Salilla kuultua, miesten jutut
Noin 40-50 vuotias mies totesi että jos sulla on lihaksia ja paksu lompakko niin naisia riittää, jonoksi asti! Toiset miehet siinä nyökkäili että näinhän se menee. Mitä hittoa?
Kommentit (153)
En ikinä lähtisi enkä ole lähtenytkään kuntosalilta miestä ottamaan. Miehen pitää löytyä tieteen ja taiteen ja kulttuurin parista. Aivot, hyvä ilmaisukyky ja keskustelutaito miehen tärkeimmät avut ovat. Sellaisen kanssa pärjää kyllä makuuhuoneessakin. Lisäksi hormonibodarit näyttävätkin järkyttävän pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Ruma keski-ikäinen mies saa kyllä kauniin nuoren naisen jos vain rahaa löytyy.
Kyllä se toimii toisinkin päin. Rumilla keski-ikäisillä naisilla tuppaa vaan olemaan yleensä vähemmän rahaa rakkauden ostoon.
Miehet laittaa rahansa kiinteään omaisuuteen, naiset lasten kasvattamiseen. Avioeron tullen mies pitää omaisuutensa ja nainen jää kelan elätiksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso penis ja Toyota Corolla.
Tpyota Corolla on pska auto ja isokyrpäiset miehet huonoja pnemaan, koska ne luulee, että.se riittää.
Ja pienimunaiset bemarikuskit ovat sitten parhaita adoniksia makkarin puolella?
Paras rakastelemaan on minulla ollut bemarikuski, keskikokoinen kalu, mikä minulle parhaiten käy.
Ne taidot, wau !
Fiksu mies muutenkin, eikä mikää pa, kuten en itsekään
Ja juttu jatkuu....vuodesta toiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fakta: ihmiset hakeutuvat kaltaistensa pariin. Hyvännäköiset pariutuu hyvännäköisten kanssa, hyvätuloiset (jotka tyypillisesti myös korkeasti koulutettuja) pariutuu keskenään.
Salimake on hyvännäköinen vain toisen salimaken mielestä. Eli salimaken kannattaisi pariutua salimaken kanssa.
MEIDÄN NAISTEN MIELESTÄ SALIMAKET OVAT VASTENMIELISEN NÄKÖISIÄ!!!!
Itse en saanut mätsejä tinderissä nassukuvilla, mutta kun laitoin kuvan kropasta, nii jostain syystä alko tykkäyksiä tulla. Edelleen vähän, mutta on se parempi kuin ei yhtään tykkäystä.
Ei ne naiset välitäkkään rahasta,omien sanojensa mukaan, mutta miehen pitää olla hyvässä duunissa että osaa sitoutua oikein=tienaa hyvin ja korkea koulutus =tienaa hyvin, ja pitkä sosiaalinen tyyppi = tienaa hyvin,on ollut kauan samassa duunissa=on tienannut hyvin ja maksanut jo kaiken valmiiksi.
Tuolleen ne miettii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fakta: ihmiset hakeutuvat kaltaistensa pariin. Hyvännäköiset pariutuu hyvännäköisten kanssa, hyvätuloiset (jotka tyypillisesti myös korkeasti koulutettuja) pariutuu keskenään.
Salimake on hyvännäköinen vain toisen salimaken mielestä. Eli salimaken kannattaisi pariutua salimaken kanssa.
MEIDÄN NAISTEN MIELESTÄ SALIMAKET OVAT VASTENMIELISEN NÄKÖISIÄ!!!!
Meidän naisten puolesta ihmettelen että kuka sinut on kruunannut sukupuolemme äänitorveksi ja millä valtuuksilla?
Vierailija kirjoitti:
En ikinä lähtisi enkä ole lähtenytkään kuntosalilta miestä ottamaan. Miehen pitää löytyä tieteen ja taiteen ja kulttuurin parista.
Anime sana in corpore sano. Mikä saa sinut kuvittelemaan etteikö älykäs mies nimenomaan älyäsi pitää kroppansakin kunnossa?
Vaikka keskustelukumppani sanoisi miten tyhmää, niin harvoin minua kiinnostaa lähteä väittelemään hänen kanssa. Yleensä tyhmiä puhuvat ovat vielä niin aatteensa perään, ettei väittelystä kuitenkaan seuraa mitään hyvää. Toteaa jotain lyhyttä ja vaihtaa aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Pitää paikkansa, olen tukeva, lyhyt keski- ikäinen mies enkä häävin näköinen muutenkaan, mutta lompakko kunnossa niin aina on naisseuraa riittänyt.
Olen pettynyt naisiin näin naisena jos tämä pitää paikkaansa! Mitä muuten se miehen paksu lompakko tuo tullessaan sille naiselle? Maksaako mies muka kaiken, en susko. Sehän olisi alistavaa ja noloa jos mies käyttäisi vain rahaa ja nainen kysyisi siltä että saanko mä Pera taas vähän käyttörahaa sulta? Käydääs vähän makuuhuoneen puolella ja sitten mä pääsen vähän shoppailee uusia kuteita, yöööks! Ja keski-ikäinen mies on ihan että jes, mahtava parisuhde mulla. Ja nainen yökkii kulman takana.
Vierailija kirjoitti:
Eikö muka nainen jolla on rahaa kiinnosta ketään miestä?
Minua ei kiinnosta toisten raha-asiat, elätän itseni palkallani.
Kyllä näin on. Mikä tässä oli yllätys?
Vierailija kirjoitti:
Kokemus lihaksikkaasta ja rikkaasta miehestä. Elämä voi olla yhtä h el v ettiä sellaisen kanssa. Ei jatkoon.
Otti seuraavan jonosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso penis ja Toyota Corolla.
Tpyota Corolla on pska auto ja isokyrpäiset miehet huonoja pnemaan, koska ne luulee, että.se riittää.
Corolla on erittäin hyvä auto. Muusta en tiedä.
Naisten pitää aina päästä sanomaan ääneet ne moraalisesti hyväksyttävät kriteerit ja sitten rakkaus/kohtalo yllättää ihan erilaisen miehen kanssa kuin mitä olisi kuvitellut.
Katsokaa huviksenne palstamiesten viestien kellonaikoja. Ne odottavat näköjään joka aamu sormet näppäimistöllä palstan aukeamista että pääsevät kommentoimaan ensimmäisenä :D
Vierailija kirjoitti:
Se kaunis nuori nainen saa kyllä komeita nuoria miehiä. Ja satavarmasti hankkii myös sen ruman keski-ikäisen miehen selän takana. Veikkaan että nuorison hauskanpito maksetaan sen vanhan miehen rahoilla. Sitä vain mietin, eivätkö miehet tajua sitä vai eivätkö vain välitä. Ehkä todella ovat niin itserakkaita että eivät usko tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kaunis nuori nainen saa kyllä komeita nuoria miehiä. Ja satavarmasti hankkii myös sen ruman keski-ikäisen miehen selän takana. Veikkaan että nuorison hauskanpito maksetaan sen vanhan miehen rahoilla. Sitä vain mietin, eivätkö miehet tajua sitä vai eivätkö vain välitä. Ehkä todella ovat niin itserakkaita että eivät usko tuota.
Sä sanoit just sen mitä ajattelin. Vain mies voi olla näin tyhmä että kuvittelee että se nuori nainen ei käytä sitä hyväkseen millään tavoin eikä juokse vieraissa. Kyllä sille nuorelle maistuu rypytön paljon enemmän kuin ryppynen käppänä.
Ei minua ainakaan isot lihakset vedä puoleensa, sopusuhtainen mieluummin. Päänupin pitää olla kunnossa. Riittää jos on rahaa sen verran että mies elättää itsensä, minä elätän kyllä itseni