Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverini kertoo aina vain puolet jutusta, kuten

Vierailija
17.02.2024 |

esimerkiksi Niisku-neiti valittiin siihen virkaan. Sitten haluaa minun kyselevän, että ketä hän tarkoittaa Niisku.neidillä ja mistä virasta hän mahtaa puhua! Erittäin ärsyttävää.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään kanssa kertoa jutusta vain puolet. Kerrankin kun kävin Kroatiassa

Vierailija
2/14 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveris on skitsofreenikko tai mökkihöperö. Puolet tarinasta jää omaan päähän, elää sellaisessa kuplassa itsensä kanssa että kuvittelee muiden ajattelevan samalla tavalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi tuo ärsyttää, kun sun ei tarvitse kysellä yhtikästä mitään? Kertoo mitä kertoo. 

Vierailija
4/14 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin vaan, että ok, kun ei voi vähempää kiinnostaa kuka tämä Niisku-neiti on. 

Vierailija
5/14 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otat tuollaisesta stressiä? Mitä väliä mitä se kaveri odottaa sinun kysyvän, kun sun ei tarvitse kysyä kuitenkaan, jos ei kiinnosta 

Vierailija
6/14 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä sitten? No ei kiinnosta. 

Vierailija
7/14 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä sitten? No ei kiinnosta. 

krapulassa kuljin kuin Krakovassa

Vierailija
8/14 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä ärsyttävää joissain asioissa, että miksi edes aloittaa kun jokainen haluaa tietenkin tietää jutuista kaiken. Esim. Käytiin miehen kanssa aivan ihanassa paikassa lomalla! Niin missä??? Enpä kerro:)

Vierailija
9/14 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli täti, nyt jo edesmennyt, joka vierailulla luonani jaaritteli asioista tuolla tavoin.  Hän kertoili tällaisin sanakääntein esim: Me käytiin siellä yhdessä paikassa, se yksi ihminen sanoi sillä lailla.  Sitten me käytiin siellä yhdessä toisessa paikassa.

Hän todellakin puhui tuttavistaan, olivat minulle uppo outoja, juuri tuolla tavalla: se yksi, siellä yhdessä paikassa.  Minulle ei koskaan selvinnyt, että kuka yksi.  Hän puhui aina tähän tapaan ummet ja lammet ja minun piti kuunnella kiinnostuneena.

Vierailija
10/14 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä yksi henkilö, joka tulee aina kertomaan työhön liittyvistä asioista vähän jotain, mistä sitten voin arvailla, mitä oikeasti on tapahtunut. Minä työskentelen laadun tehtävissä ja hän teknisellä puolella. Minun pitäisi osata näistä arvausleikeistä päätellä, onko kyseessä tuotelaatuun vaikuttava poikkeama vai jokin muu hassunhauska tapahtuma.

Vierailija
11/14 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kaverini tekee ihan samaa! Rasittavaa pidemmän päälle kun itse pitää vain kysellä ja kaivaa tietoa ihan perus kuulumisten vaihtamisessakin.

Vierailija
12/14 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä oli niin mielenkiintoista, että

Vierailija
13/14 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hän ei muista kenelle on mitäkin asioita ja puhunut aiemmin ja olettaa, että si tiedät jo mihin juttu liittyy. Tai sitten tämä on vaan hänen tapansa keskustella ja osallistaa se toinen yksinpuhelun sijasta nimenomaan keskustelemaan.

Vierailija
14/14 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia selkeästi esille kaverisi kanssa. Jos touhu jatkuu siitä huolimatta, niin ota etäisyyttä kaveriisi. Kun hän ehkä kyselee sitten syytä etäisyyden ottoosi, niin anna puolittainen meriselitys vinosti hymyillen.