Nainen missä persettäsi on puristettu viimeksi
Ei saa mainita oman puolison puristeluja, se olisi vielä parasta jos löytyy jokin kiihottava kokemus.
Tietenkin saa mainita jokin muun kiihottavan kosketuksen.
Lähinnä siksi että kaikki vieraiden koskettelut eivät aina ole ei toivottuja vaan joskus aidosti kiihottava kokemus
Kommentit (26)
Taisi olla kaverin luona. Hän on aina pyllyni kimpussa, kun nähdään. Hän oli pelkissä kollareissa, kun tulin, mutta riisui nekin saman tien pois eteisessä. Riisui sitten minunkin vaatteeni. Harmitteli, että olin pukenut pikkarit ja rintsikatkin.
Hän työntyi minuun takaapäin eteisessä. Tuntui kyllä erittäin herkulta.
Sieltä jatkettiin sitten yläkerran makkariin jumppaamaan.
Sanna voisi vastata tähän, ei tätä palstaa kaikki lue
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla kaverin luona. Hän on aina pyllyni kimpussa, kun nähdään. Hän oli pelkissä kollareissa, kun tulin, mutta riisui nekin saman tien pois eteisessä. Riisui sitten minunkin vaatteeni. Harmitteli, että olin pukenut pikkarit ja rintsikatkin.
Hän työntyi minuun takaapäin eteisessä. Tuntui kyllä erittäin herkulta.
Sieltä jatkettiin sitten yläkerran makkariin jumppaamaan.
Miks mullei oo tällasii kavereita, joita voisin panna. Tai siis joiden perseitä voisin puristella.
Oon sanonu joskus töissä minua muutaman vuoden vanhemmalle naistyökaverille, että pidän hänestä hyvin paljon, ja että haittaako se? Hän totesi että ei kunhan ei parisuhteet kärsi eikä mennä hyvän maun yli.
Tästä on jo muutama vuosi, nyt kun palataan pukkuhiljaa normaaliin toimistoarkeen, niin ylittyisiköhän toi raja jos halaisi ja ottaisi tiukan otteen perseestä?
En halua mitään alistavaa tai muuten alentavaa köytöstä, mutta hän kiihottaa minua ja haluisin jotenkin sen osoittaa, ja tietty toivoisin vastakaikua.
Jos S luet, niin kommentoi sä itse.
Vierailija kirjoitti:
Oon sanonu joskus töissä minua muutaman vuoden vanhemmalle naistyökaverille, että pidän hänestä hyvin paljon, ja että haittaako se? Hän totesi että ei kunhan ei parisuhteet kärsi eikä mennä hyvän maun yli.
Tästä on jo muutama vuosi, nyt kun palataan pukkuhiljaa normaaliin toimistoarkeen, niin ylittyisiköhän toi raja jos halaisi ja ottaisi tiukan otteen perseestä?
En halua mitään alistavaa tai muuten alentavaa köytöstä, mutta hän kiihottaa minua ja haluisin jotenkin sen osoittaa, ja tietty toivoisin vastakaikua.
Ei käy todellakaan.Tiesin tuon,hyi olkoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käy todellakaan.Tiesin tuon,hyi olkoon
Vähän vinkkejä, mistä tiesit että sinua tarkoitetaan?
Enemmän saisivat miehet puristella naisten perseitä.
Vierailija kirjoitti:
Niin samaa mieltä. Tai hivellä. Hyväillä. Tai asettaa kämmen peppukaaren alaosaan ja työntää sillai sopivasti. Ihan alkaa pimpsa kostua jo pelkästä ajatuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppuna puristi yhtä naista baaritiskin edessä takaapäin, oli kiinteä pieni pakara
Kauppakeskuksen hississä parkkihalliin mennessä
On se hyvä, kun on niin olematon takapuoli, ettei ketään kiinnosta kokeilla.
Salilla viimeksi torstaina, kun PT "ohjasi" vähän kyykkyliikettäni. Käsi oli aavistuksen liian pitkään ja tunsin pienen squeezin. Kiihotti ehkä vähän omissa ajatuksissani ja kenties kuvittelin koko jutun.
Ystävän häissä, olin tanssimassa miehen sukulaisen kanssa. Käsi kävi hieman liian alhaalla muutaman kerran, ei tainnut olla vahinko vaikka tanssilattia täynnä olikin
Vierailija kirjoitti:
Aina tilaisuuden tullen
Tänään täydessä bussissa, semmoinen nopea mutta määrätietoinen kouraisu.
Yritin vilkaista taakseni ja epäilin melko normin näköistä nuorehkoa miestä.
Tykkäättekö siitä, että joku vaivihkaa käy pakaraa hyväilemässä? Onko se aina ei-toivottua vai voiko olla sellaisia tilanteita, joissa se kiihottaa?
Vierailija kirjoitti:
Tänään täydessä bussissa, semmoinen nopea mutta määrätietoinen kouraisu.
Yritin vilkaista taakseni ja epäilin melko normin näköistä nuorehkoa miestä.
Samoin. Täysi aamubussi. Töihin menossa
Sitten heräsin