Antakaa tsemppausta eroon lasteni isästä
Hän on tuhlari, laiska, aina ongelmissa. Unohtaa maksaa laskuja ja on kuin yksi lapsista.
Sain 280t lainalupaukset yksin, nettotulot on 3500e. Olen maksanut 80% talouden kuluista, mutta silti hirvittää.
Hirvittää millainen se lasten toinen koti olisi luultavasti halvin vuokraluukku mitä saa. Ja sotkuinen. Kärsiikö lapset erosta?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt riidellään pari x kuussa ja olen lapsille kiukkuinen, kun elän tuhlariporsaan kanssa.
En halua uskotella olevani mahtava eron jälkeen, mutta ehkä vähän tyytyväisempi.
Plussaa nyt on, että mies on paljon lasten kanssa, eli pääsen omille asioilleni aina kun haluan ja seksi on ok, tekee myös hyvää ruokaa ja on välillä hauska. Luulen ettei nuo enää riitä.
Ap
Oot kyllä ihan hirveä äiti, kun purat lapsiisi kiukun, joka ei ole edes heidän syytänsä! Sääliksi käy pentujasi, kun tuollaisesta joutuvat kärsimään.
Tämä on totta, mutta yritän muuttaa asian eroamalla. Kun mies on ollut reissussa olen paljon rennompi, kaikki sujuu eikä vituta jatkuvasti miehen sotkut. Lasten kanssa esim reissut ja yhteiset vapaat menee todella jouhevasti, heidän isä vaan aiheuttaa touhuillaan stressin. Saattaa esim soittaa, että hänellä loppui rahat, ja pelkää että bensa ei riitä kotiin. Miten aikuinen ei osaa ennakoida?
Koen elämäni virheeksi, että aloimme seurustella. En ole saanut häneltä juuri hyvää, paitsi lapset ja seksiä.
Ap
Seurustelu sopi elämääsi silloin. Sitten ajattelit, että liitto lepyttäisi sinut pakonomaisilta ihastumisilta. Kun se nyt ei toimi halutulla tavalla, niin mieti, miten voit keskustella erosta mahdollisimman sopuisasti.
Harkitse tarkkaan, mitä tietoa ero vaatii ja mitä ei. Toisin sanoen, pidä tilanne mahdollisimman yksinkertaisena: älä syyttele. Sanomasi perusteella voi päättellä, että KOKO SUHDE ON MIELESTÄSI VIRHE. Kenelle tahansa oli vaikeaa kuulla tämä. Että ihminen, jonka kanssa oli päättänyt elää elämänsä ja jonka kanssa sai lapsia, pitää sinua suurin piirtein elämänsä virheenä alusta alkaen. Haluaa jättää sinut, ja viedä lapsesi. Not nice! Mutta sinä haluat eron. Joten keskity olennaiseen. Joo tiedän, olet ihastunut, mutta TOIMI silti sen mukaan, mihin uskot jotta tulevaisuutesi olisi mukavampaa. Älä mieti sitä, onko muutos helppoa vai ei, jos se kerran täytyy tehdä. Täydellistä hetkeä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä lasten käykin hyvin ja saavat jäädä isälleen asumaan. Isänsä tietysti saa elareita, onhan sulla niitä varaa maksellakin.
Se olisi paras ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Paskassa suhteessa, joka ottaa enemmän kuin antaa, ihan kaikilla osa-alueilla..
Ap
24 min aiemmin kirjoitit: "Plussaa nyt on, että mies on paljon lasten kanssa, eli pääsen omille asioilleni aina kun haluan ja seksi on ok, tekee myös hyvää ruokaa ja on välillä hauska."
Mitä tästä nyt pitäisi ajatella.
Ja lähes puoli vuotta sitten mies oli pakonomainen siivoamaan, sinä "sikapossu". Luulisi, että ymmärrät.
Mistä ihmeestä keksitte, että mies siivosi? Ei ole ikinä siivonnut. Oma ura on edennyt eikä ole enää intressiä palvella häntä siivoamalla aikuisen sotkuja. Olen tästä sanonut 2 vuotta ainakin.
Ei ole uutta ihastusta, enkä halua pitkään aikaan suhdetta. Todella raskasta. En sano hänelle suoraan, että oli elämäni virhe.. En raaski. Kaiken paskan alla on herkkä lapsena rikottu ihminen. Sen olisi pitänyt olla punainen lippu, mutta mitäs ihastuin.
On peliongelmaa ja vaikka mitä. On yrittänyt käydä niissä ryhmissä ja on yritetty pariterapiaa, auttavat sen 3kk.......
Ap
En ymmärrä miksi olen tässä ketjussa nyt niin pahis. Pitäisikö oman hyvinvoinnin kustannuksella olla tässä suossa vielä 14 vuotta, että nuorinkin muuttaa pois?
Tuntuu että inhoan häntä 80% ajasta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tein tsemppaus-lasun lastesi isästä, ole hyvä!
Vanhemmista ei tehdä lastensuojeluilmoitusta, vaan lapsesta.
Joudut maksamaan puolisosi ulos ostamastasi talosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt riidellään pari x kuussa ja olen lapsille kiukkuinen, kun elän tuhlariporsaan kanssa.
En halua uskotella olevani mahtava eron jälkeen, mutta ehkä vähän tyytyväisempi.
Plussaa nyt on, että mies on paljon lasten kanssa, eli pääsen omille asioilleni aina kun haluan ja seksi on ok, tekee myös hyvää ruokaa ja on välillä hauska. Luulen ettei nuo enää riitä.
Ap
Oot kyllä ihan hirveä äiti, kun purat lapsiisi kiukun, joka ei ole edes heidän syytänsä! Sääliksi käy pentujasi, kun tuollaisesta joutuvat kärsimään.
Tsemppausta à la vauvapalsta...
Täältä on kyllä turha pyytää mitään apua, tulee vain haukkumista.
Vierailija kirjoitti:
Tein tsemppaus-lasun lastesi isästä, ole hyvä!
Se on las-ten-suo-je-lu-il-moi-tus. Sitä ei voi tehdä aikuisesta.
Joskus asioita unohtuu...
Lapsiperheissä menee rahaa, ei sitä tarvitse erityisesti tuhlata....
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi olen tässä ketjussa nyt niin pahis. Pitäisikö oman hyvinvoinnin kustannuksella olla tässä suossa vielä 14 vuotta, että nuorinkin muuttaa pois?
Ap
Lasten kannalta ois parasta olla yhdessä siihen asti että he muuttavat pois kotoa. Teillä noi ongelmat ovat hyvin pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onko sinulla esim omia harrastuksia, tapaatko ystäviä, jne vai elätkö vain sen perheesi kautta?
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä keksitte, että mies siivosi? Ei ole ikinä siivonnut. Oma ura on edennyt eikä ole enää intressiä palvella häntä siivoamalla aikuisen sotkuja. Olen tästä sanonut 2 vuotta ainakin.
Ei ole uutta ihastusta, enkä halua pitkään aikaan suhdetta. Todella raskasta. En sano hänelle suoraan, että oli elämäni virhe.. En raaski. Kaiken paskan alla on herkkä lapsena rikottu ihminen. Sen olisi pitänyt olla punainen lippu, mutta mitäs ihastuin.
On peliongelmaa ja vaikka mitä. On yrittänyt käydä niissä ryhmissä ja on yritetty pariterapiaa, auttavat sen 3kk.......
Ap
Riippuvuuksista voi joutua toipumaan vuosia. Hän kuitenkin on yrittänyt muuttua, se on tärkeintä, kaikilla ei ole minkäänlaista halua siihen.
Harrastan ja käyn ystävien kanssa reissuissa. Kuitenkin, koti on kuin pommi kun tulen. Yhden asian mies ehkä hoitaa, mutta ei enempää, esim tiskit saattaa laittaa kerran.
Noh, harkintaan menee jätänkö. Taloudellinen menetys on mitätön, koska mies omistaa vain 20% ja lisäksi meillä on velkakirja. Toki tuo 20% on hänen osuus yhteisistä kuluista, eli sen häviän. Enkä osaa tehdä mitään korjausjuttuja, niin jatkossa joutuisi vaivaamaan sukua tai ostamaan palveluna. Luultavasti ostaisin raivarin, kun täällä huonoja muistoja ja tulevan eksän haamu.
Ap
*rivarin. Ehkä oli kohtalo saada täältä miestä puoltavaa paskaa, josko kesän yli katsoisi.
Kyllä, on puhuttu erosta.
Ap
Johtuisko siitä että katkera exä tekee kaikkensa vaikeuttaakseen isän suhdetta lapsiinsa...