Minkälainen matto teillä on olohuoneessa?
Pitäisi hankkia matto mutta en tiedä minkälainen
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Sain eläkelahjaksi rosan villamaton. Hinta noin 250 e. Ei ole vesipestävä. Itse en ostaisi niin hintavaa mattoa. Kulmat kupruilee. Ei ole pesty kertaakaan. Ihmettelen hintaa. Ostan halvalla ja hyvää kirpparilta ja aleista
Ei ole vesipestävä tuo 70-luvun villamattokaan, mutta silti sitä on vuosikymmenet pesty ihan mattorannassa :D miksikään ei ole mennyt.
Ikeassa on hyvä valikoima ap:lle
Mulla sieltä ostettu, merestä kerätystä muovista valmistettu kierrätysmatto, hinta muistaakseni 129€.
Isokokoinen 200*300 cm, yksivärinen luonnonvalkoinen, lyhytnukkainen.
Todella pehmeä, paksu nukka, helppohoitoinen, kaunis, mukava jalan alla.
Suosittelen.
Muitakin värejä on tarjolla.
Hienoja villamattojaan kehuville muistutus: eivät sovi allergiaperheeseen.
Tummanruskea käännettävä puuvilla-paperinarumatto, ostettu Kodin ykkösestä aikoinaan. Tykkään siitä vieläkin.
Ei ole mattoa lattialla, mutta on ryijy seinällä.
Vierailija kirjoitti:
Tummanruskea käännettävä puuvilla-paperinarumatto, ostettu Kodin ykkösestä aikoinaan. Tykkään siitä vieläkin.
Kodin Ykkönen on ykkönen!
Kodin ykkösestä ostettu villamatto - terrakottaraitaa. (kotimainen matto)
Kesäisin on sellainen vesipestävä vaalea yksivärinen.
Ikean vaalea iso morum matto. Lapsiperheessä helpoin pitää puhtaana. Ei mikään erityisen kaunis tai ruma, mutta ollut meille toimiva. Ei myöskään tuota pölyä ja helppo imuroida.
Vierailija kirjoitti:
Hienoja villamattojaan kehuville muistutus: eivät sovi allergiaperheeseen.
Hyvin on sopinut jo kolmeen eri allergiaperheeseen. Toki en tiedä mikä on allergiaPERHE. Ihmisellä voi olla allergioita kyllä.
Me hankittiin toi Zero Konyan puuvillamatto täältä https://wastus.fi/makuuhuoneen-matto-20-upeaa-vaihtoehtoa-2024/. Halpa ja ajanut asiansa erinomaisesti :) Helppo pitää puhtaana.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään mattoa. En pidä matoista. Eteisessä minulla on pieni matto, muissa huoneissa ei mitään.
Matot tuovat minun mielestä lämpöistä kodikkuutta. Matolla/matoilla voi muuttaa paljonkin asunnon ilmettä.
Ei ole mattoa lainkaan, vanha annettiin kiertoon muutettaessa eikä ole tullut ostettua uutta. Ei olla varmoja, jäädäänkö tähän, kun täällä yöpyykkääjiä useita.
Meillä on kohtuullisen roimankokoinen olkkari joka hieman L muotoinen ja noin 100m2
Juhlavamman ja isomman 12 hengen ryhmän alla on tumman ruskea jättikokoinen tuuhea lankamatto , joka kokoaa ryhmän mukavasti.
Arki sohvan + pöydän ja nojatuolien ryhmän kasaa vaalea solmittu lyhytkarvainen tuuhea matto jossa solmittuja kuvioita.
Sitten on vielä toinen sohva ja pöytä + 4 pikkutuolia ja 2*nojatuoli on antiikki mööbeleitä ja siellä mattona käsinsolmittu iso "itämainen matto" antiikkia sekin ja yllättävän hyvössä iskussa ikäänsä nähden