Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt se on virallista. Ensimmäinen otsaryppy alkaa erottumaan lepoilmeestäni

Vierailija
13.04.2022 |

Olen 30. Onko tämä normaalia?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitten muuta kuin vanhainkotipaikkaa varaamaan, tuosta on suunta vain alaspäin.

P.s. on ihan normaalia, ja ei, siihen ei kuole, että eletyt vuodet näkyvät, jos ei käytä instagram-filttereitä

Vierailija
2/15 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä sitten muuta kuin vanhainkotipaikkaa varaamaan, tuosta on suunta vain alaspäin.

P.s. on ihan normaalia, ja ei, siihen ei kuole, että eletyt vuodet näkyvät, jos ei käytä instagram-filttereitä

En ole korona-aikaan nähnyt kavereitani juurikaan enkä muitakaan joiden iän tietäisin varmuudella, ei ole oikein voinut tarkkailla miten vertautuisi heihin. Someja en käytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on teinistä asti näkynyt viivoja otsassa.

Vierailija
4/15 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin näkyy sibelius-ryppy. Botuliiniostoksille siis. Googlailen harva se päivä kasvojenkohotuksisa ym. En varmaan kuitenkaan mene. Mutta ottaahan tämä rupsahtaminen vähän päähän, vaikka pitäisi vain hyväksyä.

Vierailija
5/15 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 25 ja 11-ryppy on ilmestynyt kulmakarvojen väliin. Otsassakin on jo ainakin kolme viivaa, ja silmänympärysiholla on havaittavissa ohuita juonteita.

Vierailija
6/15 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pientä. Kun naama valahtaa, ei ole enää toivoa. Meidän suvussa naamat tuntuu valahtavan vielä normaalia nuorempana. T: N39

Vierailija
7/15 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypyt voivat olla myös karismaattisia.

Tänään ihailin kanssasisareni sibeliusryppyä (ryppyjä?) bussissa. Todella pukivat häntä, näytti älykkäältä, tuimalta ja vakavastiotettavalta. Vähän joltain opelta tai virkanaiselta.

Vierailija
8/15 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitusluontoinen asia: Esimmäinen harmaa hius ohimolla. Pitääkö olla huolissaan?

Vierailija
9/15 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on pientä. Kun naama valahtaa, ei ole enää toivoa. Meidän suvussa naamat tuntuu valahtavan vielä normaalia nuorempana. T: N39

Toivoa on niin kauan kuin on elämää.

Jos oikein rassaa, voihan niille tehdä jotakin.

Vierailija
10/15 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös nyt ilmaantunut. N49

Vierailija
11/15 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka ja alko pois, äläkä anna naamasi altistua uv-säteilylle. Näin saat ostettua vähän lisäaikaa.

Vierailija
12/15 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N42 kirjoitti:

Ilmoitusluontoinen asia: Esimmäinen harmaa hius ohimolla. Pitääkö olla huolissaan?

Monella tulee aiemminkin.

Vierailija
13/15 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorempi kuin 10 vuotta nuoremmat jo operaatioita tehneet.

Ne geenit..

Vierailija
14/15 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Juuri 30 v:nä ihmisille alkaa noin keskimäärin tulla ekoja pysyviä juonteita otsalle, silmien ympärille, nenästä suuhun (paikat riippuu kasvojen rakenteesta ja ilmehtimistavoista).s

Osalle tulee aikaisemminkin. esim. mulla on ollut lapsesta asti raskaat silmäluomet, joten olen kohotellut otsaa usein. Mulla oli jo teininä 3 syvää vaakaryppyä otsalla. Samoin korkeat poskipäät ja syvemmällä oleva suun alue on johtanut siihen, että juonteet nenästä suuhun oli jo lapsena. Kolmekymppisenä tuli sitten sibeliusrypyt, silmiin harakanvarpaat ja kaularypyt. 

En kyllä ymmärrä miksi jotkut ryppyjä niin kammoaa. Luonnollinen ilmiö joka ei minusta ole edes ruma. Naaman valahdus usein on, mutta rypyt ei. Kummallista teinin näköisyyden palviontaa, jos ihmisellä ei saisi olla yhtää ryppyjä aikuiisella iällä.

Vierailija
15/15 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllistä. Itse olen 38 eikä vielä kolmevitosena näkynyt otsajuonteita, mutta nyt näkyy. COSRX:n etanahoitoneste on mielestäni auttanut häivyttämään juonteet.