Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku muka löytänyt YH-naisen, joka ei haikailisi lapsensa/lastensa isän/isien perään?...Ja ollut heti vehtaamassa näiden kanssa jos tilaisuus siihen tullut?

Vierailija
13.04.2022 |

Minut on nyt petetty yksinhuoltajanaisten osalta tuolla tavalla niin monta kertaa, että seuraava naiseni on ehdottomasti lapseton.

Kyllähän sen tavallaan ymmärtää että lapsen isästä voi olla vaikea päästä yli, mutta miksi sitten aktiivisesti hakeutuu suhteeseen??
Voisiko joku kertoa?

Ja onko joku onnistunut luomaan suhteen isäpuolena, niin että olisi se "ykkömies" naiselle?

M36

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida sellaista olla

Vierailija
2/5 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa melkoiselta sadulta.

Olen yh-äiti, ja sen myötä sattumoisin tunnen aika monta muutakin yh-äitiä. Kukaan ei ole kaivannut eksän perään. Kun nainen lähtee, se on tyypillisesti sillä selvä.

Miehet onkin sitten eri juttu. Ei oo yksi tai kaksi isimiestä jotka on omalle kohdalle osunut, jotka on edelleen täysin p*skana erosta ja kaipaa sitä eksää vaikka se elämä sen kanssa olisi ollut kuinka p*skaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole haikaillut lasten isän perään kertaakaan eron jälkeen. Erosta on jo 11v aikaa ja edelleen olen ilman parisuhdetta, koska sopivaa matchia ei ole tullut vastaan. Ei kyllä enää tulekaan, mutta ei se mitään.

Vierailija
4/5 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Kuluneiden 29 erossaolo- ja 26 uusperhevuoden aikana olen tavannut exän 3x (yhden lapsen häissä ja 2 ylppäreissä) enkä ole kertaakaan soittanut tai viestitellyt hänen kanssaan. Lapset hoitivat tapaamiset (ne muutamat ensimmäisinä vuosina) itse.

En ole kertaakaan haikaillut menneeseen, miksi ihmeessä kun elämäni on monin verroin ollut parempaa hänen jälkeensä??

Vierailija
5/5 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on, minut. Minua ei ex kiinnosta. Tosin, ei sitäkään kiinnosta, ei oikeastaan yhtään mikään muu kuin työ ja työ ja raha ja raha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän