Antakaa tsemppausta eroon lasteni isästä
Hän on tuhlari, laiska, aina ongelmissa. Unohtaa maksaa laskuja ja on kuin yksi lapsista.
Sain 280t lainalupaukset yksin, nettotulot on 3500e. Olen maksanut 80% talouden kuluista, mutta silti hirvittää.
Hirvittää millainen se lasten toinen koti olisi luultavasti halvin vuokraluukku mitä saa. Ja sotkuinen. Kärsiikö lapset erosta?
Kommentit (36)
Nyt riidellään pari x kuussa ja olen lapsille kiukkuinen, kun elän tuhlariporsaan kanssa.
En halua uskotella olevani mahtava eron jälkeen, mutta ehkä vähän tyytyväisempi.
Plussaa nyt on, että mies on paljon lasten kanssa, eli pääsen omille asioilleni aina kun haluan ja seksi on ok, tekee myös hyvää ruokaa ja on välillä hauska. Luulen ettei nuo enää riitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt riidellään pari x kuussa ja olen lapsille kiukkuinen, kun elän tuhlariporsaan kanssa.
En halua uskotella olevani mahtava eron jälkeen, mutta ehkä vähän tyytyväisempi.
Plussaa nyt on, että mies on paljon lasten kanssa, eli pääsen omille asioilleni aina kun haluan ja seksi on ok, tekee myös hyvää ruokaa ja on välillä hauska. Luulen ettei nuo enää riitä.
Ap
Kannattaa varautua, että eron jälkeen mies on lasten kanssa enää tosi harvoin tai ei ollenkaan. Moni mies unohtaa vanhan perheen kokonaan, kun löytää uuden naisen.
Vierailija kirjoitti:
Tein tsemppaus-lasun lastesi isästä, ole hyvä!
Luultavasti sekin asiakkuus tulisi, kun vaikea uskoa että selviytyy edes vuokrista. Viikko-viikko ei onnistuisi tässä erokuviossa, mutta ehkä pari yötä viikossa tai kahdessa, ikään kuin isällä yökylässä....
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kannattaa varautua, että eron jälkeen mies on lasten kanssa enää tosi harvoin tai ei ollenkaan. Moni mies unohtaa vanhan perheen kokonaan, kun löytää uuden naisen.
Tämä on ehkä yksi syy miksi olen ollut nämä pari vikaa vuotta suhteessa. On kuitenkin ihan hyvä isä, enkä halua lapsille mitään hyökäämiskokemusta, saati hirveää äitipuolta. Jos pysyisikin yhden illan jutuissa pari kolme vuotta eron jälkeen ...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oot kyllä ihan hirveä äiti, kun purat lapsiisi kiukun, joka ei ole edes heidän syytänsä! Sääliksi käy pentujasi, kun tuollaisesta joutuvat kärsimään.
Eroa, mutta älä laita lapsia väkisin isälleen vierailemaan. Isästä tulee katkera ja lapset kärsii.
Tottakai lapset kärsii erosta. Miten tyhmä sä oikein olet?
Itsekäs nyt ainakin se on selvä se.
Ehkä lasten käykin hyvin ja saavat jäädä isälleen asumaan. Isänsä tietysti saa elareita, onhan sulla niitä varaa maksellakin.
Ei lasten ole pakko asua tai ravata isällä koko ajan tai isä asuu lähempänä. Ja ero menee hyvin. Joskus homma ei vain toimi kumppanin kanssa. Lapset asuvat sinulla ja koti on hyvä. Mikään luukku ei ole lasten koti ensisijassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oot kyllä ihan hirveä äiti, kun purat lapsiisi kiukun, joka ei ole edes heidän syytänsä! Sääliksi käy pentujasi, kun tuollaisesta joutuvat kärsimään.
Tämä on totta, mutta yritän muuttaa asian eroamalla. Kun mies on ollut reissussa olen paljon rennompi, kaikki sujuu eikä vituta jatkuvasti miehen sotkut. Lasten kanssa esim reissut ja yhteiset vapaat menee todella jouhevasti, heidän isä vaan aiheuttaa touhuillaan stressin. Saattaa esim soittaa, että hänellä loppui rahat, ja pelkää että bensa ei riitä kotiin. Miten aikuinen ei osaa ennakoida?
Koen elämäni virheeksi, että aloimme seurustella. En ole saanut häneltä juuri hyvää, paitsi lapset ja seksiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämä on totta, mutta yritän muuttaa asian eroamalla. Kun mies on ollut reissussa olen paljon rennompi, kaikki sujuu eikä vituta jatkuvasti miehen sotkut. Lasten kanssa esim reissut ja yhteiset vapaat menee todella jouhevasti, heidän isä vaan aiheuttaa touhuillaan stressin. Saattaa esim soittaa, että hänellä loppui rahat, ja pelkää että bensa ei riitä kotiin. Miten aikuinen ei osaa ennakoida?
Koen elämäni virheeksi, että aloimme seurustella. En ole saanut häneltä juuri hyvää, paitsi lapset ja seksiä.
Ap
Ihan itse kuitenkin valitsit ne lapset sen miehen kanssa tehdä. Ja nyt olet rikkomassa heidän kotinsa.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai lapset kärsii erosta. Miten tyhmä sä oikein olet?
Itsekäs nyt ainakin se on selvä se.
Miten olen itsekäs? Olen oikeastaan elättänyt toista, yrittänyt tsempata ja kehua. Nyt mietin mikä on lapsille parhaaksi. Jos miettisin vain itseäni, olisin eronnut jo kun kuulin 20 000e pikavipistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei lasten ole pakko asua tai ravata isällä koko ajan tai isä asuu lähempänä. Ja ero menee hyvin. Joskus homma ei vain toimi kumppanin kanssa. Lapset asuvat sinulla ja koti on hyvä. Mikään luukku ei ole lasten koti ensisijassa.
Kiitos! Mietinkin, että luukku toimii ihan hyvin yökyläilyyn, mutta ei siitä kakkoskotia saa.
Joku kettuili elareista, en usko päivääkään niitä saavani 😅
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tosi harvoin ero menee oikeasti hyvin. Ja ne on aina ne lapset, jotka siitä erosta joutuu eniten kärsimään. Entä jos lapset haluavatkin asua tai ravata isällään? Ei pelkkä asunto kenellekään kotia tee, vaikka olisikin kalliilla ostettu. Te puhutte nyt lapsista niin kuin joistain tavaroista tai elukoista, joiden mielipidettä ja toiveita ei tarvitse ottaa huomioon. Ne vaan menee sinne, minne ne siirretään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Mietinkin, että luukku toimii ihan hyvin yökyläilyyn, mutta ei siitä kakkoskotia saa.
Joku kettuili elareista, en usko päivääkään niitä saavani 😅
Ap
Eihän täällä ole kukaan mitään puhunutkaan, että sellaisia saisit....
Mutta isähän on pakonoaminen siivoaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi harvoin ero menee oikeasti hyvin. Ja ne on aina ne lapset, jotka siitä erosta joutuu eniten kärsimään. Entä jos lapset haluavatkin asua tai ravata isällään? Ei pelkkä asunto kenellekään kotia tee, vaikka olisikin kalliilla ostettu. Te puhutte nyt lapsista niin kuin joistain tavaroista tai elukoista, joiden mielipidettä ja toiveita ei tarvitse ottaa huomioon. Ne vaan menee sinne, minne ne siirretään.
Toki kuunneltaisiin lapsia, ja voi olla että vanhempi varsinkin viihtyisi luukussa, kun isä olisi rennompi kaiken suhteen (ei esim huomaa kelloa illalla). Tämäkin stressaa... Saisin varmaan turvallisena aikuisena kaikki kiukut osakseni.
Mutta vaihtoehto on jatkaa näin. Paskassa suhteessa, joka ottaa enemmän kuin antaa, ihan kaikilla osa-alueilla..
Ap
Hoitoon? Onko kenties taustalla diagnosoimaton ADHD/ADD, kun tuolla tavalla säheltää? Peliriippuvuutta? Masennusta?
Tärkein kysymys: oletteko puhuneet yhdessä, että edessä mahdollinen ero vai pohditko yksinäsi näitä asioita?
Tein tsemppaus-lasun lastesi isästä, ole hyvä!