Inhoan ihmisiä, jotka eivät treenaa ja ovat silti hyväkroppaisia
Kommentit (11)
Ole hyvä ! Mitä se meille kuuluu ?
Vierailija kirjoitti:
Tunnen, heillä on hyvät geenit. Itse joudun tekemään aika paljon työtä että pääsen samaan.
Mä teen paljon työtä enkä pääse lähellekään samaa. Ruumiinrakenne on vaan niin uskomattoman epäesteettinen.
Ap
Ai millaisia? Sellaisia jotka eivät syö liikaa tai ovat urheilleet joskus aiemmin elämässään niin paljon, että lihakset eivät ole vieläkään surkastuneet?
Sellaista ihmistä ei olekaan, joka lihaksia ilman työtä saisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen, heillä on hyvät geenit. Itse joudun tekemään aika paljon työtä että pääsen samaan.
Mä teen paljon työtä enkä pääse lähellekään samaa. Ruumiinrakenne on vaan niin uskomattoman epäesteettinen.
Ap
Tasan eivät käy geenit.
Vierailija kirjoitti:
Ai millaisia? Sellaisia jotka eivät syö liikaa tai ovat urheilleet joskus aiemmin elämässään niin paljon, että lihakset eivät ole vieläkään surkastuneet?
Sellaista ihmistä ei olekaan, joka lihaksia ilman työtä saisi.
Sellaisia, joilla on muodokas ja kiinteä takapuoli ja kapea vyötärö. Liikuntana lähinnä kävely.
Ap
Kateellisuus ja katkeruus ei ole oikein kaunista.
Jos asia ottaa noin sydämen päälle, mikä estää vaikka ottamasta pikavippiä ja käymästä Virossa leikeltävänä? Niinhän ne muutkin, joille oman ulkonäön hyväksyminen on ylitsepääsemättömän hankalaa, kuuluvat tekevän.
Ja sanon tämän ihmisenä, joka harkitsee itsekin kaksoisleuan leikkauttamista pois ja leukalinjan korostamista. Olen normaalipainoinen, mutta minulla on todella surkeat leukageenit (molemmilla vanhemmilla kanssa kaksarit ja heikko leuka vaikka ovat hoikkia, niin mitäpä muuta siitä olisi voinut syntyä). Kroppaan olen todella tyytyväinen, mutta tuntuu, että tuo leuka vie siitäkin ilon.
Kellään ei ole ilman treeniä hyvää kroppaa.