Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies on ammatiltaan hoitaja, tekee se hänet 100% kuumemmaksi!

Vierailija
12.04.2022 |

Mieshoitajilla on hyvät sosiaaliset taidot. Paljon ennemmin ottaisin hoitajamiehen kuin insinöörimiehen. Harmi, että hoitsumiehet kyllä napataan töissä ja jopa koulussa hyvin äkkiä varatuiksi.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös voisin mielelläni ottaa hoitaja miehen , kun itsekin olen sairaanhoitaja. Sitä paitsi, kyllä mä tiedän, että sekä lähihoitajat että sairaanhoitajat tienaavat ihan mukavasti (ainakin minun mittapuullani). Eli fyrkkaa pitäisi olla,jotta voi tehdä kaikkia kivoja juttuja YHDESSÄ.

Vierailija
42/60 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös voisin mielelläni ottaa hoitaja miehen , kun itsekin olen sairaanhoitaja. Sitä paitsi, kyllä mä tiedän, että sekä lähihoitajat että sairaanhoitajat tienaavat ihan mukavasti (ainakin minun mittapuullani). Eli fyrkkaa pitäisi olla,jotta voi tehdä kaikkia kivoja juttuja YHDESSÄ.

Kyllähän ne tienaa. Bruttona puolet siitä mitä minä nettona. Minulla on vielä enemmän kivoja juttuja yhdessä vaimoni kanssa joka tienaa kutakuinkin saman kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kaappihomoja. Kulissisuhteessa. Kersatkin voi olla. Ällöä.

Vierailija
44/60 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tapailin tovin opiskeluaikana miespuolista hoitajaopiskelijaa. Aika äkkiä kävi sanomattakin selväksi että hän halusi minut ilmaiseksi kulissityttöystäväksi. Oletti etten tajua kuviota kun harrastimme seksiäkin aikaisessa vaiheessa. Ei siinä mitään, mä lähinnä seksin perässä olinkin. Selkeesti oli naisia kokeillut, osasi hommat hyvin. Loppui lyhyeen kun tajusi ettei voi sumuttaa mua.

Vierailija
45/60 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. Sinne välillä otettiin myös rikosrekisteriä tarkastamatta. Ehkä saadaan uusi hoita-murhaaja ihan työajalla tehtynä. Ei ole enää heilläkään vain harrastus.

Vierailija
46/60 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa homolta tuollaiset hoitaja miehet, se on akkojen hommia ei miesten! 

Vierailija
47/60 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin insinöörinaisena hoitajamiehet ovat kyllä vähän turhan pehmeitä omaan makuun. Vatvovat ja analysoivat ihan liikaa, en ainakaan itse jaksa sellaista. Muutaman kanssa treffannut tässä vuosien varrella ja ovat luonteeltaan tietynlaisia (aivan kuten me inssinaisetkin). 

Millaisia inssinaiset on luonteeltaan?

Vierailija
48/60 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep. Usein hoitajilla on päihde ja mielenterveysongelmia. 

Vierailija
49/60 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tuntemat mies hoitajat ei kyllä ole kaikki varattuja mutta useimmat kiinnostuneet minun kannaltani "väärästä" sukupuolesta.

Tiedän 2 mieshoitajaa jotka ovat miehistä kiinnostuneita. Muut ovat heteroita. Tunnen alalta parisataa ihmistä kun olen itsekin siellä töissä.

Tyhmä. Voihan kaapissa olla ja kulissia elää. 

Tuntemani mieshoitsut kaikki ovat (mielellään)  kallellaan avoimesti tai ainakin bi.

Vierailija
50/60 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tuntemat mies hoitajat ei kyllä ole kaikki varattuja mutta useimmat kiinnostuneet minun kannaltani "väärästä" sukupuolesta.

Minun tuntemani mieshoitaja on kyllä naimisissa naisen kanssa ja heillä kaksi yhteistä lasta.

Niin. Voi olla mikä vaan. Ei hetero välttis.

Vierailija
51/60 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kaapissa bi/homo. Kulissisuhteessa. Kersatkin voi olla. Ällöä.

Vierailija
52/60 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa ambulanssin ensihoitajista on miehiä.

Niin.

Vierailija
53/60 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro sitten, miksi niitä kaappihomoja syntyy heteroille. Ihan ei voi miehenä siittää miestä raskaaksi.

Vierailija
54/60 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mieshoitaja ja ihan heterona ja parisuhteessa tässä on ainakin tähän asti menty. Ja kyllä, kuormasta on tullut niinsanotusti syötyä

Vierailija
55/60 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä. Mutta naishoitajat varmaan käyvät kuumana.

Juu, kyllä kuormasta on syöty. Niin työelämässä kuin etenkin opiskeluaikana!

Vierailija
56/60 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli täysin empatiakyvytön kotioloissa.

Kun empatiaa ja omaa persoonaa aikansa käyttää työssä, niin se kyllä kärsii siinä.

Vierailija
57/60 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun tuntemani mieshoitaja on kyllä naimisissa naisen kanssa ja heillä kaksi yhteistä lasta.

Entäs sitten?

Kyllä mäkin tunnen yhden kansanedustajan joka käyttää huumeita, yhden narkkarin joka käy töissä, ja yhden miehen joka puhuu tunteistaan ja vihaa jääkiekkoa.

Oletko kuullut sanonnasta "poikkeus, joka vahvistaa säännön"?

Vai voisiko sittenkin olla niin, että kun niitä "poikkeuksia" onkin aika paljon, ne eivät olekaan poikkeuksia, ja mitään sääntöä ei oikeasti ole? Ihmiset ovat yksilöitä.

Vierailija
58/60 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä kirjaimella etunimesi alkaa? Ihan mielenkiinnosta kysyn oonko pannut sua. Mulla samat tavat. 

Vierailija
59/60 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä kirjaimella etunimesi alkaa? Ihan mielenkiinnosta kysyn oonko pannut sua. Mulla samat tavat. 

Tässäpä kaksi vastaajaa, jonka vuoksi sairaanhoitajat ei kiinnosta. Rahvaanomaista meininkiä ja ehta duunariammattihan se onkin.

Muutenkin on huono kuva hoitajista, osa on muka lääkäreitä parempia tietämään asioita potilaasta puhumattakaan. Toki on tosi hyviäkin hoitsuja.

Vierailija
60/60 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä kaksi vastaajaa, jonka vuoksi sairaanhoitajat ei kiinnosta. Rahvaanomaista meininkiä ja ehta duunariammattihan se onkin.

Muutenkin on huono kuva hoitajista, osa on muka lääkäreitä parempia tietämään asioita potilaasta puhumattakaan. Toki on tosi hyviäkin hoitsuja.

Mä olen nykyään ihan muulla kuin hoitoalalla. Ne oli hyviä vuosia ne, mutta nyt uudet tuulet. Ja muuten, miksi sinun kiinnostuksellasi olisi merkitystä?