Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytätkö hajusteettomia tuotteita?

Vierailija
13.04.2022 |

Minä olen käyttänyt jo parikymmentä vuotta. Jos jossain kylässä on hajustettua saippuaa, käsiin jäävä tuoksu häiritsee minua suuresti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi sijassa joo. Minulla oli vuonna 90-93 paha ihottuma, jota tutkittiin. Syytä ei löytynyt, mutta allergiasairaalan lääkäri neuvoi poistamaan kaiki hajusteet. Ihottoma parani, vaikka kokeet eivät näyttäneet allergiaa.

Nykyään pystyn käyttämään hajusteita, mutta en halua, ellei ole pakko.

Vierailija
2/10 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. En erikseen vastusta tuoksuja mutta hajusteettomissa kotimainen tarjonta on hyvää ja edullista.

Vierailija
4/10 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän. En erikseen vastusta tuoksuja mutta hajusteettomissa kotimainen tarjonta on hyvää ja edullista.

Tämä. Ja jopa Pirkalla on nykyisin hyviä hajusteettomia, kuten käsisaippua ja pyykinpesuaine. ap

Vierailija
5/10 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pelkästään hajustettuja tuotteita ja nautin siitä suuresti! 

Viimeisin löytö: Rituals Luxurious Detergent  pyykinpesuaineet, taivaallisia :) 

Vierailija
6/10 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa asiassa vältän hajusteita. Luonnollisen tuoksuiset saippuat ja hiusten pesuaineet kuitenkin menee. Vaatteiden pesuun käytän lorauksen mietoa pyykkietikkaa. Lakanapyykin taas tulee olla täysin hajutonta. Maailmassa on liikaa hajuja, mutta välillä hyvä haju myös piristää. 

Vierailija
7/10 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, erityisesti pyykinpesuaineet ja tiskiaineet. Suihkusaippuassa voi olla mieto nopeasti haihtuva tuoksu, samoin käsisaippuassa ja shampoossa..

Vierailija
8/10 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Haluan tuoksua parfyymilleni, en jollekin random kielonkukalle.

Vierailija
9/10 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en. Ainoa hajustamaton tuote tällä hetkellä taitaa olla naamarasva.

Vierailija
10/10 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain hajusteettomia tuotteita. Ihmettelen heitä, jotka ostavat kalliin parfyymin, mutta käyttävät ties mitä merkkiä ties mitä hajustetta kaikissa muissa tuotteissa. Lopputulos on karmea sekamelskalöyhkä.