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kokeiltiin. Ja meillä oli mieheni toiveesta juurikin tuo 2N +M. Mies koki juurikin ettei kestäisi jos toinen saisi minulle tuotettua orgasmin kun itse ei siinä onnistu. Lopulta tilanne päättyi siihen juurikin, että minä päädyin sivusta seuraamaan kun mies pani toista naista aivan kiimassa. Jotenkin vain tilanne ajautui siihen. Se satutti syvästi. Mies tajusi heti tilanteen rauettua missä tilanteessa olimme ja hän on kipuillut asian kanssa sen jälkeen. Tai niin hän sanoo. Ei olisi ikimaailmassa halunnut satuttaa minua tai saada minua tuntemaan itseäni huonoksi ja sivuun työnnetyksi. Mutta minkäs teet. Elämä opettaa. En ole asiasta päässyt yli ja se kalvaa ja mielikuvat nousevat usein esille. Mieheni nautti suunnattomasti tästä toisesta naisesta ja sitä ei ole kieltäminen. Jopa siinä määrin että unohti minut vaikka olin paikalla. En suosittele tuotakaan komboa.
Aloititte tilanteesta 2N + M. Päädyitte tilanteeseen N + 2M. Hmmm.... Sulla taitaa olla huono avaruudellinen hahmottaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloititte tilanteesta 2N + M. Päädyitte tilanteeseen N + 2M. Hmmm.... Sulla taitaa olla huono avaruudellinen hahmottaminen.
Pitäisiköhän sinun harjoitella lukemista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla taitaa olla huono luetunymmärrys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sulla taitaa olla tuö luetun ymmärtäminen aika lailla hukassa.
Olin se toinen m ihan tuntemattomalle parille. Ilta sujui hyvin ensin saunoen rantasaunassa. Siellä ei ollut kondomeita, joten tyydytin naisen käsin. Laukesi nopeasti. Hän vain ihasteli ja piti kädessään isoani varoen purkaantumistani. Huvilassa sitten jatkettiin. Olin useassa asennossa naisen kanssa niin, että hän lopuksi ratsasti. Silloin isäntä haki kameran, otti kuvia ja videoi. Nainen sai monta orkkua ja minä lopuksi yhden. Sitten he vetäytyivät omaan makkariinsa ja minä menin tyytyväisenä nukkumaan. Aamulla hyvästelin ja lähdin töihin. Myöhemmin nainen otti yhteyttä ja halusi tavata kahdenkesken. Minä kieltäydyin. Hän sanoi, että eropaperit on jo sisällä. Minä sanoin, ettei se muuta asiaa. Erosivat. Nyt miehellä on uusi, naisella ei. En tiedä vaikutinko eroon mitenkään, he saivat mitä halusivat ja minä myös.
Luin kysymyksen ja vastaan tarkoituksella vähän asian vierestä. Itsellä on tuntuma, että näissä pitäisi olla joku "tarina". Pelkän yhdynnän päälle rakennettuna tulee herkästi juuri edellä mainittuja huteja. Itsellä on enemmän kokemusta 2m/1n -BDSM kimpasta. Siinähän on ne roolit, välineet, sovitut rajat jne. Onnistuu tosi hyvin. Kaikilla on oma hommansa ja tietävät mitä tehdään. Tavallisessa kimpassa auttaa, jos sillä vierailijalla on vaikka joku juttu, jota ei ole päässyt tekemään ja tekee sitten sen. Vaikka "nainen nielee suihinotossa". Ei tarvitse olla mitään ihmeellistä elämää suurempaa. Kunhan on jotain muuta kuin päätöntä jyystöä ei asennoissa. Se ei oikein jaksa aikuista kovin kauan innostaa. Pariskunnalla sitten joku oma keskinäinen päänsisäinen juttu, joka ei varsinaisesti sille vierailijalle edes kuulu. Ja tietty kannattaa edes löyhästi suunnitella, miten se sessio etenee. Ensin näin, sitten noin. Keskustella. Eihän se oikeasti niin koskaan mene, mutta jos tulee tenkkapoo, niin on jotain minkä perusteella jatkaa. Itsellä on vähän niin, että jännitys/kiihotus menee alussa yli, niin että nakki ei meinaa toimia, mutta kun fiilis on rento, niin kyllä se aina on herännyt. ;-)
Vaimollani oli nuorena yksi lesbosuhde, mutta se oli hänelle suuri pettymys, kun kumppani oli äärimmäisen estoinen ja estynyt. Siitä hänelle jäi päälle sellainen fantasia, että hän halusi nuolla naista, kunnes tämä laukeaisi. Sen jälkeen olisi minun vuoroni naida tuon toisen naisen kanssa ja vaimo katsoisi.
Elämä on niin ihmeellistä, että tuo fantasia toteutui käytännössä. Vaimoni nautti suuresti saadessaan nuolla, minäkin olin tosi kiihoittunut ja nautin myös, kun pääsin toteuttamaan oman osuuteni. Mutta sitten vaimoa alkoi kuitenkin harmittaa se, kun olin itse niin nauttinut tilanteesta. Se alkoi jäytää suhdettamme, aina se väijyi jotenkin taka-alalla. Sanoin, että hän itsekin nautti niin paljon, kun pääsi lopultakin nuolemaan. Mutta se oli hänen mielestään eri asia. Lopulta päädyimme eroon. Eroon vaikutti muutkin asiat, mutta kyllä tuo seksikokeilu oli yhtenä tekijänä.
Miehellä oli surkea 15 senttinen.
Se sit siitä...
Vierailija kirjoitti:
On tosi tärkeää ensin keskustella perusteellisesti mitä kumpikin tolta hommalta odottaa. Periaatteessa on kaksi eri juttua; joko parisuhteen toista osapuolta kiihottaa nähdä toinen vieraan kanssa, ja se on se pääjuttu, tai sitten toinen osapuoli on enemmän tai vähemmän bi, ja ajatuksena on että kaikki voivat nauttia tasapuolisesti kolmistaan.
Jos ei ole puhuttu riittävästi mitä kumpikin tosta hommasta haluaa, niin sitten voi ikävä kyllä käydä noin. Tosin kolmen kimpassa vain kaksi voi helposti "suorittaa" aktia, kolmannen on silloin oltava aktiivinen ja tultava mukaan jollain tapaa, tai sitten käy niin että jää vähän sivuun. Juuri sillä hetkellä. Aktiivista kumppaniahan voi toki myös vaihtaa ja näin kokeneet tekeekin.
Me käytetään maksullista naista kolmantena, koska on kovin vaikeeta löytää kiinnostuneita nättejä naisia jotka haluaisi tulla kolmanneksi. Ja juuri koska emme myöskään halua, että syntyy mitään "suhdetta" niin on helppo pitää homma ammattimaisena.
N37M40 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tossa kokoonpanossa on kaksi todella suurta riskiä.
1. vieraalla miehellä on suurempi kuin sun miehellä. Varma trauman aihe. Vaikka mitä vakuuttaisit, niin mies havaitsee asian omilla silmillään eikä koskaan usko ettet olisi salaa innoissasi isommasta. Tästä ei pääse yli.
2. Saat orkun vieraan miehen kanssa. Varsinkin jos se tapahtuu sellaisessa asennossa tai tilanteessa jossa et miehesi kanssa ole saanut. Kova kolaus miehiselle itsetunnolle, vaikka on täysin ymmärrettävää että seikkailun tuntu voi lisätä kiihotusta. Voi olla sen verran traumatisoivaa miehellesi että kokee sen jälkeen alemmuudentunteita siitä, että muut tyydyttävät sinut mutta hän ei.
Nämä ovat todellisia riskejä tuossa kokoonpanossa. 2N + M kokoonpano on huomattavasti turvallisempi. Naisella ei ole sellaisia varusteita joita vertailla, joku rintojen tai perseen koko ei ole samalla tavalla olennaista. Ja mies tulee oletettavasti aina sinunkin kanssasi, joten ei ole mitään kilpailuasetelmaa vaikka tulisi siinä sen toisen naisenkin kanssa. Tätä suosittelen, jos haluatte tutustua aiheeseen helpommalla tavalla pienemmällä riskillä.
Kun sitten parisuhde on tarpeeksi vakaalla pohjalla, ja tätäkin on harjoiteltu, niin ehkä voi koklata myös 2M + N kokoonpanoa.
Toki, jos miehesi on cucold, ja nauttii alistumisesta ja nöyryytetyksi tulemisesta, niin sitten vaan hankitte nuoren komean isoaseisen oriin sua kyntämään ja miehes katselee. Ja nuolee sut sitten puhtaaksi. Se on se niiden juttu.
Älkää kuiteskaan kilpailko, että jos oli nyt x kertaa näinpäin nyt sit noinpäin. Ei kiristystä, vapaaehtoisuus 👍
Kiitos tästä 😘
Jo pelkästään tämän vastauksen ansiosta kysymyksemme kannatti.
Tässä tosiaan on ajateltavaa. Mieheni tuumasi tuossa vieressä jo että tuo voi kyllä olla totta 😅Kiitos vielä tästä. Tätä pitää pohtia ja asiasta keskustella.
Ja mieheni ei ole mainitsemasi ”cucold” että nauttisi juuri siitä että katselisi vain sivusta kun minä olen toisen kanssa.
Kiitos kiitos 😀 Keskustelkaa joo riittävästi, mitä kumpikin teistä tolta kokemukselta haluaa, mikä se juttu on joka esim sun miestä kiihottaa jos mukana on toinen mies. Ja jos päädytte kokeilemaan kuitenkin, niin mitkä on säännöt.
Ja tuu sitten raportoimaan mihin päädyitte, mitä kaikkea teitte ja mitkä oli jälkiviilikset 👍
Meillä on näitä kimppajuttuja ollut erilaisilla kokoonpanoilla. Molempien mielestä parhaita on ollut juuri tuo kokoonpano jossa oman mieheni ”apuna” on ollut toinen mies. Epäonnistumisia ei tuossa oikein ole ollut, jonkin verran seisokkiongelmaa aluksi vieraalla miehellä mutta kaikki on seisomaan saatu, välillä ottanut aikaa vain enemmän. Tässä kuviossa pitää todella molempien haluta kimppaa, puhukaa asia perinpohjaisesti läpi, miettikää millaisia tuntemuksia voi tulla yms. Meillä apumiehiksi on sattunut todella ison kalun omaava mies, itse en tästä niin kovin osannut nauttia kun jännitin hieman koko ajan että sattuuko. Oma mieheni tuosta sai kunnon kiksit kyllä kun näki sen kalun uppoavan minuun 😁 Mitään mustasukkaisuutta tai draamaa ei ole näiden kuuden vuoden aikana tullut kun ollaan harrastettu. Nykyään uusia tyyppejä ei kovin paljon tavata, nyt ”vakkarina” kaksi miestä joidenka kanssa mieheni ja minä ollaan oikein erinomaisesti tultu juttuun muuallakin kuin sängyssä. Jos ja kun päädytte kimppaa kokeilemaan, niin miettikää ensin onko se teidän haaveenne toinen mies, nainen vaiko pari. Puhukaa odotuksistanne keskenään ennen tapaamista, ja puhukaa tapaamisen jälkeen rehellisesti tuntemuksenne ja mikä oli hyvää ja mikä ei niin hyvää. Sopikaa myös etukäteen mitä sängyssä saa tehdä ja mikä ei ole soveliasta. Kertokaa nyös toiveenne ja sääntönne tälle ulkopuoliselle kumppanille/kumppaneille ennen kuin olette jo sängyssä.
Kimppavaimo41 kirjoitti:
Meillä on näitä kimppajuttuja ollut erilaisilla kokoonpanoilla. Molempien mielestä parhaita on ollut juuri tuo kokoonpano jossa oman mieheni ”apuna” on ollut toinen mies. Epäonnistumisia ei tuossa oikein ole ollut, jonkin verran seisokkiongelmaa aluksi vieraalla miehellä mutta kaikki on seisomaan saatu, välillä ottanut aikaa vain enemmän. Tässä kuviossa pitää todella molempien haluta kimppaa, puhukaa asia perinpohjaisesti läpi, miettikää millaisia tuntemuksia voi tulla yms. Meillä apumiehiksi on sattunut todella ison kalun omaava mies, itse en tästä niin kovin osannut nauttia kun jännitin hieman koko ajan että sattuuko. Oma mieheni tuosta sai kunnon kiksit kyllä kun näki sen kalun uppoavan minuun 😁 Mitään mustasukkaisuutta tai draamaa ei ole näiden kuuden vuoden aikana tullut kun ollaan harrastettu. Nykyään uusia tyyppejä ei kovin paljon tavata, nyt ”vakkarina” kaksi miestä joidenka kanssa mieheni ja minä ollaan oikein erinomaisesti tultu juttuun muuallakin kuin sängyssä. Jos ja kun päädytte kimppaa kokeilemaan, niin miettikää ensin onko se teidän haaveenne toinen mies, nainen vaiko pari. Puhukaa odotuksistanne keskenään ennen tapaamista, ja puhukaa tapaamisen jälkeen rehellisesti tuntemuksenne ja mikä oli hyvää ja mikä ei niin hyvää. Sopikaa myös etukäteen mitä sängyssä saa tehdä ja mikä ei ole soveliasta. Kertokaa nyös toiveenne ja sääntönne tälle ulkopuoliselle kumppanille/kumppaneille ennen kuin olette jo sängyssä.
Missä kohtaa tässä oli se huono kokemus, joita kyseltiin? Kyllä näitä kimppakeskusteluja, joissa kysellään positiivisia kokemuksia on täällä kymmeniä. Mene sinne hehkuttamaan. Mielestäni tämä apn avaus oli hyvä, koska tästä puolesta ei omaa keskustelua ole ollut.
Aina kannattaa kokeilla, jos vaan suhteenne on muuten kunnossa. Onpa jotakin muisteltavaa.