Jos mies on ammatiltaan hoitaja, tekee se hänet 100% kuumemmaksi!
Mieshoitajilla on hyvät sosiaaliset taidot. Paljon ennemmin ottaisin hoitajamiehen kuin insinöörimiehen. Harmi, että hoitsumiehet kyllä napataan töissä ja jopa koulussa hyvin äkkiä varatuiksi.
Kommentit (60)
Naah, tykkään älykkäistä miehistä, ja hoitajat on vähän yksinkertaisia ja aina valittamassa turhasta. En jaksaisi sitä typeryyttä kuunnella kotona.
Minulla on kokemusta vain yhdestä mieshoitajasta hoitotilanteessa jossa itse olin potilas. Tästä kokemuksesta jäi hyvä fiilis ja harmillista ettei mieshoitajia ole enemmän. Olen kuullut että suuri osa naisista (etenkin nuorista) ei halua mieshoitajaa itseään hoitamaan ja ilmeisesti miehiä muutenkin syrjitään alalla.
Tämä minua hoitanut hoitaja ainakin onnistui luomaan turvallisen ilmapiirin ja oli ihan yhtä empaattinen kuin naishoitajatkin. Ei ollut yhtään epämukava olo vaikka vaikka toimenpide oli aika intiimi ja olen nuori nainen.
En yhtään ihmettele jos kysyntää on hoitajamiehillä naisrintamalla. Kyllä se empatiakyky on tärkeä tekijä.
Olen sairaanhoitaja (nainen) ja seurustellut useammankin lääkärin kanssa ennen nykyisistä miestäni (nyt naimisissa). En ole koskaan mieshoitajia sillä silmällä katsellut. En tiedä miksi. Ehkä se ainakin, että kyllä miehen pitää tienata minua paremmin :)
Vierailija wrote:
Olen sairaanhoitaja (nainen) ja seurustellut useammankin lääkärin kanssa ennen nykyisistä miestäni (nyt naimisissa). En ole koskaan mieshoitajia sillä silmällä katsellut. En tiedä miksi. Ehkä se ainakin, että kyllä miehen pitää tienata minua paremmin :)
Aina vain statuksen ja rahan perässä naiset.
Kyllä. Se, ettei ihmiselämän vähemmän nätti puoli säikäytä, on varsin hot. Pidän myös siitä, että että miehellä on ihmisten kohtaamisen taito, kääritään hihat ja hoidetaan homma -asenne ja mustahko huumorintaju. Kaikki yleisiä alalla.
Näin insinöörinaisena hoitajamiehet ovat kyllä vähän turhan pehmeitä omaan makuun. Vatvovat ja analysoivat ihan liikaa, en ainakaan itse jaksa sellaista. Muutaman kanssa treffannut tässä vuosien varrella ja ovat luonteeltaan tietynlaisia (aivan kuten me inssinaisetkin).
Vierailija wrote:
Minulla oli täysin empatiakyvytön kotioloissa.
Sama täällä. Ehkä empatiavarasto tyhjenee töissä.
Olin joskus työssäoppimassa palvelutalon keittiöllä, ja kyseisessä palvelutalossa oli harjoittelijana miespuolinen lähihoitajaopiskelija. Mies oli pitkä, miehisen näköinen. Osasi soittaa pianoa, jota soitti vanhusten kuullen. Tuli heti sellainen vaikutelma kyseisestä miehestä, että hän viihtyi oikein hyvin vanhusten kanssa, kun taas naishoitajat vievät asukkaat lähinnä ruokailemaan ja sitten takaisin asuntoihinsa.
Toinen tapaamani miespuolinen lähihoitaja on yli 180 cm, tatuoitu ja lihaksikas. Työskentelee mielenterveys- ja päihdeosastolla, ja siitä fyysisestä kunnosta on valtavasti hyötyä ottaen huomioon riskitilanteet.
Aika kaukana siitä stereotyyppisesta homomaisesta olemuksesta. No vaikka olisikin, niin eipä tuo minulle kuulu hoitajan, lääkärin tai muun sänkypuuhat, kunhan osaa työnsä tehdä hyvin.
Ai, molemmat tuntemani mieshoitsut ovat homoja. Mukavia ihmisiä kyllä, mutta en näe tuota ammattia kovin kuumana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija wrote:
Minulla oli täysin empatiakyvytön kotioloissa.
Sama täällä. Ehkä empatiavarasto tyhjenee töissä.
Kuulostaa tutulta. Itselleni sosiaalisuuden tarve täyttyy joskun ylikin töissä, enkä jaksa pitää yhteyttä ihmisiin vapaa-ajalla. Se ei ole hyvä asia ja suunnittelen alanvaihtoa.
No jos nollaan lisätään 100% on se edelleen nolla.
Insinöörismiehellä on todella paljon paksumpi - lompakko.
Näin hoitajana sanon, että ei kyllä mitään vaikutusta jos mies on hoitaja. Mies joko on kuuma tai sitten ei ole, riippumatta ammatista. Se, että mies on hoitaja ei tee hänestä yhtään sen kuumempaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se ammatista ole kiinni jos mies on hot.
Mutta tämä on mies minun makuuni. Ja vieläpä sairaanhoitaja. Wow.
Onpas suttuisen ja persaukisen näköinen hemmo. Pieni trimmaus ei olisi pahitteeksi.
Kaikki mieshoitajat mitä on nähny on vaikuttaneet semmosilta, että ne ei taida hirveämmin naisten perässä juosta, on ihan toisenlaiset perät kiikarissa heillä.
Mukavia ja osaavia on kyllä olleet, mutta tosiaan ei niistä ole kyllä yhdestäkään jäänyt vaikutelmaa, että ne naisista pitäisi "sillain"