Kaupassa joku yski jossain tosi sairaan kuulloisesti. Miksi vartija ei heittänyt häntä ulos?
Kommentit (17)
Nyt on siitepölykausi. Aika moni yskii ihan siitepölyallergian tai siitä pahentuneen astman vuoksi.
Yskimisen takia? Jos oli vaikka allergia?
Tiedät kai, että yskä voi jatkua viikkoja koronan jälkeen? Ei tartuta enää ketään, jos muut oireet jo loppuneet. Älä ylireagoi!
Helppo haukkua muita ja arvostellakaikesta muita. Useimilla ihmisillä koronan sairastettua On Pitkä kestoinen kuiva yskä: ILMAN KORONAA! jos koronan jälki taudeista lukisit(oli ilmaislehdetkin juuri vikonloppuna) tai vaivautuisit katsomaan TV -dokumenttejä.Tietäisit! Etkä tällä valittaisi asiaa. Kun se ei auta mitään.
Olen yskinyt jo yli 60 vuotta, koskaan ei ole heitetty ulos.
Voi jeesus sentään. Nyt on allergia-aika. Ja mitä jos sillä ihmisellä meni väärään kurkkuun jotain. Sen takia heitetään ihminen pois kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
0/5
mitä tuo tarkoittaa?
No olisit kysynyt siltä vartijalta. Ei me täällä vastausta tiedetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
mitä tuo tarkoittaa?
Huono provo.
Pitäisköhän sun vaan pysyä omassa kodissa ja tehdä siellä joka päivä desinfioiva siivous?
Kuulitkohan minut? Olen yskinyt jo 8 vuotta, koska minulla on eräs sairaus astman lisäksi. Astma on tasapainossa, tähän toiseen sairauteen kuuluu yskä josta lääkärikin on sanonut, ettei se lopu. Valitettavasti. Sen kanssa pitää vaan elää. Kuulostaa tosi pahalta, tiedän, mutta minkäs teet. Mieluusti olisin yskimättä, mutta en voi. Joten yskin.
Johan olisi kumma, jos minut poistettaisiin sen takia kaupasta. Varsinkin kun saan olla töissäkin sairaalassa. Sairauteni ei tartu.
Varmaan sinun hajuvetesi ja huuhteluaineesi yhteistuoksu kävi niin pahasti henkeen, että oli pakko yskiä.
Harmi kun ei voi tietää varsinkaan tuntemattomien kohdalla, johtuuko yskä jostain muusta kuin tartuttavasta koronasta. Kirurginmaski on yhtä tyhjän kanssa, jos on omikron.
Minä sairastin juuri koronan ja yskin koko ajan sairaanoloisesti
Ei ne heitä. Kerran ilmoitin vartijoille niim käskivät soittaa 112.