Käytätkö hajusteettomia tuotteita?
Minä olen käyttänyt jo parikymmentä vuotta. Jos jossain kylässä on hajustettua saippuaa, käsiin jäävä tuoksu häiritsee minua suuresti.
Kommentit (10)
Käytän. En erikseen vastusta tuoksuja mutta hajusteettomissa kotimainen tarjonta on hyvää ja edullista.
Vierailija kirjoitti:
Käytän. En erikseen vastusta tuoksuja mutta hajusteettomissa kotimainen tarjonta on hyvää ja edullista.
Tämä. Ja jopa Pirkalla on nykyisin hyviä hajusteettomia, kuten käsisaippua ja pyykinpesuaine. ap
Käytän pelkästään hajustettuja tuotteita ja nautin siitä suuresti!
Viimeisin löytö: Rituals Luxurious Detergent pyykinpesuaineet, taivaallisia :)
Monessa asiassa vältän hajusteita. Luonnollisen tuoksuiset saippuat ja hiusten pesuaineet kuitenkin menee. Vaatteiden pesuun käytän lorauksen mietoa pyykkietikkaa. Lakanapyykin taas tulee olla täysin hajutonta. Maailmassa on liikaa hajuja, mutta välillä hyvä haju myös piristää.
Todellakin, erityisesti pyykinpesuaineet ja tiskiaineet. Suihkusaippuassa voi olla mieto nopeasti haihtuva tuoksu, samoin käsisaippuassa ja shampoossa..
Tottakai. Haluan tuoksua parfyymilleni, en jollekin random kielonkukalle.
Yleensä en. Ainoa hajustamaton tuote tällä hetkellä taitaa olla naamarasva.
Käytän vain hajusteettomia tuotteita. Ihmettelen heitä, jotka ostavat kalliin parfyymin, mutta käyttävät ties mitä merkkiä ties mitä hajustetta kaikissa muissa tuotteissa. Lopputulos on karmea sekamelskalöyhkä.
Ensi sijassa joo. Minulla oli vuonna 90-93 paha ihottuma, jota tutkittiin. Syytä ei löytynyt, mutta allergiasairaalan lääkäri neuvoi poistamaan kaiki hajusteet. Ihottoma parani, vaikka kokeet eivät näyttäneet allergiaa.
Nykyään pystyn käyttämään hajusteita, mutta en halua, ellei ole pakko.