Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaan tuli poika, joka oli menossa aamulla kouluun. Yski ja pyyhki nuhaa, ja oli kasvoista ihan kuumeisen näköinen

Vierailija
13.04.2022 |

Ei ihme, että tartuntoja on paljon.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitakin tauteja on liikkeellä kuin korona

Vierailija
2/9 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muitakin tauteja on liikkeellä kuin korona

Ei niitäkään pidä mennä tartuttamaan toisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kotiinhan ne ajaa jos meet kouluun pärskimään. Meilläkin taas flunssaa tai koronaa ei oo ees testattu, kotona ovat.

Vierailija
4/9 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät, mihin se oli menossa? Voihan se olla matkalla mummulaan tai toiselle vanhemmalleen sairastamaan.

Vierailija
5/9 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergia. Katupöly.

Minä ja vanhin tytär ollaan tommosia jokaikinen huhtikuu. Ja maaliskuu ja toukokuu.

Tytär kävi kolmen vuoden siedätyshoidot ja mun nenä on leikattu kahdesti, mutta silti me ollaan tommosia joka kevät.

Vierailija
6/9 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allergia. Katupöly.

Minä ja vanhin tytär ollaan tommosia jokaikinen huhtikuu. Ja maaliskuu ja toukokuu.

Tytär kävi kolmen vuoden siedätyshoidot ja mun nenä on leikattu kahdesti, mutta silti me ollaan tommosia joka kevät.

Tämä.

Ja toisaalta, jos olikin kipeä ja silti matkalla kouluun, ehkä hänellä on samanlainen äiti kuin itselläni oli. Omani pakotti aina koulutielle, vaikka sitten pää kainalossa, 39 asteen kuumeessa ja pahasti pärskien. Käski menemään terveydenhoitajan vastaanotolle ja jos hän antaisi luvan, saisin palata kotiin. Tätä jatkui niin kauan, kunnes terkka vihdoin soitti kotiin ja totesi, että näethän sinä itsekin, että lapsesi on kipeä, ei hänen tarvitse raahautua tänne kipuilevana ja vielä kaikkia muitakin tartuttamaan... Bussilla vielä kuljin pitkän matkan edestakaisin, siinä ehti tartuttaa jo isommankin määrän ihmisiä.

Vierailija
7/9 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allergia. Katupöly.

Tämä.

Ja toisaalta, jos olikin kipeä ja silti matkalla kouluun, ehkä hänellä on samanlainen äiti kuin itselläni oli. Omani pakotti aina koulutielle, vaikka sitten pää kainalossa, 39 asteen kuumeessa ja pahasti pärskien. Käski menemään terveydenhoitajan vastaanotolle ja jos hän antaisi luvan, saisin palata kotiin. Tätä jatkui niin kauan, kunnes terkka vihdoin soitti kotiin ja totesi, että näethän sinä itsekin, että lapsesi on kipeä, ei hänen tarvitse raahautua tänne kipuilevana ja vielä kaikkia muitakin tartuttamaan... Bussilla vielä kuljin pitkän matkan edestakaisin, siinä ehti tartuttaa jo isommankin määrän ihmisiä.

Mun lapsen luokkakaverilla on tuommoinen äiti. Vastikään pakotti lapsensa kouluun kuumeisena ja kurkkukipuisena, koska koronatesti näytti negaa. Lapsi lähetettiin iltapäivällä koulusta kotiin ja siinä vaiheessa olikin sitten jo positiivinen testi… Seuraavalla viikolla oli aika moni luokkakaveri koronassa.

Vierailija
8/9 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on kasvoista kuumeisen näköinen!? Mullakin valuu räkä vähän väliä kun menen kylmässä ilmassa töihin.

Vierailija
9/9 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas kävely kouluun saa posket punoittamaan, katupöly taas yskimään. Näin käy itselleni ja lapsilleni, kun pääsee sisätilaan istumaan nämä "oireet" katoavat samantien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä