Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salilla kuultua, miesten jutut

Vierailija
12.04.2022 |

Noin 40-50 vuotias mies totesi että jos sulla on lihaksia ja paksu lompakko niin naisia riittää, jonoksi asti! Toiset miehet siinä nyökkäili että näinhän se menee. Mitä hittoa?

Kommentit (153)

Vierailija
101/153 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso penis ja Toyota Corolla.

----

Kelpaa mainiosti. Jos lisäksi olet uskollinen ja tautivapaa.

Vierailija
102/153 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nostan 130kg penkistä ja palkka 6,5k. Ei tarvi kyllä naisia erikseen hätyytellä. Naimisissa olevana en kyllä erityisemmin ketään myöskään jahtaa. Tosin vaimo on ihan kaunis. Nuorempana varsinkin oli. Mutta silloin kyllä minulla ei ollut lihasta tai rahaa.

Töissäkin olen valta-asemassa.

Ehkä olen sitten poikkeus sääntöön.

M39

Että ihan valta-asemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/153 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa huviksenne palstamiesten viestien kellonaikoja. Ne odottavat näköjään joka aamu sormet näppäimistöllä palstan aukeamista että pääsevät kommentoimaan ensimmäisenä :D

Ainakin niillä on säännölliset elämäntavat, nukkumaan klo 23 ja herätys klo 7 🤣

Vierailija
104/153 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö muka nainen jolla on rahaa kiinnosta ketään miestä?

Pois lukien taitavat romanssihuijarit, niin daamit on yleensä tarkempia eikä anna juksuttaa ihteään.

Vierailija
105/153 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä lähtisi enkä ole lähtenytkään kuntosalilta miestä ottamaan. Miehen pitää löytyä tieteen ja taiteen ja kulttuurin parista. Aivot, hyvä ilmaisukyky ja keskustelutaito miehen tärkeimmät avut ovat. Sellaisen kanssa pärjää kyllä makuuhuoneessakin. Lisäksi hormonibodarit näyttävätkin järkyttävän pahalta.

Niin ja ne haisee. Mieluummin hyvälle tuoksuva kultturelli perusmies.

Vierailija
106/153 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta seuranneena olen huomannut, että pelkkä paksu lompakko riittää. Ei tarvi niitä lihaksia. Se on kuulemma win- win suhde.

Vierailija
107/153 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat taas heruttaa ja puhuu vastoin ajatuksiaan. Tuo on sitä kateellisuutta ensin luotua kohtaan. Pyh, puoliannokset.😉

mies54v

Vierailija
108/153 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että. Nyt eikun rahaa tienaamaan ja rautaa nostamaan pojat. Lopettakaa itkeminen naisten kranttuudesta. Tämä on nyt teidän esittämä fakta ja sitä biologiaa, biologiaa vastaan ei voi taistella. Jos olet ruipelo pätkä, niin unohda naiset ja ala munkiksi. Kaikki miehet nyt hankkimaan vtusti rahaa, niin pllua piisaa.

Mutta lopettakaa itkeminen täällä.

Ennemmin ikisikkuus kuin lokkien elättäminen

Vierailija
109/153 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma keski-ikäinen mies saa kyllä kauniin nuoren naisen jos vain rahaa löytyy.

Miten niin saisi? Deittisovelluksissakin me naiset katotaan ulkonäköä, kun sydäntä laitetaan. Eihän me tilipussin sisältöä tiedetä. Ja jos jonkun oon tietänyt rikkaaksi mutta rumaksi mieheksi, niin en ole yhtään enemmän kiinnostuneempi.

Ei rahalla naista saa vaikka olis rumakin.

Vierailija
110/153 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin saisi? Deittisovelluksissakin me naiset katotaan ulkonäköä, kun sydäntä laitetaan. Eihän me tilipussin sisältöä tiedetä. Ja jos jonkun oon tietänyt rikkaaksi mutta rumaksi mieheksi, niin en ole yhtään enemmän kiinnostuneempi.

Kyllä saa. Kuva porchen vieressä antaa osviittaa rahavaroista. Niin moni lankeaa rikkaaseen tai julkkikseen.

Vierailija
111/153 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deiteissä ei laadukkaat ihmiset pyöri.

Vierailija
112/153 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ymmärrettävää. Oudompaa olisi ollut kuulla keskustelu: "Kun on mies jolla ei ole lihaksia ja on lisäksi persaukinen, niin naisia kyllä riittää.

Vierailija
113/153 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naoisettomat miehet on vaikean valinnan edessä. Maksaako salikortin vain paksuuntaa lompakkoa sen verta.

Vierailija
114/153 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelin salimaken kanssa. Rahaa hänellä oli. Hän oli pihi. Lihaksiakin hänellä oli. En jaksanut kuunnella juttuja rahkan syömisestä. Ainoat mielenkiinnon kohteet : sali, some ja seksi. Ei jatkoon.

Vierailija
115/153 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksista ja paksusta lompakosta ei todellakaan ole ainakaan haittaa, jos naisten suosiota halajaa.

Ja jos vielä miehellä noiden lisäksi sattuu olemaan komeat kasvot ja pituutta +185cm, niin hänen ei kyllä enää tarvitse tehdä muuta kuin perustaa Tinder profiili, ja tilata sieltä sitten seksikumppaneita suoraan kotiovelle sitä mukaan kun mieli tekee.

Ollapa tuollainen top 5% mies, edes yhden päivän :D

Vierailija
116/153 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa. Kuva porchen vieressä antaa osviittaa rahavaroista. Niin moni lankeaa rikkaaseen tai julkkikseen.

Kyllähän näitäkin tinderissä näkyi ja lähinnä heräsi ajatus, että tuolla tyypillä ei ainakaan ole rahaa ja kuva on otettu jonkun muun omistaman auton vieressä. Harvemmin rikkailla on tarvetta tuoda varallisuuttaan esiin. Jos rahaa oikeasti olisikin, käy kyllä sääliksi tyyppi. Ilmeisesti hänessä itsessään ei mitään muuta ole, niin pitää sitten materialla yrittää saada nainen. Varmasti olisi tosi onnellinen sellainen suhde, jossa nainen on miehen kanssa porchen takia eikä itse miehen.

Vierailija
117/153 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fakta: ihmiset hakeutuvat kaltaistensa pariin. Hyvännäköiset pariutuu hyvännäköisten kanssa, hyvätuloiset (jotka tyypillisesti myös korkeasti koulutettuja) pariutuu keskenään.

Salimake on hyvännäköinen vain toisen salimaken mielestä. Eli salimaken kannattaisi pariutua salimaken kanssa.

MEIDÄN NAISTEN MIELESTÄ SALIMAKET OVAT VASTENMIELISEN NÄKÖISIÄ!!!!

Kummallisesti silti suurimmassa osassa haaveissa silti löytyy ne vahvat käsivarret ja hunksit vetää talon täyteen. On hienoa mennä katsomaan hunkseja, kun ne ovat niin vastenmielisiä.

Vierailija
118/153 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fakta: ihmiset hakeutuvat kaltaistensa pariin. Hyvännäköiset pariutuu hyvännäköisten kanssa, hyvätuloiset (jotka tyypillisesti myös korkeasti koulutettuja) pariutuu keskenään.

Salimake on hyvännäköinen vain toisen salimaken mielestä. Eli salimaken kannattaisi pariutua salimaken kanssa.

MEIDÄN NAISTEN MIELESTÄ SALIMAKET OVAT VASTENMIELISEN NÄKÖISIÄ!!!!

Kummallisesti silti suurimmassa osassa haaveissa silti löytyy ne vahvat käsivarret ja hunksit vetää talon täyteen. On hienoa mennä katsomaan hunkseja, kun ne ovat niin vastenmielisiä.

Tuksukin aikanaan veti talon täyteen kun esiintyi.

Vierailija
119/153 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihaksista ja paksusta lompakosta ei todellakaan ole ainakaan haittaa, jos naisten suosiota halajaa.

Ja jos vielä miehellä noiden lisäksi sattuu olemaan komeat kasvot ja pituutta +185cm, niin hänen ei kyllä enää tarvitse tehdä muuta kuin perustaa Tinder profiili, ja tilata sieltä sitten seksikumppaneita suoraan kotiovelle sitä mukaan kun mieli tekee.

Ollapa tuollainen top 5% mies, edes yhden päivän :D

Jos miehellä on tuon lisäksi pihi ja ilkeä luonne, niin irtonumeroissa hän sitten pysyykin koko loppuikänsä.

Minä nyt en jaksa mitenkään uskoa, että ihan jokaisen komean miehen tavoitteena on mahdollisimman paljon satunnaisia seksikumppaneita.

Vierailija
120/153 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvi edes lihasta, jos on paksu lompakko. naiset haistaa rahan kaukaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan