ROOMA-sarja ja XL-PENIS
voi luoja miten iso penis sillä miehellä oli! meinasin pyörtyä kun näin sen. oma mies tuntuu ja näyttää niin kovin pieneltä :(
Kommentit (32)
>Olen kerran elämässäni pikku hiprakassa hairahtunut avoliitossa silloin >olevana sänkyyn miehen kanssa, jolla oli aivan tolkuttoman iso kyrpä.
Oliko yllätys? ;D
Eikös melkeen jokainen länsimainen mies haluaisi muutaman sentin lisää mittaa. Itellekin kelpais, lähinnä lepomittaan että näyttäis komeammalta :-)
Minusta on kuitenkin hyvä että leffoissa näytetään naisillekin jotain. Kaiken maailman tissikohtauksia ja hillittömiä beibejä kun on ollut tarjolla aina.
Aikuinen mies ottaa tällaisen keskustelun ihan positiivisesti, kunhan ei tarkoituksella yritetä vittuilla ;-)
Itsellä on täydessä stongiksessa hädin tuskin 15 senttinen, mutta vaimo on tyytyväinen minuun vaikka en itse niin olisikaan. Onhan siis myönnettävä että totta helvetissä toivoisin että jokin hyvä haltijatar kasvattaisi pituuttani muutamalla sentillä - todennäköistä kuitenkin on että näin ei tule tapahtumaan joten ei auta muu kuin hyväksyä tämä tuskallinen asia ja pyrkiä keskittymään olemaan vitun hyvä seksin muilla osa alueilla. :)
Vierailija:
Itsellä on täydessä stongiksessa hädin tuskin 15 senttinen, mutta vaimo on tyytyväinen minuun vaikka en itse niin olisikaan. Onhan siis myönnettävä että totta helvetissä toivoisin että jokin hyvä haltijatar kasvattaisi pituuttani muutamalla sentillä - todennäköistä kuitenkin on että näin ei tule tapahtumaan joten ei auta muu kuin hyväksyä tämä tuskallinen asia ja pyrkiä keskittymään olemaan vitun hyvä seksin muilla osa alueilla. :)
Vierailija:
Aiheeseen liittyvä vitsi, jos sallinette?
Eräänä päivänä mies meni baariin suoraan baaritiskille, heitti ison kassinsa tiskille ja tilasi oluen.
Baarimikko kiinnitti huomiota oudosti liikehtivään kassiin ja jonkin ajan kuluttua ei malttanut olla kysymättä: " Mitä sinulla on tuossa laukussasi?" Johon mies vastasi, että siellä on 30cm pitkä muurahainen!
Baarimikko ei uskonut ja mies avasi laukkunsa ja siellä oli kuin olikin 30cm pitkä muurahainen.
Siitä ihmeissään baarimikko tiedusteli tietenkin, että mistä mies oli moisen otuksen saanut?
Mies kertoi, että laukussa oli myös taikalamppu, jossa oli lampunhenki ja jolle voi esittää toivomuksen. No, baarimikko innostui ja kysyi, että voisiko hänkin esittää toivomuksensa? Mies heitti lampun pöydälle ja sanoi, että ok, toivo sitten. Baarimikko toivoi 10 miljoonaa dollaria. Meni pari minuuttia ja baariin alkoi tulla poliiseja oven täydeltä ja poliiseja tuli lisää ja lisää ja lisää...
Hetken ihmeteltyään baarimikko huomasi, että hitto soikoon, nyt lampunhenki on kuullut väärin ja luullut hänen toivoneen 10 miljoonaa pollaria! Mies vastasi, että tietysti lampunhenki on huonokuuloinen. Vai luuletko sä saatana, että minä olen toivonut 30cm pitkää murkkua!!!
Ex-poika_ystävälläni oli 66 cm pitkä ja 18 cm paksu. Olen ihmetellyt kun nykyinen 36 cm x 9 cm ei tunnu missään. Onko kaikilla miehillä toisiaan näin pieni?
nimim. 22 -vuotia peruskoulun käynyt melkein valmis parturi-tarjooja-kampaaja
Hihihihihihi, 48 laittoi vuoden 2007 parhaan kommentin hahahahaha, nauran katketakseni :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Vierailija:
48, :DDDDD
Vierailija:
voi luoja miten iso penis sillä miehellä oli! meinasin pyörtyä kun näin sen. oma mies tuntuu ja näyttää niin kovin pieneltä :(
tytöt,jotka vain haaveilevat että jos miehelä olisi kunnon vehje. Uskomattomia akkoja.... Todellisuudesa miehen vehje jotain muuta kuin sanottu...... Haaveilkaa vaan!!!!!
trikkejähän tehdään koneella kaiken aikaa.
miettikää ihan vaikka forrest gumpia.
Miten sait pidettyä pikku hiprakan päällä perjantaista sunnuntaihin?